Citat:
Ursprungligen postat av
ilsk1
Inte så länge du kommer med felaktigheter. Man ska inte nojja men man kan väl ändå tänka.
Och lägg ner ditt tuffa språkbruk. Det förstör din trovärdighet.
När jag läser igenom dina inlägg märker jag att det till allra största del är negativt. Varför?
Oseriöst låter det, men samtidigt verkar du ju kunnig. Så jag förstår inte vad det är du vill hävda.
Men sluta tjata om faktafel å langa upp lite sakligheten istället! Ber dig ju gång efter annan att vara specifik men du undviker ju frågan som en brud undviker dyngraka snubbar.
Tyvärr så blir tonen i många fall negativ just av anledningen att de inlägg jag oftast kommenterar är helt galna och jag tycker folk bör veta vad som gäller av säkerhetsskäl. Missförstå mig rätt; jag inleder aldrig med ilsk ton, men många har ju som bekant väldigt svårt att bli utdömda, ta till sig att de har fel, eller att de rentav är idioter. Då blir ju en otrevlig ordföljd oftast rätt väntad.
Jag kommenterar dock många vettiga inlägg också, å jag antar att det kan vara dem du syftar till som "fjäskande"? Du är ju som en tjej; vad man än gör så är det fel.
Men nu tycker jag att du avslutar häxjakten på aKAY och framhäver lite mer sakliga argument till dina anklagelser.
/aKAY