2015-01-07, 06:52
Medlem
Jag har svårt att tro på vad du säger What-I-Gathered, jag hoppas förstås att du inte ljuger.
Det finns så mycket folk som vill ha någon sorts uppmärksamhet.

Om du har filmen kontakta en tidning, kan vara någon mindre eller någon som du själv gillar.
Dom redigerar filmen till dig i utbyte mot din story, utan att avslöja andra detaljer i filmen.

Du har redan lekt katt och råtta under så lång tid. Gör denna stakars pojk Johan med anhöriga en sista tjänst. Om du nu sitter på tjänsten vilket jag tvivlar på.
Citera
2015-01-07, 12:54
Medlem
"År 2009 hade LA för avsikt att flytta Johan's kvarlevor till Sigtuna".

WIG, vilket Sigtuna är detta? Och varför just till det aktuella Sigtuna?

Jag hoppas att du kan, vill, och vågar gå vidare, för om det är som du skriver här, då är det för jävligt agerat av polis, alla de som har skyddat LA under alla år, mm.

T.ex. hur fasen kan hans sambo och son leva med att veta att deras sambo och far är en barnamördare? Vad är det för fel på dem? Vad är det för fel på polisen i Sundsvall, kåranda, prestige?
Citera
2015-01-07, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S-D
Jag har svårt att tro på vad du säger What-I-Gathered, jag hoppas förstås att du inte ljuger.
Gör denna stakars pojk Johan med anhöriga en sista tjänst. Om du nu sitter på tjänsten vilket jag tvivlar på.

Vad gör att du tvivlar? Kan det inte vara så att WIG måste gå mycket försiktigt tillväga? Och vilken reporter/tidningsredaktion läcker inte som ett såll?
Citera
2015-01-07, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-I-Gathered
I LAGGARBERG dränker LA en trasa i kloroform, lägger sig sedan över Johan i baksätet med trasan över hans mun och näsa. Efter 5-10 minuter sover Johan.

Du menar 5-10 sekunder va? Eller är kloroform
mycket ineffektivare än jag trodde?
Citera
2015-01-07, 15:46
Medlem
Citat:
Naturligtvis, så måste ett team privata arkeologer ansluta sig till det här, jag kan ju själv inte gräva fram Johan, skulle förstöra bevis då.

Jag tror inte att du behöver oroa dig för att förstöra
några bevis. För det första så är det preskriberat,
och inga bevis kan fälla LA. för det andra så är det
viktiga nu att Johan hittas omgående innan det är
försent för BA och AC. De åldras ju också.

Jag föreslår att du gräver tills du hittar ben. Då
ringer du BA och AC (eller tar dem helt enkelt med
dit så att de är med när du gräver), och kontaktar
sen polisen.
Citera
2015-01-07, 16:01
Medlem
Jag tycker att det du säger låter mycket trovärdigt.
Du skulle få ta emot en enorm mängd goodwill
från hela Sveriges befolkning om du löser detta
trauma.

Men det är bråttom. Skit i detaljerna att det ska
gå 100% rätt till. Se helheten.
Citera
2015-01-07, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S-D
Det finns så mycket folk som vill ha någon sorts uppmärksamhet.

Om du har filmen kontakta en tidning, kan vara någon mindre eller någon som du själv gillar.
Dom redigerar filmen till dig i utbyte mot din story, utan att avslöja andra detaljer i filmen.

Du har redan lekt katt och råtta under så lång tid. Gör denna stakars pojk Johan med anhöriga en sista tjänst. Om du nu sitter på tjänsten vilket jag tvivlar på.
Tack för ditt inlägg. Förstår att du tvivlar, det är 34 år sedan det hände. Väl medveten om att det blivit en "katt & råtta" lek, men polisens tafatta agerande är det som skrämmer mig. Redan sommaren 2014 blev jag hörd av dem, men vad gör de? 11 dödshot i dagsläget, från vem? LA, PW, CT eller rent av någon inom Polisen? Oavsett vad, så har jag haft kontakt med BA idag, och vi syns närsomhelst. Filmen hoppas jag kommer ut mycket snart, då det här är väldigt plågsamt för BA, AC och andra, även mig.
Citera
2015-01-07, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av charliemike
"År 2009 hade LA för avsikt att flytta Johan's kvarlevor till Sigtuna".

WIG, vilket Sigtuna är detta? Och varför just till det aktuella Sigtuna?

Jag hoppas att du kan, vill, och vågar gå vidare, för om det är som du skriver här, då är det för jävligt agerat av polis, alla de som har skyddat LA under alla år, mm.

T.ex. hur fasen kan hans sambo och son leva med att veta att deras sambo och far är en barnamördare? Vad är det för fel på dem? Vad är det för fel på polisen i Sundsvall, kåranda, prestige?
Tack för ditt inlägg. Nej, Polisen har inte gjort ett dugg, trots inlämnande av massor av bevis till dem. LA och PW driver företag inom grävbranschen, Sigtuna var deras val av den anledningen att det pågick arbeten som skulle kunna gömma Johan, utan att ingen någonsin skulle kunna finna honom. Däremot är platsen i Celinas skog oerhört lätt att hitta, om man är en van skogsmänniska, och känner till skogarna i området. LA's sambo skyller på att han var påverkad av Sobril, Morfin, och däremed kan LA ursäktas för sitt handlande. Hon är inte speciellt begåvad, och väldigt undergiven LA.
Citera
2015-01-07, 17:46
Medlem
Citat:
Tack för ditt inlägg. Förstår att du tvivlar, det är 34 år sedan det hände. Väl medveten om att det blivit en "katt & råtta" lek, men polisens tafatta agerande är det som skrämmer mig. Redan sommaren 2014 blev jag hörd av dem, men vad gör de? 11 dödshot i dagsläget, från vem? LA, PW, CT eller rent av någon inom Polisen? Oavsett vad, så har jag haft kontakt med BA idag, och vi syns närsomhelst. Filmen hoppas jag kommer ut mycket snart, då det här är väldigt plågsamt för BA, AC och andra, även mig.

Jag tvivlar inte ett ögonblick på dig. Det bara känns, att du är ärlig.
Men vem i he....e är det som dödshotar. Och hur får du hoten? Skandalernas skandal om hoten kommer från polisen. Isf måste det väl vara kvast o kompani. Tänk att dom faktiskt har gjort så att flera mördare går lösa...skandal!! för att dom av nån anledning ville få dit qvick.
Nu hoppas jag att B o AC äntligen ska få visshet och ett sorts avslut. Sen hoppas jag att alla rötägg (kvasten m fl) får stå till svars och dömmas för århundrasets skandal
Citera
2015-01-07, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mustellaminuta
Jag tror inte att du behöver oroa dig för att förstöra
några bevis. För det första så är det preskriberat,
och inga bevis kan fälla LA. för det andra så är det
viktiga nu att Johan hittas omgående innan det är
försent för BA och AC. De åldras ju också.

Jag föreslår att du gräver tills du hittar ben. Då
ringer du BA och AC (eller tar dem helt enkelt med
dit så att de är med när du gräver), och kontaktar
sen polisen.
Förmodligen blir det så, inte jag själv, men med hjälp av någon arkeolog från Birka-utgrävningarna och andra. Har etablerat en del kontakter, men jag hade hoppats på att Polisen skulle göra det jobbet, men de vägrar bestämt.
Citera
2015-01-07, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olovpalme
Har du pratat med GW personligen?
Vad säger LA om att han erkänt och att du ska lämna kopian till aftonbladet?
LA och CT är inte glada, men PW känner däremot en innerlig önskan om ett avslut kring detta. En publicerad film, kan bli "sårläkande" för många, varav att det är bra med just media, och inte bakom lyckta dörrar. Men PW är i dagsläget stor moståndare till publicering, han pendlar med tanke på att hans barns relation med "goa farfar LA" kan skadas.
Senast redigerad av What-I-Gathered 2015-01-07 kl. 17:59.
Citera
2015-01-07, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mustellaminuta
Du menar 5-10 sekunder va? Eller är kloroform
mycket ineffektivare än jag trodde?
Du har rätt, det blev fel!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto