Citat:
Standard är väl att ta i. Amazon slutade tillverkas 1970, alltså många år innan Johan försvann. Total tillverkades inte ens 300 000 bilar under de 14 år Amazon fanns. Så jag tror inte att det kryllade av vita Amazonbilar vid tiden för Johans försvinnande. Sundsvall är heller ingen jättestad och i området där Johan bodde kände man till "Johanmannen" och hade sett honom många gånger tidigare.
Jag vill börja med att be om ursäkt för alla mina stavfel och meningsuppbyggnader. Har skrivet inläggen när jag suttit ute med min mobile som är på 4-5" vilket blir svårt å se texten.
Det är nåt som inte stämmer i historien, jag litar inte på att AC har lämnat all information.
Varför pekar man ut bara LA som misstänkte, hon skulle ju ha umgåtts med en som
varit intagen på psyket.
Prästj-veln verkar ju ha verkligen ställt till de för LA.
Freddie Bomans vittnesmål i SVT Mittnytt 2006 säger ju allt. Han ser en pojke sitter i bilen och vinkar kraftigt med armarna på Bågevägen, han åker efter och hinner ikapp ser pojken fortsätter vifta med armarna, vita Amazonen svänger höger och mot sjukhuset han åker frakt fram i korsningen själv, obs att de var trafikljus på vägen vid detta tillfälle innan man byggde rondeller.
Är de nån som sätter trovärdighet till detta? Varför körde han inte efter hela vägen?
Alla tycks ha sett LA i sin vita Amazon, jag undrar om de var den enda vita Amazonen i Sundsvall? Amazon var ju en standardbil på den tiden och vit ingen udda färgval heller.
Det är nåt som inte stämmer i historien, jag litar inte på att AC har lämnat all information.
Varför pekar man ut bara LA som misstänkte, hon skulle ju ha umgåtts med en som
varit intagen på psyket.
Prästj-veln verkar ju ha verkligen ställt till de för LA.
Freddie Bomans vittnesmål i SVT Mittnytt 2006 säger ju allt. Han ser en pojke sitter i bilen och vinkar kraftigt med armarna på Bågevägen, han åker efter och hinner ikapp ser pojken fortsätter vifta med armarna, vita Amazonen svänger höger och mot sjukhuset han åker frakt fram i korsningen själv, obs att de var trafikljus på vägen vid detta tillfälle innan man byggde rondeller.
Är de nån som sätter trovärdighet till detta? Varför körde han inte efter hela vägen?
Alla tycks ha sett LA i sin vita Amazon, jag undrar om de var den enda vita Amazonen i Sundsvall? Amazon var ju en standardbil på den tiden och vit ingen udda färgval heller.