2015-01-01, 22:13
Medlem
vadskalljagtros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tallintorsk
Lill-Tunnan ser inte sund ut. Noterat mörka ringar under ögonen på damen när hon väl skriver på ig. Killen kanske inte är så hyvens.. eller så är Tunnan jävligt kvävande i sin krystade omsorg och påklistrade " Vi har det såååååååå bra"
Har också noterat detta...
Citera
2015-01-06, 20:24
Medlem
Clean-Cut-Kids avatar
Anna har börjat träna.

Idag tre gånger.

Ett pass var en 1,2 mils power-walk. På en timme, enligt henne själv... Power-walk.
Senast redigerad av Clean-Cut-Kid 2015-01-06 kl. 20:36.
Citera
2015-01-06, 20:36
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clean-Cut-Kid
Anna har börjat träna.

Idag tre gånger, varav en 1,2 mils power-walk. På en timme enligt henne själv... Power-walk.

Ja, hon påstår mycket.

1,2 mil är rätt långt, speciellt om man har viss övervikt. Men bra för henne att hon börjat träna - verkligen!
Citera
2015-01-06, 20:41
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Ja, hon påstår mycket.

1,2 mil är rätt långt, speciellt om man har viss övervikt. Men bra för henne att hon börjat träna - verkligen!
Kilometern på 5 minuter säger fettot att hon har avverkat gånger 12!
Det är inte illa för någon som börjat träna nyligen, misstänker att det ska vara tre timmar istället för en.
Men i själva verket så blev det 1,2 km på en timma om hon ska vara sanningsenlig.
Citera
2015-01-06, 21:07
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Kilometern på 5 minuter säger fettot att hon har avverkat gånger 12!
Det är inte illa för någon som börjat träna nyligen, misstänker att det ska vara tre timmar istället för en.
Men i själva verket så blev det 1,2 km på en timma om hon ska vara sanningsenlig.

Ja, ibland så får man läsa mellan raderna i mina inlägg på Flashback.

Andemeningen i mitt förra inlägg var ju att jag tror hon ljuger som satan. Men tränar hon så är det verkligen positivt!
Citera
2015-01-06, 21:09
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Ja, ibland så får man läsa mellan raderna i mina inlägg på Flashback.

Andemeningen i mitt förra inlägg var ju att jag tror hon ljuger som satan. Men tränar hon så är det verkligen positivt!
Kan hålla med dig om att det är positivt om hon orkar röra på sig.
Citera
2015-01-07, 09:20
Medlem
Det kanske var 1,2 mil på en timme på en crosstrainer. Det är fullt möjligt. Bra för Bookan att hon börjat träna och minskar lite i omfång. Vidhåller min tidigare uppfattning i tråden att om hon bantar lite är hon en vacker kvinna.
Citera
2015-01-07, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av endagitaget
Det kanske var 1,2 mil på en timme på en crosstrainer. Det är fullt möjligt. Bra för Bookan att hon börjat träna och minskar lite i omfång. Vidhåller min tidigare uppfattning i tråden att om hon bantar lite är hon en vacker kvinna.

Ja, vi får hoppas det är inomhus hon tränar annars kanske hennes stalker dyker upp
Citera
2015-01-07, 12:54
Medlem
Saxat från familjeliv

Jag tänker på när jag gick på samma gym som henne och varje gång jag var där låg hon på en matta och gnällde för sin personliga tränare att det var så jobbigt och hon bara skulle vila en liten stund till. Jag är inte imponerad alltså. Hon kan väl göra som vi andra, köpa ett gymkort och strunta i att gå dit om det är så jäkla jobbigt

Att hon skulle gå kilometern på 5 minuter är skitsnack
Citera
2015-01-07, 15:35
Medlem
ebba112s avatar
Här kommer inlägget som alla pratar om idag.
Anna lägger upp en bild på sig själv med texten - 1 mil & 2 kilometer avklarade på precis 1 timme, så skönt !

annatoledanobook
För 22 timmar sedan
& nu är jag i bilen påväg hem 👍 En skön dusch & på med myskläder. Sedan krypa upp i soffan & äta middag & se på FILM ~ Det förtjänar jag nu 😉 #annatränar #måbra #tahandomsig #blistarkare #vårdalivet Kärlek till de 2 killarna som peppar & stöttar mig i allt kommande. Min älskade man Roberto & min fina svärson Hristos @biggestloserhristos2014 😘Följer

hannanilzzon, lindaneren, chrisjepp and 350 others like this.

marygirl78
Bra jobbat Anna!!

lisner18
Det måste stå fel eller så tillhör du pw-eliten för det där var hiskeligt snabbt. Det är ju en mil på 50 min, men du kanske sprang. Bra jobbat hursomhelst 👍😄

rosmarieh
Bra jobbat! 👍😀😍

maritafriberg1
Du är så himla duktig, känner mig så inspirerad, imorgon är det jag som sätter igång med mitt nya liv, kram

annikana67
På EN timme??

miamariiaahl
Tack @annatoledanobook du inspirerar och man blir peppad av dig 🙌💕

anmobi
Så duktig du är. Jag blir så himla inspirerad av din energi. 👍☺

mallec1970
Fysiskt omöjligt att gå så långt på den tiden...

susannewollter
@annatoledanobook Grymt jobbat Anna enastående underbart. Blir så glad. ... Nu kom jag in efter min andra promenad för dagen. Kram ♡♥♡

msmilstam
Bra där! 👍 (Men du måste ha joggat??!) Jag springer milen på strax över en timme!?? @annatoledanobook Kram! 💕

mkarmteg
1 timma?

ellieulli
Duktig men jag går 8 km på 75 min om jag som har korta ben går raskt...

annatoledanobook
Omg!!! Vissa människor har liiiite insikt & jag trodde inte att jag var EXAKT redovisningsskyldig att DETALJERAT uttrycka mig i exakt hur jag tränat, vilken distans jag GÅTT eller JOGGAT?!? På mina PW's så använder jag mig dessutom utav BungyPump stavar & får en sjukt bra takt & tempo med hjälp av dom. Tycker det är intressant & se att det målet jag har som ännu är HEMLIGT 😉 ger mig en sjukt bra indikation på att jag kommer att klara det jag satt upp för mig själv & kanske BLIR löpning mitt nya stora intresse & Maran är absolut INGEN OMÖJLIGHET 😂 Heeeeelt sjukt faktiskt med negativitet & dömande utan att känna mig. Men det är såååå lätt att döma boken efter omslaget & DET ska man verkligen inte göra. Alla VET väl att tunnor rullar?!?!?! Detta motiverar mig bara ännu mer🏃🏃🏃 gillar normalt inte att VÄGA, MÄTA, TA TID osv.....& kanske ska jag upphöra med det på ROTFLÄSK?!???! Eftersom det egentligen inte är det viktiga. Utan det viktigaste är att göra saker & speciellt sådant man mår bra av👊👊👊 DETTA mår inte JAG bra av. Så från & med nu kommer jag tillsvidare att hålla, distanser, tider, vikt, centimetrar & millimetrar för mig själv & min dagbok / träningskalender. Sen kanske man ska skaffa en pulsklocka från POLAR & registrera varenda detalj & fotografera SANNINGEN ~ HERREGUD😂😂😂 Heeeelt stört att meningen att inspirera & motivera leder till påhopp & misstro. Men tur för mig att jag INTE VAR ENSAM 👍👍👍

tinajohanssonjohansson
Duktig du är Anna !!👍👌✌️ @annatoledanobook

annatoledanobook
Måste verkligen skicka en kram till alla vänliga & snälla människor ~ underbart med folk som kan ställa raka frågor utan att vara elaka eller ironiska 👍 & ännu mer otroligt skönt med människor som förstår eller själva klurar ut att det rör sig om högt tempo OCH jogging🙏 Blir genuint chockad av negativiteten & dömande. Det du ser på ytan är just det, men vad vet man om någon annans förmåga eller kapacitet speciellt när man aldrig sett personen träna i verkligheten. Jag dömmer ingen annan & förstår verkligen inte ens varför man väljer att uppföra sig som vissa människor gör. Ironi & hån är bland det fulaste & fegaste jag vet & jag har sagt det förr & måste tydligen upprepa det igen ~ nolltolerans är det som gäller på min Instagram & för mig är det inte kvantitet utan kvalité som gäller så jag kommer vara skoningslös här på min IG. Ingen behöver klappa mig på kinden & kyssa mina fötter. Men visa vanligt folkvett & respekt, annars är det jag som trycker på knapparna ~ Punkt! Är så sjukt stolt över det JAG gjorde under alla mina 3 pass & struntar faktisk högaktningsfullt i att jämföra mig med någon annan😂😂😂 helt otroligt! & att jag PRESSADE mig själv under dagens sista träningsinsats bevisade för MIG SJÄLV att jag kan⭐️ Skrattar bäst som skrattar sist ~ för det som göms i snö kommer upp i tö & som jag också sagt förr.....jag välkomnar våren 😉

krodan
@annatoledanobook Jag tror att det handlar om den svenska avundsjukan. 12 km på en timme är en superbra tid!! Antagligen handlar det om att man inte sett så mycket av din träningnpå instagram innan och så kommer du in och avslutar tredje passet för dagen med en sån tid 💪💪 De flesta som visar upp såna tider har ju visat upp träningsbilder i flera månader. Ex Katrin Zytomierska bombaderade Instagram med bilder när hon tränade och slutligen lyckades med milen på 50 min och du kommer in och skriver lite avslappnat att du gjort samma snitttid fast 2 km längre. Klart folks avundsjuka glittrar 😬 Inget att bry dig om. Det är din resa och ingen annans, grymt bra jobbat!! 👍👍💖

sussibook
You go girl......👏👏👏👏👏😜😜😜😜😜😜😜😜 Är med dig i mina tankar & mitt hjärta hela vägen ❤️❤️❤️❤️❤️

alexandra_1977
Skit i alla avundsjuka... Fattar inte varför folk jämt letar fel @annatoledanobook.. Så himla typiskt "svenskt" om man nu får säga så... Och taskigt... Heja dig!!! 😊

annatoledanobook
🌹 @krodan du har helt rätt & det är därför jag säger att man borde inte vara så snabb att döma folk man inte känner ~ det finns MYCKET jag inte visat eller visar här på IG. Törs inte tänka på vad vissa skulle säga då?!? Så jag är mer privat än vad vissa tror 😊 men jag vilar i just det & den & dom som går, kryper eller joggar bredvid mig VET så det räcker för mig. Ibland när min man ökar på våra PW's ojojoj DÅ MÅSTE JAG jogga/springa😂 men jag fortsätter att hålla mina resultat inne ett tag till, så vet man aldrig vart tunnan stannar när den slutar att rulla😂 Jag pressade mig bara så hårt jag kunde & vart glad, det var mitt misstag tydligen. Sen sov jag gott i soffan & det vart ingen film tex ~ Men sen orkade jag vara uppe till 03.00 istället också hahahaha. @sussibook Jag vet du är en av mina änglar & jag älskar dig & tjejerna ❤️❤️❤️❤️❤️ @alexandra_1977 Jag ska göra det 😉 & stålsätta mig, för det är nog bara början. Herregud jag har ju bara börjat & det målet jag strävar emot 👊👊👊 oj oj oj säger jag. Men jag har världens bästa & roligaste morot😉 så jag kommer jobba på som en riktig arbetshäst för det kommer behövas💪 Kram kram från en som förhoppningsvis kommer fortsätta att överraska!!! #harbarabörjat #måbra #vårdalivet #haroligt #tropådigsjälv #villmansåkanman

angelarebeccaa
Anna, jag har funderat på en sak 😊 Hade inte tänkt skriva något men kan inte riktigt släppa de. Varför "förklarar" och "försvarar" du dig så mycket när folk går hårt fram och skriver massa dumheter. Är det ens värt din tid och ditt engagemang? Kör ditt race och skit i alla andras åsikter, tycke och tänk! Du är ju grym 😄 Missförstå mig inte nu, jag menar bara väl. Tycker bara inte dom är värda din energi! Önskar dig och dina nära ett fantastiskt 2015!
Citera
2015-01-07, 16:06
Medlem
Tack ebba 112! Tunnan blir påkommen med ytterligare en lögn och tycker då att folk är "negativa och dömande".....
Kul att hon följer tråden om sig själv här!
Citera
2015-01-07, 16:32
Medlem
ebba112s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sambasomrero
Tack ebba 112! Tunnan blir påkommen med ytterligare en lögn och tycker då att folk är "negativa och dömande".....
Kul att hon följer tråden om sig själv här!

Ja så många gånger som hon skriver om sig själv och kallar sig för tunnan så förstår man ju att hon är här och läser.... Obehaglig dam den där... Usch !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in