2015-01-06, 15:47
Medlem
Hur längre håller hgh i drop it??
Citera
2015-01-06, 16:18
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScubaDiver
Hur längre håller hgh i drop it??

Citat:
Det finns vissa fabrikat som klarar av att förvaras i rumstemperatur INNAN utblandning (Genotropin; 3 månader, Saizen; till bäst-före-datumet på förpackningen) samt Norditropin som kan förvaras i rumstemp i upp till 3 veckor, men i regel bör det som sagt alltid förvaras i kyla.

Insaxat från (FB) En guide till HGH - För nybörjare och proffs (Human Growth Hormone)

/aKAY
Citera
2015-01-06, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Insaxat från (FB) En guide till HGH - För nybörjare och proffs (Human Growth Hormone)

/aKAY

Tack för ditt svar!! Men vilket tycker du är bäst bac-water eller drop it??? Har tillgång till 500iu Jintropin

Har dock kört 3 iu färdigblandat Simplexx med testo p i 3 månader förr men vet inte det gjorde någon skillnad utan HGH, tror nog det finns falskt simplexx även med förpackning
Citera
2015-01-06, 18:16
Medlem
Ni som kör gh, Hur delar ni upp det?

Morgon, Efter träning & kväll?

Mvh
Citera
2015-01-06, 18:57
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScubaDiver
Tack för ditt svar!! Men vilket tycker du är bäst bac-water eller drop it??? Har tillgång till 500iu Jintropin

Har dock kört 3 iu färdigblandat Simplexx med testo p i 3 månader förr men vet inte det gjorde någon skillnad utan HGH, tror nog det finns falskt simplexx även med förpackning

3 mån är visserligen rätt kort tid för en HGH-kur men om det är så att du inte kände om det gjorde någon skillnad på 3 iu ed så var det garanterat inte äkta Norditropin.

Citat:
Ursprungligen postat av Mac4ever
Ni som kör gh, Hur delar ni upp det?

Morgon, Efter träning & kväll?

Mvh

Sök. (FB) En guide till HGH - För nybörjare och proffs (Human Growth Hormone)
Citera
2015-01-07, 14:57
Medlem
Citat:
Driver du eller? Normal dos är ~3iu ed, vissa delar upp det på två stick för att HGH är såpass potent att till och med dessa doser kan skapa obehag. Sätter du 12 iu äkta HGH så kommer ha en dålig upplevelse, i guarantee it.

Haha, vet en tjej som körde 18IE HGH per dag i 2mån inför en tävling! Hon blev hård, mer säger jag inte
Citera
2015-01-07, 15:06
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av INSIDER19399
Haha, vet en tjej som körde 18IE HGH per dag i 2mån inför en tävling! Hon blev hård, mer säger jag inte

Antingen ljuger du/hon eller så var det inte riktigt GH.
Man kan inte ta de doserna så länge med livet i behåll enligt allt jag har läst.

/aKAY
Citera
2015-01-07, 15:10
Medlem
Citat:
Antingen ljuger du/hon eller så var det inte riktigt GH.
Man kan inte ta de doserna så länge med livet i behåll enligt allt jag har läst.

/aKAY

Du har läst fel isf!

Jag ljuger inte och det kom direkt ifrån svenskt apotek va med själv och hämtade ut det!

Är säker på att leffe kan gå i god för mitt ord!
Citera
2015-01-07, 17:17
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Du har läst fel isf!

Jag ljuger inte och det kom direkt ifrån svenskt apotek va med själv och hämtade ut det!

Är säker på att leffe kan gå i god för mitt ord!

Okej, det låter helt brutalt sjukt.
Citera
2015-01-08, 12:21
Medlem
Hur är det med hgh och aptit? Ökar aptiten?
Citera
2015-01-08, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mac4ever
Hur är det med hgh och aptit? Ökar aptiten?

Det kan det göra ja!

Akay du har PM
Citera
2015-01-08, 15:41
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Det kan det göra ja!

Akay du har PM

Såg bilden och det var en sjuk form för å va tjej, eller sjuk form över huvud taget. Är ju dock svårt att verifiera något via en bild sådär men den kroppen ser ur att ha toppats ordentligt med GH.

/aKAY
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in