2015-01-08, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Okej, det låter helt brutalt sjukt.

Japp och nu fick du se formen på henne med egna ögon, relevant eller inte för tråden
men poängen här är att INSIDER snackar inte bara utan levererar om han sagt nått

Och kan såklart ändå vara matnyttig info för den som fortfarande tvivlar på HGH !!
Citera
2015-01-08, 18:30
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av INSIDER19399
Japp och nu fick du se formen på henne med egna ögon, relevant eller inte för tråden
men poängen här är att INSIDER snackar inte bara utan levererar om han sagt nått

Och kan såklart ändå vara matnyttig info för den som fortfarande tvivlar på HGH !!

Haha, jag tror inte att någon ifrågasätter din kredibilitet.

De som fortfarande inte "tror på GH" (om det nu finns sådana pållar i vår herres hage) så kan de fortsätta tro det för dessa individer är för jävla puckade för att köra eller uttala sig om HGH.

Mvh

/aKAY
Citera
2015-01-08, 18:48
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Haha, vet en tjej som körde 18IE HGH per dag i 2mån inför en tävling! Hon blev hård, mer säger jag inte

Det är en sjuk dos, riktigt sjuklig dos. Hon måste mått därefter. Jag vet vad du går för, men påstår du att hon mådde prima kommer jag tvivla. Sedan kan man fråga sig varför den dosen, varför inte vara mer förberedd och köra mer safe under en längre period inför tävling. Vissa är uppenbarligen beredda att betala vilket pris som helst för några få minuter i strålkastarnas ljus till discopump och tjoande kamrater

/ Leif
Citera
2015-01-08, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Det är en sjuk dos, riktigt sjuklig dos. Hon måste mått därefter. Jag vet vad du går för, men påstår du att hon mådde prima kommer jag tvivla. Sedan kan man fråga sig varför den dosen, varför inte vara mer förberedd och köra mer safe under en längre period inför tävling. Vissa är uppenbarligen beredda att betala vilket pris som helst för några få minuter i strålkastarnas ljus till discopump och tjoande kamrater

/ Leif

Haha, Leffe, jag får nog ta på mig upplägget av doseringen! Du vet jag och doser
Hon va väl förbered men ville se hur hård en tjej kunde bli om man tog steget lite till.

Hon mådde inte så bra nej, men om det berodde på HGH only eller dieten från helvetet det vet i fan?
Iaf så slapp hon tråkiga androgena bieffekter eller hjärtklappning som andra prepp kan ge

Svarar på ditt PM när jag kommer hem !!
Citera
2015-01-08, 21:22
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Haha, Leffe, jag får nog ta på mig upplägget av doseringen! Du vet jag och doser
Hon va väl förbered men ville se hur hård en tjej kunde bli om man tog steget lite till.

Hon mådde inte så bra nej, men om det berodde på HGH only eller dieten från helvetet det vet i fan?
Iaf så slapp hon tråkiga androgena bieffekter eller hjärtklappning som andra prepp kan ge

Svarar på ditt PM när jag kommer hem !!

Jo jag känner till dina doser. Ska bli intressant att se

Mvh
Citera
2015-01-08, 21:32
Medlem
Hur länge kan man förvara oblandat tillväxt i frysen??? Har fan panik nu, hade mina 500iu jintotropin i frysen i ett dygn och på kartongen står det 2-8 grader
Citera
2015-01-09, 18:45
Medlem
inSanitYys avatar
Har någon hört talas om att Medical inc tillverkar HGH?

Min första tanke när jag fick höra det - Karln är ju inte klok. 24kr iu Hmmmm
Citera
2015-01-09, 19:15
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inSanitYy
Har någon hört talas om att Medical inc tillverkar HGH?

Min första tanke när jag fick höra det - Karln är ju inte klok. 24kr iu Hmmmm

24kr/iu låter ju som en riktig jävla klåda.

/aKAY
Citera
2015-01-09, 19:33
Medlem
inSanitYys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
24kr/iu låter ju som en riktig jävla klåda.

/aKAY

Ja,både tillverkaren och priset kändes bara löjligt. Ändå får jag någon naiv och konstig tankebana, -hmm det kan ju ändå funka bra, yeah right ...
Citera
2015-01-09, 19:39
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inSanitYy
Ja,både tillverkaren och priset kändes bara löjligt. Ändå får jag någon naiv och konstig tankebana, -hmm det kan ju ändå funka bra, yeah right ...

Haha, det kallas önsketänkande brorsan.
Citera
2015-03-12, 13:05
Avslutad
Hur kollar man tillväxt om man nu skulle ha brist på det. Vad heter testet/blodprovet.

Mvh DD
Citera
2015-03-12, 13:57
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DevilsDen
Hur kollar man tillväxt om man nu skulle ha brist på det. Vad heter testet/blodprovet.

Mvh DD

Hur svårt ska det vara att söka på Google? http://endokrinologforeningen.se/index.php/tillvaxthormonbrist

/ Leif
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in