2015-01-05, 20:44
Medlem
Ponera att man har låg bensotolerans och har dragit i sig en 3mg xanor under dagen kring 14:00~ Samt kört 60mg kodein vid två tillfällen under dygnet och tagit en krysstvåa såhär på kvällskvisten.

Skulle det enl. er vara lugnt att en 40mg Oxycontin såhär till kvällskaffet om man ser till att inte däcka/nodda med huvudet i kakfatet om det slår på rejält? Ingen vidare tolerans här heller

Det är väl bara om man somnar som det kan innebära problem? (med andningen)

mvh, uppskattar alla vänliga själar som tar sig tid till att leda en rätt på stigen

Trevlig kväll
Citera
2015-01-05, 20:54
Medlem
J.Boozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ginfaxi
Ponera att man har låg bensotolerans och har dragit i sig en 3mg xanor under dagen kring 14:00~ Samt kört 60mg kodein vid två tillfällen under dygnet och tagit en krysstvåa såhär på kvällskvisten.

Skulle det enl. er vara lugnt att en 40mg Oxycontin såhär till kvällskaffet om man ser till att inte däcka/nodda med huvudet i kakfatet om det slår på rejält? Ingen vidare tolerans här heller

Det är väl bara om man somnar som det kan innebära problem? (med andningen)

mvh, uppskattar alla vänliga själar som tar sig tid till att leda en rätt på stigen

Trevlig kväll

börja med 10mg och se hur det känns
dumt att slå i dig 40mg på stört

händer ingenting alls på 10mg efter två timmar så slå i dig dom andra 30mg.
det hade iallafall jag gjort.
Citera
2015-01-05, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.Booze
börja med 10mg och se hur det känns
dumt att slå i dig 40mg på stört

händer ingenting alls på 10mg efter två timmar så slå i dig dom andra 30mg.
det hade iallafall jag gjort.

Tackar för input J.Booze! trevlig kväll
Citera
2015-01-05, 21:10
Medlem
lääz_kellys avatar
Citat:

Jag hade nog testat 20mg. Förra veckan gav jag två polare utan opiattolerans 30mg var och de kände inte ett dugg. Men ja, du har ju lite alpra i dig så, your choice. Better safe than sorry
Citera
2015-01-05, 21:11
Medlem
J.Boozes avatar
Citat:
önskar dig detsamma!

better safe than sorry!
även om det är små mängder är substanserna och hjärnan oberäkneliga, och även om det inte händer nåt farligt kan man ändå uppleva det som svårt att få luft, vilket är obehagligt i sig och kan skapa ångest som sedan leder till att man nojjar upp sig och tror att något farligt är påväg att hända, trots att det kanske inte är det.

får själv såna känslor ibland bara på lite sub och alkohol.

Citat:
Ursprungligen postat av lääz_kelly
Jag hade nog testat 20mg. Förra veckan gav jag två polare utan opiattolerans 30mg var och de kände inte ett dugg. Men ja, du har ju lite alpra i dig så, your choice. Better safe than sorry

ja men alla kan vi reagera olika, och det är också olika från dag till dag!
sömn, mat/näring och annat kan spela roll på hur kroppen hanterar kemikalier och som vi båda säger är det dumt att riskera något, även om det man riskerar bara är obehag.

40mg är för vissa en rätt tung dos, medan för andra är det en väldigt svag dos.
Citera
2015-01-05, 21:30
Medlem
lääz_kellys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.Booze
text

Nu skrev jag förvisso 20mg, men ja, alla reagerar vi olika.
Citera
2015-01-05, 21:35
Medlem
J.Boozes avatar
Citat:
Nu skrev jag förvisso 20mg, men ja, alla reagerar vi olika.

ja jo, det vet jag att du skrev.
20mg är väl säkert helt ok, men om det slår svagt - är risken att den andra 20mg också slår svagt så att det blir nånslags halvdant rus.

anledningen till att jag sa 10mg, var mest för att kolla så inget obehag uppstår - och att han då slänger 30mg nästa gång, som ändå kan ge ett helt ok rus, bättre än 20mg först, och 20mg sen.

men vi är på samma blad
Citera
2015-01-05, 22:16
Medlem
Tack för råden Kelly & Booze! Det var inte det lättaste att smuggla in en lämplig kniv på rummet och fördela den lilla jäkeln med mina små flickarmar. Men nog fan blev det en 10/30 där.

Har laddat upp med snus, cola och postafen så vi får väl se om det höjer kvalitén något steg, det tror jag absolut. Inga underverk kanske.

Trevlig kväll allihopa!
Senast redigerad av Ginfaxi 2015-01-05 kl. 22:18. Anledning: felstavat
Citera
2015-01-05, 23:48
Bannlyst
Försök inte röka Acino-tabletterna. Det var ett misstag. Jag kunde inte få dem att rinna. De vägrade att rinna, de rörde sig inte ur fläcken. Kände typ 25% mot var jag hade gjort mot en rund vanlig. De är ju fan inte runda dessa jävlarna heller, och de går inte att snorta heller (blir ju klibbiga "korn" av dem. Slösade upp 2 20mg:are på att röka. Som tur så hittade jag en karta Sandoz och de är ju bra.
Det funkade bra. Hade inget folie men hittade en liten burk ica-energi-burk som jag klippte och gjorde bleck och sugrör av. Funkade utmärkt. 6*10mg och är nu lite yr...
Citera
2015-01-06, 00:02
Medlem
lääz_kellys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lusen88
Försök inte röka Acino-tabletterna. Det var ett misstag. Jag kunde inte få dem att rinna. De vägrade att rinna, de rörde sig inte ur fläcken. Kände typ 25% mot var jag hade gjort mot en rund vanlig. De är ju fan inte runda dessa jävlarna heller, och de går inte att snorta heller (blir ju klibbiga "korn" av dem. Slösade upp 2 20mg:are på att röka. Som tur så hittade jag en karta Sandoz och de är ju bra.
Det funkade bra. Hade inget folie men hittade en liten burk ica-energi-burk som jag klippte och gjorde bleck och sugrör av. Funkade utmärkt. 6*10mg och är nu lite yr...

Hur går du tillväga när du röker Oxy? Skulle gärna prova.
Citera
2015-01-06, 00:16
Bannlyst
Citat:
Hur går du tillväga när du röker Oxy? Skulle gärna prova.

http://www.ladda-upp.se/bilder/pnkvucpdlhcmn/

Jag tog en liten sån där energiburk ica och klippte upp så du får en rektangel. Sen gör du ett sugrör av samma material, använd en penna och vira runt och sen om du har tejp för att det ska hålla.

Sen lägger du tabletten på blecket. Värmer under. Det ska helst inte bli svart aska, utan luta blecket så att tabletten smälter och börja rinna. I samband med det sug in så mycket rök som möjligt och håll: - sluta elda. Håll inne 30 sek typ. Sen upprepa tills tabletten är förbrukad.

Du röker heroin på samma sätt.

Helst ska du inte ha ett sånt ljus som är på bilden, utan ett smalare med längre veke. Annars är ljus bra om man är hemma eftersom det blir lättare då, då du slipper hålla tändaren med en hand.

Men kom ihåg. Inget tjockt ljus med kort och liten veke. Ha gärna ett långt ljus (klassiskt ljus) med lång veke, och ljuset i en ljusstake.

Glömde säga. Börja sug när rök börjar komma ur tabletten, dvs innan den har börjat röra sig.
Sen, inte för litet bleck av flera orsaker. Det ska stort och helst styvt som på bilden så att. För annars blir det för varmt att hålla i! Och det är lättare att handskas med ett stort. Sen kan du ju röka flera tabletter parallellt utan att diska blecket, eller göra nytt.

Sen en annan grej. Håll inte blecket för nära flamman eller i flamman, för då börjar det sota, och då får du i dig sot när du suger. Ja, iaf när du har börjat suga iaf.
Senast redigerad av lusen88 2015-01-06 kl. 00:54.
Citera
2015-01-06, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lusen88
http://www.ladda-upp.se/bilder/pnkvucpdlhcmn/

Jag tog en liten sån där energiburk ica och klippte upp så du får en rektangel. Sen gör du ett sugrör av samma material, använd en penna och vira runt och sen om du har tejp för att det ska hålla.

Sen lägger du tabletten på blecket. Värmer under. Det ska helst inte bli svart aska, utan luta blecket så att tabletten smälter och börja rinna. I samband med det sug in så mycket rök som möjligt och håll: - sluta elda. Håll inne 30 sek typ. Sen upprepa tills tabletten är förbrukad.

Du röker heroin på samma sätt.

Helst ska du inte ha ett sånt ljus som är på bilden, utan ett smalare med längre veke. Annars är ljus bra om man är hemma eftersom det blir lättare då, då du slipper hålla tändaren med en hand.

Men kom ihåg. Inget tjockt ljus med kort och liten veke. Ha gärna ett långt ljus (klassiskt ljus) med lång veke, och ljuset i en ljusstake.

Ser jäkligt trevligt ut. Är det stor skillnad på en sådan administrering jämfört med normalt oralt intag rus/hälsomässigt?

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in