Citat:
Alla är inte "Hårda", vanliga hederliga Oxycontin är lätta att tugga sönder, likaså finns det Oxy depå med en "brytskåra" vilket är ovanligt, de spelar det inte ngn roll om du krossar du får samma depåeffekt ändå, sedan har jag några 10 mgare i "dospåsen" som är vita (Sandoz eller vafan de heter) är oxo mjuka...men de små jävlarna som ser ut som Depolan är stenhårda.Givetvis korsar det, som "alla" opiater.
1.5kr/mg är ett jävla vrakpris enligt mig. När jag började med Oxy så pröjsade jag 5kr/mg.
Jag har under hela min Oxykarriär krossat och bombat.. använder en polygrip och en tablettkrossare (i brist på mortel). Nyper sönder tabletten och stoppar det relativa moset i tablettkrossen, sen mosar jag så gott det går för att i slutändan använda en tesked för att krossa det sista (depottabletter är hårdare än vad du tror). Sen klipper jag sönder lite hushållspapper, delar på papperet, klipper sönder ett rätt så stort ark, hellre för stort än för lite...sen är det bara att svepa.... Gärna med 6mg xanor.
1.5kr/mg är ett jävla vrakpris enligt mig. När jag började med Oxy så pröjsade jag 5kr/mg.
Jag har under hela min Oxykarriär krossat och bombat.. använder en polygrip och en tablettkrossare (i brist på mortel). Nyper sönder tabletten och stoppar det relativa moset i tablettkrossen, sen mosar jag så gott det går för att i slutändan använda en tesked för att krossa det sista (depottabletter är hårdare än vad du tror). Sen klipper jag sönder lite hushållspapper, delar på papperet, klipper sönder ett rätt så stort ark, hellre för stort än för lite...sen är det bara att svepa.... Gärna med 6mg xanor.

Joo jag gillar oxo att ta de med Benzo, brukar dock inte dra i mej 6 mg Xanor på samma ggn, men 2 mg, eller 2 st Nitrazepam tillsammans med en startdos på 120 mg är bra.
Man måste försöka hålla nere mg,en...man går så jävla snabbt upp i Tol. efter en vecka så drar man lätt i sig 300 mg på en dag och det är som sagt inte så jävla roligt då de tar slut, absolut inte då man verkligen måste ha dessa får smärtlindring, att snorta dom är kul som start men de sitter inte i så länge.....det är svårt då folk frågar -"Hur mycket ska jag ta"......man ska ta det jävligt lugnt med detta preparat och hellre ge råd om en liten dos än en som en van brukare tar.