2015-01-04, 22:51
Medlem
Edward var "kändisbarnvakt" på barnkanalen häromdagen. Såg inte helt bekväm ut i situationen. Ungarna fick smaka gåslever i saluhallen och till frukost blev det smörprovning....
Citera
2015-01-04, 23:21
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -MLK-
Edward var "kändisbarnvakt" på barnkanalen häromdagen. Såg inte helt bekväm ut i situationen. Ungarna fick smaka gåslever i saluhallen och till frukost blev det smörprovning....

Dock kan det där fan inte ha varit hemma hos honom. Han bor i Hus i Träkvista, Ekerö och det där spelades in i en lägenhet. Kanske att paret har en lägenhet också i stan, men annars så är boendet lite fejkat.
Citera
2015-01-04, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Dock kan det där fan inte ha varit hemma hos honom. Han bor i Hus i Träkvista, Ekerö och det där spelades in i en lägenhet. Kanske att paret har en lägenhet också i stan, men annars så är boendet lite fejkat.
Står skriven på Valhallavägen enligt Ratsit.
Citera
2015-01-04, 23:35
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Står skriven på Valhallavägen enligt Ratsit.

Då har den rackarn flyttat, var inte mer än ett år sedan jag satt bakom honom på bussen ut mot ekerö.
Citera
2015-01-04, 23:37
Medlem
gato12s avatar
Läste en intervju nyligen och då bodde han i Vasastan...
Citera
2015-01-05, 00:29
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:

Aktiviteterna kanske inte var de barnvänligaste, men jag tyckte han gjorde bra ifrån sig som barnvakt, särskilt om man beaktar att han själv antagligen aldrig varit barn, utan varit en studentikos gubbe med förfinade matvanor hela livet. Han gillade barnen och barnen gillade honom, det är det viktiga!

Citat:

Han har visat upp sin lägenhet i något annat TV-program med, och köket känner jag igen från någon tidningsintervju. Men paret Blom kanske förfogar över en representationslägenhet?
Senast redigerad av Uncle Duke 2015-01-05 kl. 00:32.
Citera
2015-01-05, 00:44
Medlem
Citat:
Då har den rackarn flyttat, var inte mer än ett år sedan jag satt bakom honom på bussen ut mot ekerö.

Hur vet du att han bodde där bara för att han åkte buss dit?
Citera
2015-01-05, 00:48
Medlem
Vi gick i samma klass på gymnasiet. Han brukade runka på toaletterna mellan lektionerna i matematik kommer jag ihåg. Karln blev även vid ett tillfälle påkommen med penis i en melon juckandes bakom matsalens baracker, vi tyckte han verkade ensam.
Citera
2015-01-05, 00:56
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Hur vet du att han bodde där bara för att han åkte buss dit?

Tror han var skriven där förr, om du orkar läsa igenom den här tråden så kan du säkert finna något om det också.

Edit: Uppvuxen var det visst, antar att det är päronen som bor i Träkvista då.
https://www.flashback.org/sok/eker%C3%B6?sp=1&t=1048339
Citera
2015-01-05, 20:05
Medlem
ace_secs avatar
Edwards mössa är återfunnen!

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article20112834.ab
Citera
2015-01-06, 05:36
Medlem
ace_secs avatar
Citat:

http://www.svt.se/barnkanalen/barnplay/kandisbarnvakten/2566864

En länk om någon vill se =)
Citera
2015-01-06, 10:52
Medlem
Oakenshields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aoki
Vi gick i samma klass på gymnasiet. Han brukade runka på toaletterna mellan lektionerna i matematik kommer jag ihåg. Karln blev även vid ett tillfälle påkommen med penis i en melon juckandes bakom matsalens baracker, vi tyckte han verkade ensam.

Ljugtroll. 24 år skrev du i en annan tråd att du är. Blom är född 70. F.ö är resten av trollinlägget typiskt standardmallen för ljug med sedvanliga detaljer. Now fuck off.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in