2014-08-21, 20:47
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Jo, jag vet - men har du sett hans fru?

Man undrar ju lite om det funkar att ha sex när man har en buk som motsvarar en 100-kilos säck med potatis...?

Tror knappt de har sex. Kan inte tänka mig att Edward orkar med ett samlag om han ens kan få erektion. Hans diabetes och övervikt bådar inte för att han kan hålla stånd i många minuter.

Svettrasan åker fram när han lagar mat, hur skulle det se ut under samlag med hustrun ? då får ta fram handduken.
Citera
2014-08-21, 21:44
Medlem
Sqeptisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1337lol
Måhända att du hört rätt och jag fel, men för mig låter det som att han säger "gammal dansk dillakvavit" (dild akvavit).

Googlar man på "flamberade kräftor" eller "flamberade kräftstjärtar" så ser man att det är fler än Edward Blom som har pysslat med sådant och dessutom funnit det värt att publicera recept på det. Verkar inte så jättekonstigt.

"I stand corrected". Så är det naturligtvis, låter mycket mer troligt än min tolkning. Det som KAN missuppfattas, KOMMER att missuppfattas
Citera
2014-08-22, 01:41
Medlem
JoeDevolas avatar
För mig handlar matlagningsprogram bara till hälften om matlagning. Det är därför som Edward Blom tronar ohotad på toppen i Sverige, och på den toppen blåser det inte ens snålt. Det är en skam att inte Edward får gör det han är bäst på i TV.

Para ihop honom med Plura. Det skulle i och för sig ta död på dem båda, men de skulle dö med stövlarna på!
Citera
2014-08-22, 06:02
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeDevola
Para ihop honom med Plura. Det skulle i och för sig ta död på dem båda, men de skulle dö med stövlarna på!

Ja, och låt EB gå med bar överkropp han också - det skulle nog bli bra tv!
Citera
2014-08-22, 07:52
Medlem
JoeDevolas avatar
Citat:
Ja, och låt EB gå med bar överkropp han också - det skulle nog bli bra tv!

Jag älskade Mauro och Pluras kök, och jag älskade att Plura visade jättemagen. Nu är just den grejen: been there, done that, så man får nog vara lite försiktig med det konceptet.

Edit: Nu hatar jag visserligen det misshandlade ordet "kultförklarad", men jag spår att det är precis vad Pluras mage kommer att bli om 15-20 år.
Senast redigerad av JoeDevola 2014-08-22 kl. 07:57.
Citera
2014-08-22, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeDevola
Det är därför som Edward Blom tronar ohotad på toppen i Sverige, och på den toppen blåser det inte ens snålt. Det är en skam att inte Edward får gör det han är bäst på i TV.

Någon som har provsmakat Edwards vin?
http://www.edwardblom.se/vin/edward-blom-riesling-trocken
Citera
2014-08-22, 08:17
Medlem
JoeDevolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarieMM
Någon som har provsmakat Edwards vin?
http://www.edwardblom.se/vin/edward-blom-riesling-trocken

Jag hatar kändisviner, men detta måste man ju stödköpa så att Edward har råd att äta gåslever alla dagar i veckan.

Nej, har inte smakat.
Citera
2014-08-24, 23:11
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Jo, jag vet - men har du sett hans fru?

http://mittkok.expressen.se/wp-content/uploads/2013/12/Edward-och-Gunilla-636x848.jpeg

Man undrar ju lite om det funkar att ha sex när man har en buk som motsvarar en 100-kilos säck med potatis...?

Tack för länken, en sockerpulla (a k a goding) för fan! Hur komma till med allt bukfläsk? Vi får väl anta att Blom är utrustad med en typisk FB-dase?

(alternativt inte ser den alls, något som kanske förvägras även frugan, om vi går på bögspåret.. )

Med tanke på alla lallare som får stå vid spisarna i TV - någon som vet ifall Blom är strulig att jobba med? För dyr? Menar, när man ser pajas P Roberto stå o koka pasta och Blom inte får göra program utan troligen sitter hemma och tröstäter (alt sätter på frugan) - ja då är något jävligt fel!
Citera
2014-08-24, 23:29
Medlem
Min brors kusins avatar
Är det inte ett problem för honom att rondören är en del av varumärket Edward Blom, det skulle bli svårt för honom att gå ner i vikt, åtminstånde så mycket som vore nyttigt för honom?
Citera
2014-08-31, 23:39
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Med tanke på alla lallare som får stå vid spisarna i TV - någon som vet ifall Blom är strulig att jobba med? För dyr? Menar, när man ser pajas P Roberto stå o koka pasta och Blom inte får göra program utan troligen sitter hemma och tröstäter (alt sätter på frugan) - ja då är något jävligt fel!

Enligt de jag känner inom media så har Herr Blom råkat ut för hybris och beter sig som en primadonna. Är inte mer den fryntliga nörden som svenska folket förälskade sig i.

TV4 kanske fortfarande kan nappa med tanke på hans judiska påbrå? Han gick ju dessutom med i kippavandringen.
Citera
2014-09-01, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Enligt de jag känner inom media så har Herr Blom råkat ut för hybris och beter sig som en primadonna. Är inte mer den fryntliga nörden som svenska folket förälskade sig i.

Han är absolut ännu en fryntlig nörd. Men gissningsvis har han fått galet mycket mer förfrågningar från olika håll, så att han måste säga nej till de flesta för att inte braka ihop. Då är det lätt att de som får nej tycker han är en primadonna. Vet inte vilka du ”känner inom media”, men kanske kom han inte springande omedelbart när dina polare lockade med en mikrofon – och då finns det ju de ”inom media” som känner sig förfördelade, hur puckade sunkupplägg de än presenterat. Vissa kändisar vill alla ha en bit av, men även de har bara 24 timmar på sitt dygn... Verkar ju som om Edward har ett rätt stort publikt tryck på sig. Medierna vill dessutom att alla ska ställa upp gratis närsomhelst, men även kändisar måste ju jobba och betala hyran.
Senast redigerad av MarieMM 2014-09-01 kl. 19:30.
Citera
2014-09-01, 19:33
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Tror knappt de har sex. Kan inte tänka mig att Edward orkar med ett samlag om han ens kan få erektion. Hans diabetes och övervikt bådar inte för att han kan hålla stånd i många minuter.

Svettrasan åker fram när han lagar mat, hur skulle det se ut under samlag med hustrun ? då får ta fram handduken.
Du tror inte tjocka människor i fertil ålder har sex? Är du 5 år?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in