2015-09-25, 13:28
Medlem
Moramannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Jag hör just nu på Edward Blom som provar öl i P1. Någon mer mat- och dryckentusiastisk person får man leta efter. Ex: "Det passar bra till en korvbricka t. ex.".
Det är ju det som är så bra med Edward! Han bryr sig inte om att bara prata fina franska viner för sakens skull, utan pratar lika gott om vilken öl som passar bäst till korvbrickor. En kulturell man, men ingen snobb.

Undrar om inte vår herr Blom är den folkkäraste kändisen här på FB. Sällan skvallertrådarna är så här snälla och trevliga.
Citera
2015-09-25, 15:20
Medlem
freeriderXIIs avatar
Edvard borde komma på någon ny rätt man kan äta till Midsommar, som kan bli tradition.

Här ett inslag

Varför inte Zebra.
Citera
2015-09-25, 15:42
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moramannen
Det är ju det som är så bra med Edward! Han bryr sig inte om att bara prata fina franska viner för sakens skull, utan pratar lika gott om vilken öl som passar bäst till korvbrickor. En kulturell man, men ingen snobb.

Undrar om inte vår herr Blom är den folkkäraste kändisen här på FB. Sällan skvallertrådarna är så här snälla och trevliga.
Det beror inte så mycket på att han inte är en snobb utan därför att han tycker om nästan allt när det kommer till mat och dryck.
Senast redigerad av enfindam 2015-09-25 kl. 16:16.
Citera
2015-09-25, 16:18
Medlem
enfindams avatar
Edward Blom äter julbord: https://youtu.be/vqwFglhNkXU
Citera
2015-09-25, 19:49
Bannlyst
Citat:
Det beror inte så mycket på att han inte är en snobb utan därför att han tycker om nästan allt när det kommer till mat och dryck.

Haha ja, Undrar om det finns något överhuvudtaget han inte tycker är gott?
Han börjar bli rejält fet, Hoppas hjärtat hänger med några år till så han får se ungen växa upp lite iallafall. Mannens artärer är nog riktigt jävla trånga misstänker jag.
Citera
2015-09-25, 20:15
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EternalGlory
Haha ja, Undrar om det finns något överhuvudtaget han inte tycker är gott?
Han börjar bli rejält fet, Hoppas hjärtat hänger med några år till så han får se ungen växa upp lite iallafall. Mannens artärer är nog riktigt jävla trånga misstänker jag.
Det finns nog inte mycket som han inte tycker om. Han är ju inte så gammal, drygt trettio kanske? Man skulle önska att han satte igång med någon form av motion.
Citera
2015-09-25, 20:16
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Det finns nog inte mycket som han inte tycker om. Han är ju inte så gammal, drygt trettio kanske? Man skulle önska att han satte igång med någon form av motion.
Drygt trettio? Lägg till femton år.
Citera
2015-09-25, 20:17
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:

22 oktober 1970
Citera
2015-09-25, 20:25
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
22 oktober 1970
Såpass? Han ser så ung och slät ut i ansiktet, jag trodde han var yngre.
Citera
2015-09-25, 21:47
Medlem
Isnatts avatar
Haha, Edward SER gammal ut för att vara relativt ung ändå. Tills man får reda på att karlfan snart är 50 då ser han ju ung ut för sin ålder! Ett glatt sinne och positiv livssyn ger välmående!
Citera
2015-09-26, 08:19
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Såpass? Han ser så ung och slät ut i ansiktet, jag trodde han var yngre.

Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Haha, Edward SER gammal ut för att vara relativt ung ändå. Tills man får reda på att karlfan snart är 50 då ser han ju ung ut för sin ålder! Ett glatt sinne och positiv livssyn ger välmående!

Det är en egenskap som tjockisar ofta får. Fettet ser till att det inte blir rynkor. Blås upp en ballong så ser ni hur äppelkinderna blir till.

Men, ja! Den gode Edward måste banta. Han håller på att begå ett långsamt självmord.
Citera
2015-09-28, 21:37
Medlem
Edward Blom är en man som alla andra män borde se upp till! Önskade jag kunde leva på samma goda sätt! Sann livsnjutning. Det ryktas om att den gode Edward väntar ett andra barn!

PS. Har han bjudit Melkor på gåslever än som han lovade i Breaking News?
Senast redigerad av Nekst 2015-09-28 kl. 21:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in