Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-01-02, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parkour
Första gången på E igår.
i var ett gäng vänner som hade hyrt ett hotellrum i Halmstad över nyår.
Det börjar med att jag tar en halv tablett (1 tablett = 180-220mg)
Väntar 30 min, väntar 60 min. Inget händer. Tar en till halva.
Märker fortfarande inte så mycket... Blir lite sne och funderar för mig själv om jag blivit blåst..

En kompis som tagit mycket innan fick en tablett av mig som han drog i näsan. Och helvete vad det kickade på honom... Efter en timma så kunde man inte se hans ögonfärg utan endast pupillerna...

Då fick jag iaf nog och tog en eller två tabletter på ett bräde (Lite osäker, var rätt duktigt packad vid det här laget)

Och nuså!! Jag uppfattade aldrig riktigt att det kickade... Plötsligt var allting bara så jääävla underbart! Alla människor var underbara, musiken var som gjord för mig. Och när man nuddade vid människor på klubben så fick jag gåshud....

Till min fråga!!! Varför kände jag absolut _ingenting_ av mina första intag? Och sedan när jag ökade dosen så small det till något enormt?!

/P
Kan vart att hälften av knapparna var icke potenta? Ända jag kan tänka mig
Citera
2015-01-02, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parkour
Första gången på E igår.
i var ett gäng vänner som hade hyrt ett hotellrum i Halmstad över nyår.
Det börjar med att jag tar en halv tablett (1 tablett = 180-220mg)
Väntar 30 min, väntar 60 min. Inget händer. Tar en till halva.
Märker fortfarande inte så mycket... Blir lite sne och funderar för mig själv om jag blivit blåst..

En kompis som tagit mycket innan fick en tablett av mig som han drog i näsan. Och helvete vad det kickade på honom... Efter en timma så kunde man inte se hans ögonfärg utan endast pupillerna...

Då fick jag iaf nog och tog en eller två tabletter på ett bräde (Lite osäker, var rätt duktigt packad vid det här laget)

Och nuså!! Jag uppfattade aldrig riktigt att det kickade... Plötsligt var allting bara så jääävla underbart! Alla människor var underbara, musiken var som gjord för mig. Och när man nuddade vid människor på klubben så fick jag gåshud....

Till min fråga!!! Varför kände jag absolut _ingenting_ av mina första intag? Och sedan när jag ökade dosen så small det till något enormt?!

/P

Kan tänka mig att maten låg och förbränndes i magen, knapparna la sig ovanpå.. Sen gick de undan...

Stort varning på detta... Ansvarslöst knarkande.. Ska aldrig kasta i dig fler knapper för första inte slagit, speciellt inte som nybörjare, det bästa du kan göra är att sänka en knapp och vänta, sätt klockan på ca 2.5 timmar sen ta en till.. Men håll för för fan koll på hur många du tar.

Skickat från telefon
Citera
2015-01-02, 10:37
Moderator
kvm3s avatar
Följande trådar infogade:

Inte nått min peak på ecstacy?
Ecstacy kickade inte andra gången.

/Mod
Citera
2015-01-02, 12:24
Medlem
Precis, kan ta 3-4 timmar in det kickar igång efter man käkat. När man dessutom konsumerar alkohol så blir effekten sämre, tar man för lite, tex 100mg första gångerna, så blir man bara mer packad med extra minnesluckor. Man vet att man mådde bra, men tar inte så mycket med sig.

Tar man däremot mycket MDMA när man är riktigt full så kan man bli helt galen med bara minnesluckor.
Citera
2015-01-02, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forumkontot
Precis, kan ta 3-4 timmar in det kickar igång efter man käkat. När man dessutom konsumerar alkohol så blir effekten sämre, tar man för lite, tex 100mg första gångerna, så blir man bara mer packad med extra minnesluckor. Man vet att man mådde bra, men tar inte så mycket med sig.

Tar man däremot mycket MDMA när man är riktigt full så kan man bli helt galen med bara minnesluckor.

Vilket helvete att vänta 3-4timmar på effekt.
För mig tar det på tom mage ca 7-10minuter och efter jag käkat ca 20minuter.
Citera
2015-01-02, 17:40
Medlem
har sökt men inget hittat.. Käkat ca 200mg metadon i onsdags och torsdags. Ca hälften varje dag, men nog lite mer på ons).

Lugnt att käka E idag eller kan jag få bättre effekt om jag väntar till imorn?? Är blåa apple, ska vara helt okej!

Snälla svar innan kl 20
Citera
2015-01-02, 18:18
Medlem
Parkours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morticius
Kan tänka mig att maten låg och förbränndes i magen, knapparna la sig ovanpå.. Sen gick de undan...

Stort varning på detta... Ansvarslöst knarkande.. Ska aldrig kasta i dig fler knapper för första inte slagit, speciellt inte som nybörjare, det bästa du kan göra är att sänka en knapp och vänta, sätt klockan på ca 2.5 timmar sen ta en till.. Men håll för för fan koll på hur många du tar.

Skickat från telefon

Kan nog mycket väl stämma! Låter rätt logiskt.
Men det var ju typ så jag gjorde? Tog en halv, väntade. Tog en halv till. Väntade... Tog 1-2 hela.
överdos är ju ett väldigt brett ord. Jag mådde absolute inte dåligt. Men jag har aldrig varit så speedad i hela mitt liv. Och prövat både Tjack,Ladd,Svamp & olika röka tidigare. Så antagligen slog det med kraften av 2-3 tabletter samtidigt... Hade en underbar kväll iaf!
Citera
2015-01-03, 04:42
Medlem
Normalt att bli väldigt trött i magen efter man tagit e? Dagen efter känns det som att magsäcken krympt som fan.
Citera
2015-01-03, 04:54
Medlem
surpriseds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Normalt att bli väldigt trött i magen efter man tagit e? Dagen efter känns det som att magsäcken krympt som fan.

Det brukar väl hända på centralstimulantia är jag ganska säker på. Blir så för mig på kokain och amfetamin också.
Citera
2015-01-03, 11:52
Medlem
Citat:

Mag och tarmkanalen påverkas definitivt.
Många serotonin receptorer i magen, mycket serotonin i tarmarna.
Citera
2015-01-03, 14:29
Medlem
Citat:
Man spänner sig utan att man tänker på det tror jag, samma sak med händer och sånt dagen efter.
Citera
2015-01-03, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Mag och tarmkanalen påverkas definitivt.
Många serotonin receptorer i magen, mycket serotonin i tarmarna.

Kan även påpeka att jag tog tjack och mängder alkohol under kvällen, utan att äta i princip något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in