Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-12-31, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Begin
Hej min polare som aldrig tagit E innan vart lite nyfiken. Har gröna granater, de ska tydligen va rätt så bra. Ska man ge en färsking 1 hel eller en halv? Är alltid kul o se någon uppleva det för första gången. Jag själv tog 1 hel första gången på en knapp som innehöll 150mg gick umärkt för mig.

Granaterna ska innehålla 200mg men är nog säljarsnack tror jag folk säger att de innehåller runt 120-150 någonstans. Kanske inte blir nån bra effekt på ca 60-80mg? Borde minst va 100...

Gröna granaterna som florerar ligger på 200mg MDMA + till och med.

Ge han en hel.. Det är ingen fara. Granaterna är väldigt rena i sitt rus (dom som jag vet florerar omkring) så de går utmärkt att ta en.

Lycka till och ha det så mysigt!
Citera
2014-12-31, 14:26
Medlem
jagboffades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Begin
Hej min polare som aldrig tagit E innan vart lite nyfiken. Har gröna granater, de ska tydligen va rätt så bra. Ska man ge en färsking 1 hel eller en halv? Är alltid kul o se någon uppleva det för första gången. Jag själv tog 1 hel första gången på en knapp som innehöll 150mg gick umärkt för mig.

Granaterna ska innehålla 200mg men är nog säljarsnack tror jag folk säger att de innehåller runt 120-150 någonstans. Kanske inte blir nån bra effekt på ca 60-80mg? Borde minst va 100...

Har läst alltifrån 120-220 mg och det är 100 milligrams skillnad men det är ingen som har kunnat bekräfta exakt hur mycket det är.

Jag kommer själv ta 1 och en halv för att sedan snorta sista ifall behövligt! Då har jag poppat runt 8-10 gångern, Men jag tycker definitivt att du skall ge din polare 1 och en halv. se till att vara vaksam och guideleda honom bara då han är färsking!

Hade en polare som var färsking och han poppade 2, Han var då på hemmafest och han gick mest runt spända käken och förklarade sin kärlek till alla sina med människor där
Senast redigerad av jagboffade 2014-12-31 kl. 14:34.
Citera
2015-01-01, 00:33
Medlem
sunlight81s avatar
Sitter och kör mdma, hade hoppats på att få uppleva magiska fyrverkerier men så blev det inte. Åt en ordentlig middag, väntade 1-2 timmar och bombade sen. Men det händer inte mycket.

Tog en till bomb och hann i princip bara säga att "fan jag är lite besviken alltså", så började käktuggningarna. Fryser inte längre. Men det är allt. Ska det ta tre jävla timmar innan det slår egentligen.......

Och att first signs ska vara käkspänningar trodde jag inte heller. Kanske är nåt annat det här.
Citera
2015-01-01, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunlight81
Sitter och kör mdma, hade hoppats på att få uppleva magiska fyrverkerier men så blev det inte. Åt en ordentlig middag, väntade 1-2 timmar och bombade sen. Men det händer inte mycket.

Tog en till bomb och hann i princip bara säga att "fan jag är lite besviken alltså", så började käktuggningarna. Fryser inte längre. Men det är allt. Ska det ta tre jävla timmar innan det slår egentligen.......

Och att first signs ska vara käkspänningar trodde jag inte heller. Kanske är nåt annat det här.

Käkar du någon medicin?
Om inte, har du fått piss.
Citera
2015-01-01, 01:42
Medlem
sunlight81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Käkar du någon medicin?
Om inte, har du fått piss.

Ne det här var inga bra grejer. Nåt är det i, för jag tuggar som fan och fryser inte längre, men det är typ allt. Fuck p****knu***.

Jajja, gott nytt år hur som
Citera
2015-01-01, 07:48
Medlem
Sativamannens avatar
Jag åt MDMA med en brud för ett par dagar sen. Hennes intag låg på 200 mg kristaller och mitt på 300 mg. Hon var rätt trött innan vi bombade godiset, nästintill sömnfärdig. Vi ligger och inväntar ruset och efter 30-40 min börjar uppgången för henne men det är här allting spårar ur helt. Istället för att få glädjefnitter och lyckokänslor så började hon bete sig väldigt underligt. Hon började fråga förvirrande frågor som "Vad är det som händer?", "Vad har du gett mig?". Det år här jag börjar bli orolig och gör allt för att försöka lugna henne.

Hon kändes lugn till en början men sen var det som att hon gick in i olika känslolägen. I första läget var hon som man är på E, kärleksfull och glad. Efter någon minut slog det om till förvirrning, hon började kolla i rummet och frågade om jag var Sativa och om det var mitt hem. Ytterligare en minut senare blev hon istället tyst och såg allmänt nedstämd ut. Såhär gick det runt under hela ruset och det var exakt samma frågor, uttryck och förvirrning varje gång. Det sjuka var att när hon gick från det ena läget till det andra så gick hennes ögon upp i pannan och hon fick rejäla käkspänningar. Hon kollade även på klockan väldigt ofta.

Min första tanke var att hon somnade innan/under ruset och att det var därför hon reagera som hon gjorde men det låter inte sannolikt. En annan tanke var att hon fick i sig för mycket och började trippa ordentligt kanske. Men det var så sjukt äckligt för det gick verkligen på auto-pilot och jag trodde hon hade åkt på nån hjärnskada.

Vad tror ni hände? Aldrig sett eler hört om något liknande.
Citera
2015-01-01, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sativamannen
Jag åt MDMA med en brud för ett par dagar sen. Hennes intag låg på 200 mg kristaller och mitt på 300 mg. Hon var rätt trött innan vi bombade godiset, nästintill sömnfärdig. Vi ligger och inväntar ruset och efter 30-40 min börjar uppgången för henne men det är här allting spårar ur helt. Istället för att få glädjefnitter och lyckokänslor så började hon bete sig väldigt underligt. Hon började fråga förvirrande frågor som "Vad är det som händer?", "Vad har du gett mig?". Det år här jag börjar bli orolig och gör allt för att försöka lugna henne.

Hon kändes lugn till en början men sen var det som att hon gick in i olika känslolägen. I första läget var hon som man är på E, kärleksfull och glad. Efter någon minut slog det om till förvirrning, hon började kolla i rummet och frågade om jag var Sativa och om det var mitt hem. Ytterligare en minut senare blev hon istället tyst och såg allmänt nedstämd ut. Såhär gick det runt under hela ruset och det var exakt samma frågor, uttryck och förvirrning varje gång. Det sjuka var att när hon gick från det ena läget till det andra så gick hennes ögon upp i pannan och hon fick rejäla käkspänningar. Hon kollade även på klockan väldigt ofta.

Min första tanke var att hon somnade innan/under ruset och att det var därför hon reagera som hon gjorde men det låter inte sannolikt. En annan tanke var att hon fick i sig för mycket och började trippa ordentligt kanske. Men det var så sjukt äckligt för det gick verkligen på auto-pilot och jag trodde hon hade åkt på nån hjärnskada.

Det låter som någon form av snedtändning helt klart. Alla reagerar vi olika på droger och ibland kan effekterna te sig väldigt märkligt.

Hur mår hon nu i efterhand?
Citera
2015-01-01, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunlight81
Ne det här var inga bra grejer. Nåt är det i, för jag tuggar som fan och fryser inte längre, men det är typ allt. Fuck p****knu***.

Jajja, gott nytt år hur som

Ja, man brukar tugga en del på mdma men du hade märkt om det vore mdma.

Citat:
Ursprungligen postat av Sativamannen

Vissa kan inte hantera det, 200mg är en dos i princip alla blir jävligt höga av och bruden här skulle nog klarat sig jävligt bra på enbart 100mg.
Citera
2015-01-01, 12:19
Medlem
Sativamannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farenhigh
Det låter som någon form av snedtändning helt klart. Alla reagerar vi olika på droger och ibland kan effekterna te sig väldigt märkligt.

Hur mår hon nu i efterhand?

Hon betedde sig skumt några timmar efter ruset också. Spontana gråtattacker och tyckte att allt kändes overkligt. Efter ytterligare ett par timmar så var hon tillbaks till det normala igen. Snacka om att jag pustade ut hårt.
Citera
2015-01-01, 13:27
Medlem
Ecstacy kickade inte andra gången.

tjena igår så käkade jag och min polare E. vi köpte fem piller, vi tog ett varsitt vid halvåtta.

efter en halvtimme kickade den in som vanligt. men sedan vid 11 när den började gå ner så tog vi ett till och min polare känner inte av mdman inte jag heller jag blir lite halvt tjackad men min polare blev helt bortaa på tjack. vad beror det på vrf funkade den inte andra gången?
Citera
2015-01-01, 13:47
Medlem
Mdma tömmer din kropp på endorfiner vilket gör att man måstw vänta ettbra tag mellan gångerna (jag har alltid minst 12 mån mellan gångerna) då lroppen återställer dessa rätt långsamt...
Citera
2015-01-01, 13:48
Medlem
3-Negrer-Med-Kedjas avatar
Endorfinerna tog väl slut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in