Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-12-28, 22:26
Moderator
kvm3s avatar
Tråden Blanda E och ta MDMA samtidigt, någon som har provat? infogad.

/Mod
Citera
2014-12-29, 12:27
Medlem
Köpt mdma i Sydney, bra eller dåligt?

Köpte detta i Sydney, ska tydligen vara 100 mg i varje kapsel. Ska det verkligen vara gult/brunt? Vi blev lite nojjiga så ville bara kolla här först!

http://www.ladda-upp.se/bilder/ojdxogwwuw/
Citera
2014-12-29, 12:42
Medlem
Beroende på om kemisten hoppar över reningssteg så kan produkten ha olika färger. Brun/gul är relativt vanlig. Om det är MDMA är omöjligt att svara på det kan lika bra vara Methylone eller en annan RC. Rekommenderar att du inhandlar ett EZ-test för att se att du har fått en MDxx produkt och inte någon jävla RC, speciellt eftersom att MDMA utbudet i Australien inte är direkt i kvalité eller kvantitet av Europas utbud.
Citera
2014-12-29, 12:42
Medlem
Skulle säga att ni kan vara lugna mdma kan vara i alla olika färger.
Hade själv gul/brunt i Prag och det var bland det bästa jag testat!
Ha en jävligt bra kväll
Citera
2014-12-29, 15:02
Moderator
kvm3s avatar
Tråden Köpt mdma i Sydney, bra eller dåligt? infogad.

/Mod
Citera
2014-12-29, 15:05
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aventador
Köpte detta i Sydney, ska tydligen vara 100 mg i varje kapsel. Ska det verkligen vara gult/brunt? Vi blev lite nojjiga så ville bara kolla här först!

http://www.ladda-upp.se/bilder/ojdxogwwuw/
Den färgen har jag sett på MDMA tidigare, men det är förstås ingen garanti för att det stämmer.

Om du öppnar en kapsel och smakar på en liten smula - smakar det då bittert med en ton av salmiak? Detta är ett vanligt kännetecken på att det rör sig om just MDMA.
Citera
2014-12-29, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Den färgen har jag sett på MDMA tidigare, men det är förstås ingen garanti för att det stämmer.

Om du öppnar en kapsel och smakar på en liten smula - smakar det då bittert med en ton av salmiak? Detta är ett vanligt kännetecken på att det rör sig om just MDMA.

Methylone har ofta samma doft och smak som MDMA därav är det omöjligt att lukta eller smaka sig till ifall att det är rätt vara man har fått, det krävs väldigt lite safrole i produkten för att hela batchen skall stinka salmiak.

Det enda personen har nytta av är EZtest och speciellt eftersom utbudet på bra E/MD inte är vidare i Australien.
Citera
2014-12-29, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Methylone har ofta samma doft och smak som MDMA därav är det omöjligt att lukta eller smaka sig till ifall att det är rätt vara man har fått, det krävs väldigt lite safrole i produkten för att hela batchen skall stinka salmiak.

Det enda personen har nytta av är EZtest och speciellt eftersom utbudet på bra E/MD inte är vidare i Australien.

Okej får se hur vi gör nu då! Blev osäkra
Citera
2014-12-29, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aventador
Okej får se hur vi gör nu då! Blev osäkra

Luktar det lakrits / salmiak så är det förmodligen en mdxx produkt, förmodligen.
Men det kan vara vilket som och methylone(bk-mdma) fungerar ypperligt men inte för priset av MDMA eftersom att ruset är delvis svagare och dels varar peaken bara hälften så länge. Men utifall doften stämmer rätt så lär ni inte trilla av pinnen, ni kommer säkert att ha kul även om det kanske inte är MDMA.
Citera
2014-12-31, 02:19
Medlem
Problem med ena ögat

När jag tog e senaste gången, rosa superman(fick riktigt mycket hallisar) så blev jag skelögd.
Det vänsta ögat slutade röra på sig, om jag höll för högra ögat så var det som vanligt men såfort jag använde båda ögonen så kunde det inte röra på sig alls det bara stod stilla.

Kan tilläga att jag har väldigt dålig syn på det vänstra ögat och bra på det högra och körde utan linser.
Är bara rädd att om jag tag en gång till så kommer det bli så igen och stanna så för alltid. Så vad tror ni är det här normalt för personer som har olika syn på ögonen?

Kom på att jag också fick dubbelseende! Om jag kollade på t.ex mobilen så såg jag två mobiler. Var hur sjukt som helst.
Senast redigerad av dampsnubben 2014-12-31 kl. 02:47.
Citera
2014-12-31, 03:54
Medlem
Begins avatar
Hej min polare som aldrig tagit E innan vart lite nyfiken. Har gröna granater, de ska tydligen va rätt så bra. Ska man ge en färsking 1 hel eller en halv? Är alltid kul o se någon uppleva det för första gången. Jag själv tog 1 hel första gången på en knapp som innehöll 150mg gick umärkt för mig.

Granaterna ska innehålla 200mg men är nog säljarsnack tror jag folk säger att de innehåller runt 120-150 någonstans. Kanske inte blir nån bra effekt på ca 60-80mg? Borde minst va 100...
Citera
2014-12-31, 07:54
Medlem
(FB) Varning för "Rosa Superman" - ecstasytabletter med innehåll av PMA och PMMA!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in