Citat:
Ursprungligen postat av
Begin
Hej min polare som aldrig tagit E innan vart lite nyfiken. Har gröna granater, de ska tydligen va rätt så bra. Ska man ge en färsking 1 hel eller en halv? Är alltid kul o se någon uppleva det för första gången. Jag själv tog 1 hel första gången på en knapp som innehöll 150mg gick umärkt för mig.
Granaterna ska innehålla 200mg men är nog säljarsnack tror jag folk säger att de innehåller runt 120-150 någonstans. Kanske inte blir nån bra effekt på ca 60-80mg? Borde minst va 100...
Har läst alltifrån 120-220 mg och det är 100 milligrams skillnad men det är ingen som har kunnat bekräfta exakt hur mycket det är.
Jag kommer själv ta 1 och en halv för att sedan snorta sista ifall behövligt! Då har jag poppat runt 8-10 gångern, Men jag tycker definitivt att du skall ge din polare 1 och en halv. se till att vara vaksam och guideleda honom bara då han är färsking!
Hade en polare som var färsking och han poppade 2, Han var då på hemmafest och han gick mest runt spända käken och förklarade sin kärlek till alla sina med människor där