Citat:
Ursprungligen postat av
pyro860
Kan förstå att det känns "tomt". Blir så om man handlat det man ska långt innan nyårsafton. Samma sak när jag tittat på en massa tårtor, då tappar jag känslan. Gäller att inte tänka så mycket på det.
Men du har väl bara köpt dom där fyra tårtorna, vad kan dom legat på? 1500 + frakt? Minns att du körde på Sleipner, Balder, Akilles och Woodstock förra året och kör du på samma budget i år så har du ju fortfarande pengar kvar
Dom där tre samtidigt lär ju vara väldigt fett, men försök hitta nån lite grovkalibrig som avslut också, och kanske lite bomber eller raketer. Blir alltid roligare om man får tända lite fler gånger. Har du bara tillgång till Svea och Extreme eller finns det andra leverantörer?
Hade ju hoppats på fler nyheter hos 4verkeri. Måste börja planera listan nu men det känns som det är ett rätt torrt utbud på nyheter där i år. Men det blir nog bra ändå.
RP60 Fancake är prisnedsatt till 675 kr i år såg jag också

Är sugen på den, lite över budget för vad jag har för gräns för enstaka tårtor, men den verkar fin.
Inga andra som börjat med sina listor för i år?
du har rätt, ska inte tänka så mycket på det.
Japp hade alla tårtorna som du nämnde samt massa utländska smällare.
Jag tror jag kör på bonfire och sen en Hades för jag gillar båda skarpt. Hades 38mm de kallas nog storkalibrig.
Ska sen köra på en del airbombs och sånt.
Jag har massa cobra 6 o liknade kommer tändas på mycket. Men just mina tårtor jag har nu är jag inte så nöjd det är det.
Det blir alltid spontanaköp

nu när det närmar sig.
Åkte förbi bauhaus precis i botkyrka det var skyltat med fyrverkerier.
Orkade inte gå in får göra det närmaste dagarna