2014-12-24, 23:18
Medlem
GulCitrons avatar
Funkar sobril och cocilana tillsammans?
Citera
2014-12-25, 01:01
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GulCitron
Funkar sobril och cocilana tillsammans?

Allt handlar om doserna, som med allt annat. Men det är en skön mix i lagom doser.
Citera
2014-12-27, 00:56
Medlem
Shurda14s avatar
Har druckit 3-4bärs, käkat en och en halv flubromazolam 0.75 och en roche2a och nu klev jag på laddet både i snoken o rökte , undrar lite vad folket tycker och känner om att droppa en till flubro (stor respekt för den substansen) utan nåt jävla knas pallar inte asso.

Vill ba kunna slagga utan laddångesten.
Citera
2014-12-27, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shurda14
Har druckit 3-4bärs, käkat en och en halv flubromazolam 0.75 och en roche2a och nu klev jag på laddet både i snoken o rökte , undrar lite vad folket tycker och känner om att droppa en till flubro (stor respekt för den substansen) utan nåt jävla knas pallar inte asso.

Vill ba kunna slagga utan laddångesten.

Släng i dig en till och gå och lägg dig direkt så kommer det nog gå fint. Riskera inte en benzombiemassaker.
Citera
2014-12-27, 01:07
Medlem
Shurda14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockton.T
Släng i dig en till och gå och lägg dig direkt så kommer det nog gå fint. Riskera inte en benzombiemassaker.

Så jävla maxxad på laddet just nu de de, men det borde va lugnt va inge andnings uppehåll o skit?
Citera
2014-12-27, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shurda14
Så jävla maxxad på laddet just nu de de, men det borde va lugnt va inge andnings uppehåll o skit?

Jag vet fan ärligt talat inte, så jag vill inte slänga tips omkring mig. Men på rak arm, vänta ut kolan och ta flubromazolamen när ruset lagt sig/börjar lägga sig.
Citera
2014-12-27, 12:14
Medlem
mecca--villages avatar
Tror ni 4-AcO-MET skulle blanda sig bra med MDMA till nyår?
Citera
2014-12-27, 22:11
Medlem
limE86s avatar
Sub 1mg, kodein 60mg och paracetamol 1g. Är inte opiatberoende. Så, vad tror ni om denna blandning ?
Citera
2014-12-28, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av limE86
Sub 1mg, kodein 60mg och paracetamol 1g. Är inte opiatberoende. Så, vad tror ni om denna blandning ?

Tycker pharmaniac förklarar "partiell agonist" termen bra i det här inlägget
(FB) Blockerar subutex metadon och vice versa?
Citat:

Eftersom sub blockerar morfin på ett sätt, och kodein omvandlas till morfin i kroppen så kanske du inte märker av om du tar x2 500/30 i samma veva som du kör sub.

någon med empirisk erfarenhet kan ju annars säga till om blandningen, jag har trots allt inte kört citodon och sub samtidigt själv..
Citera
2014-12-29, 16:06
Medlem
AshbergSerDigs avatar
Kratom + phenibut?

Phenibut utsöndrar gaba-a, gaba-b och dopamin. Kratom påminner om opiatrus smått.
Gabadroger + opiatdroger är ju absolut nej men här är det ju 2 "klena" substanser.
Citera
2014-12-30, 00:04
Medlem
roligpojkejapps avatar
Kan jag blanda subutex (väldigt lite, har dock kört ett par dagar) och tramadol (200mg) med 1mg Xanor utan någon större fara?

Har hög opiat tolerans men ingen bensotolerans överhuvudtaget.
Citera
2014-12-30, 02:45
Medlem
nagamotos avatar
Att blanda tjack och tramadol verkar inte vara så nyttigt när man läser tråden.
Hur bör man då bäst gå till väga om man har ett starkt opiatberoende (alltså tram) eller dylikt) som man inte kan hålla sig ifrån längre stunder men vill köra lite CS nån gång ibland.
Skulle ni avråda mig från detta:

Ta sista tramet på em / kväll.
Dan efter på morgonen -fortfarande med lite tram i systemet förstås - tar man tjacket.

Jag har iofs redan testat utan problem. Dessutom behövs opiaterna fyllas på (+ kanske nån benso) så snart det kommer lite negativa effekter av tjacket, så det blir ju en krock även där.

Om det är just tramadol som inte går bra ihop med tjacket, vad skulle man byta det mot?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in