2012-07-06, 13:09
Medlem
Snurrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pajjpen
Tänkte prova 25i-Nbome med MDMA då det verkar som en härlig kombo. Någon som har erfarenheter eller åsikter om jag borde eller inte ?

jag har testat det. Jag vet inte om mitt E var bajs för jag märkte knappt av det, men annars så var det nog 25i-Nbome som slog ut det. märkte knappt alla spliffs jag rökte heller, och inte lustgasen

Svamp däremot!
Citera
2012-07-10, 17:55
Medlem
Psychoramas avatar
Är denna blandningen dålig: 5mg Etizolam under dagen sedan på kvällen två öl, Nozinan 25mg, 2-3mg Etizolam och 50mg Propavan?

Tog nämligen detta igår och hamnade i något slags delerium, blev totalt zobifierad, kunde knappt röra mig, blev agressiv osv. Somnade i alla fall till slut.. Var även rädd att jag fått en stroke! Väl när jag vaknade så trodde jag att det jag precis hade drömt var på riktigt! Visste inte vart jag var(var hemma, totalt förvirrad). Jag var fortfarande i samma zombie-läge och hade/har än grava "brainzaps".... Inte ett par etizolam gjorde saken bättre heller.. Är fortfarande rätt seg och allmänt konstig i huvudet.

Vad beror allt detta på? (SKA ALDRIG TA NOZINAN IGEN I ALLA FALL)
Citera
2012-07-10, 21:47
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Är denna blandningen dålig: 5mg Etizolam under dagen sedan på kvällen två öl, Nozinan 25mg, 2-3mg Etizolam och 50mg Propavan?

Tog nämligen detta igår och hamnade i något slags delerium, blev totalt zobifierad, kunde knappt röra mig, blev agressiv osv. Somnade i alla fall till slut.. Var även rädd att jag fått en stroke! Väl när jag vaknade så trodde jag att det jag precis hade drömt var på riktigt! Visste inte vart jag var(var hemma, totalt förvirrad). Jag var fortfarande i samma zombie-läge och hade/har än grava "brainzaps".... Inte ett par etizolam gjorde saken bättre heller.. Är fortfarande rätt seg och allmänt konstig i huvudet.

Vad beror allt detta på? (SKA ALDRIG TA NOZINAN IGEN I ALLA FALL)

Du är antagligen överkänslig mot just Nozinan eller kanske neuroleptika överhuvudtaget, dom sänker ju dopaminhalten i hjärnan och vissa kan då få läskiga biverkningar som stroke liknande symtom. Jag själv blev medvetslös utav Haldol och kan inte prata rent utav Zyprexa.
Citera
2012-07-11, 19:02
Medlem
Tänkte höra om kokain+diazepam kombination. Har käkat 30mg idag och 20mg igår, blåa vallar är det som gäller.

Är det farligt om jag drar en 1+2 linor ikväll?
Citera
2012-07-11, 22:43
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thangsi
Tänkte höra om kokain+diazepam kombination. Har käkat 30mg idag och 20mg igår, blåa vallar är det som gäller.

Är det farligt om jag drar en 1+2 linor ikväll?
Nu är jag inte hundra på just din blandning men generellt sett är det en harmlös blandning, speciellt i dina doser!
Citera
2012-07-13, 21:14
Medlem
Agzzzos avatar
Hej,

kan jag blanda lite hostmedicin cocillana (ca 10cl) och 100-500mg tramadol?
Citera
2012-07-14, 01:53
Medlem
Hur funkar det att blanda lustgas+alkohol?
Blir man alldeles för snurrig och spyr eller funkar det bra?
Citera
2012-07-14, 02:06
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Citat:
Ursprungligen postat av THESIDES

Det är kul
Citera
2012-07-14, 02:13
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Citat:
Ursprungligen postat av user
Hur är det att blanda saker med lyrica? sitter med en 400mg i mig och tog kanske 900 igår. Funderar på att ta en liten lina sub, skulle de vara farligt? Farligt att blanda med ritalin?

Har tillgång till subuxone, ritalin, lyrica och iktorovil, är det farligt att blanda några av dessa? inga hästdoser såklart. väldigt van bensobrukare, tagit mycket tjack men vet inte om det spelar ngn roll när det kommer till ritalin? Nåväl, hur ska jag göra?

Att mecka ner en Iktorivil i Sublinan är riktigt fint
Citera
2012-07-14, 02:15
Medlem
Snurrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av THESIDES

du kan blanda lustgas med det mesta dock har jag märkt att man kan få jobbiga tankeloopar av att blanda det med gräs ^^ men det är sällan
Citera
2012-07-15, 02:59
Medlem
hapdes avatar
Hej allihopa

Hur mycket kodein och dexofen är det ok att blanda? Utan att jag får en allvarlig andningsdepression. (1.95cm - 120kg)
Jag har tollerans på båda och jag vet hur jag reagerar på dem.
Min knarkinstinkt säger sex stycken citodon med 200mg dexofen, kan det vara livshotande om man räknar med faktorerna? (vikten och toleransen)

Väldigt tacksam för informativa svar!
Citera
2012-07-15, 16:34
Medlem
users avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zabriskie.Point
Att mecka ner en Iktorivil i Sublinan är riktigt fint
Äh pass på att snorta bens, tycker det slår tillräckligt fort om man bara bryter tabletterna till lite mindre bitar och sväljer på tom mage
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in