2014-12-19, 16:22
Medlem
Hur mycket xanor/sobril och tramadol kan man blanda med en grogg eller två innan det är farligt (dödligt) ?
Citera
2014-12-19, 16:24
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jobmail1
Hur mycket xanor/sobril och tramadol kan man blanda med en grogg eller två innan det är farligt (dödligt) ?

De är väl inte spriten som är problemet utan blandningen av bensodiazepiner och opiater.
Citera
2014-12-19, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
De är väl inte spriten som är problemet utan blandningen av bensodiazepiner och opiater.

Ok.. men jag har ordinerats med båda delarna och därför undrar jag hur mycket man kan ta eftersom jag ofta får öka båda doserna för att få bra verkan.
Citera
2014-12-19, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12

Hursomhelst så har jag iaf nu tagit dubbeldos av xanor, tram, o lite annat muskelrelaxerande. Svalde ner med lite vodka. Har blivit trött som satan. Men kke inte så konstigt? Eller?
Rycker lite i vissa muskler och seg koordination. Visst känns det som att det blev lite mycket. Men det är som det är. Bör jag försöka hålla mig vaken eller inte? Tror jag somnar ändå.
Citera
2014-12-19, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jobmail1
Hursomhelst så har jag iaf nu tagit dubbeldos av xanor, tram, o lite annat muskelrelaxerande. Svalde ner med lite vodka. Har blivit trött som satan. Men kke inte så konstigt? Eller?
Rycker lite i vissa muskler och seg koordination. Visst känns det som att det blev lite mycket. Men det är som det är. Bör jag försöka hålla mig vaken eller inte? Tror jag somnar ändå.

Det är inte lätt att hålla sig vaken...
Citera
2014-12-19, 20:14
Avslutad
Chill & ta Lergigan + Mirtazapin + E + amfetamin?
Citera
2014-12-19, 21:31
Medlem
Bjorndts avatar
Sho

Har gått på sho 3 dagar i rad nu och det börjar sina i påsarna, men jag fick tag på en näve 18mg Concerta, jag undrar helt enkelt om man kan banka ner några rackare med tjacket och dra det i samma lina? Är det något problem att blanda metylfendinat (som omvandlas till etylfendinat) med alkohol? Kan concertan och tjacket vara skadligt i sig själv att ta tillsammans?

Trevlig kväll jonkers
Citera
2014-12-20, 10:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jontyzz
Chill & ta Lergigan + Mirtazapin + E + amfetamin?
Amfetamin bör inte blandas med MDMA och Mirtazapin ska inte blandas med MDMA. Vet dock inte om det går att blanda Mirtazapin och amfetamin.
Citera
2014-12-21, 14:41
Medlem
Rommelsteins avatar
Inte sovit inatt, kört lite tjack som blev över från igår typ 4-5 timmar sen och för 1 timme sedan tog jag en 2mg ikto. Har en halv sub och tänkte ta 0,5mg sub eller 1mg sub nasalt nu. Kommer jag kunna sova säkert och gott inatt?
Citera
2014-12-21, 15:33
Medlem
Eisels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rommelstein
Inte sovit inatt, kört lite tjack som blev över från igår typ 4-5 timmar sen och för 1 timme sedan tog jag en 2mg ikto. Har en halv sub och tänkte ta 0,5mg sub eller 1mg sub nasalt nu. Kommer jag kunna sova säkert och gott inatt?

Om du har tolerans mot de preparat du tänkte använda så bör det gå bra. Vad jag uppfattat av andra så kan man känna mindre av suben än vanligt om man tagit tjack. Så 0.5-1mg bör fungera men du kan känna mindre än vanligt.
Citera
2014-12-21, 15:39
Medlem
Rommelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eisel
Om du har tolerans mot de preparat du tänkte använda så bör det gå bra. Vad jag uppfattat av andra så kan man känna mindre av suben än vanligt om man tagit tjack. Så 0.5-1mg bör fungera men du kan känna mindre än vanligt.
Har utvecklat en tolerans för ikto, hade en tolerans för sub förut men vet ej om den har försvunnit? Tjacket börjar gå ur men känner fortfarande av det lite. 0.5-1mg låter rimligt.

Har tagit en öl också, om det nu spelar någon roll.
Senast redigerad av Rommelstein 2014-12-21 kl. 15:43.
Citera
2014-12-24, 12:07
Medlem
RefusedPoliticss avatar
mirtazapin + amfetamin?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in