Citat:
Ursprungligen postat av
Jubileumsbomben
Haha sleipner är väl kanske inte helt spikad heller (jäklar vad jag velar). Tyckte den såg rätt fin ut men skrämmer mig att den bara är 18 mm. Därför kanske det blir thunderbird istället eller helt enkelt något annat beroende på vad jag hittar. Men måste stå på någonslags grund i priserna så jag inte kommer hem med ett tomt bankkonto imorgon
Thunder Flash blir det nog om det finns! Knallraketer får vi se

Fast Sveas 18mm brukar vara helt okej faktiskt. Mega Blast hade jag förra året och vill inte minnas knallarna som mjäkiga iallafall

Ja, en grund är alltid bra. Sisådär en 5 tårtor brukar vara en bra hållpunkt iallafall om man har lite raketer och bomber som ska pangas också.
Haha

Dom är sköna, nästan samma krutvikt som Salute

Tjutet i Knallraketerna gör fan ont i öronen om man står för nära, hehe
Citat:
Ursprungligen postat av
Nalle-Brum
Hur är Sveas fontäner är dem prisvärda? Är det dem i trion som är bäst eller san Fransisco?
San Francisco har varit trevlig dom gånger jag haft den. Varar länge och är fin.
Vad tror ni om Uranus som raketsats? Vill ha lite större i år. Har hört att vissa tycker Extremes raketer är tråkiga och enformiga, men dom på YouTube verkar ju helt okej, verkar ha typ 37g krut med, vilket får anses som bra? Tror ni man blir nöjd med dessa?