Citat:
Ursprungligen postat av
Viking-
Jag skulle inte lägga någon större vikt på titlar som vanns innan år 2000, de flesta unga spelare är uppväxta med åren efter det och om de påverkas av något mer än pengar så är det de årens framgångar.
Med andra ord är Chelsea troligtvis på en liknande nivå som Utd för de flesta ungdomar utomlands. United skulle inte direkt ha någon större fördel gentemot Chelsea när det gäller en värvning av exempelvis Reus även om det var samma lön som gällde.
Det håller jag absolut med om, just nu vinner väl också Chelsea en dragkamp mot United förmodar jag. Men United är en större klubb.
Citat:
Ursprungligen postat av
JayGatsby
Vad är det för dumheter? Är väl massor med folk som hejar på United i Sverige?
Och ska du prata långtid så kanske du ska ta in vad som anses vara världens mest framgångsrika klubb; AC Milan?
Ja, det är det. Men de verkar vara tysta jämfört med andra lags fans som klankar ned på dom. Bara att kolla här på Flashback på sistone, allt är skit och folk verkar tycka det är konstigt att United kan värva eftersom "de suger". Att de varit det bästa laget i EUROPA det senaste decenniet tillsammans med Barca verkar alla skita i.
Jag nämnde ju Milan... de är en riktigt, riktigt stor klubb förstås. Men problemen med Serie A i allmänhet och Milan i synnerhet drar ju ned det nu. Kommer de tillbaka? Jag hoppas det, men när? De har varit dåliga länge nu och jag ser inte framtiden som ljus. Än i alla fall.