2014-11-28, 05:03
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U-Fig
Jag har svårt att tro på det där...
Ja det ar bara skvaller pressen, men mycket chatter om Messi dagligen.
Edit. Detta kom dock fran Barca hallet, Christina Cubero
Senast redigerad av hakansukkur 2014-11-28 kl. 05:08.
2014-11-28, 05:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hakansukkur
Ja det ar bara skvaller pressen, men mycket chatter om Messi dagligen.
Jo, men till RM? Från Barca? Figo är en sak, Messi en helt annan...
2014-11-28, 05:11
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U-Fig
Jo, men till RM? Från Barca? Figo är en sak, Messi en helt annan...
Ja, Messi tror jag inte ar sa sugen, men Florentino kan jag mycket val tanka mig ar galen nog.
2014-11-28, 11:59
Medlem
Axezzs avatar
Laurent Blanc bekräftar sitt intresse för Christan Eriksen. Tycker själv att han är riktigt överskattad och tycker att han ska stanna i Spurs för sitt eget bästa.
2014-11-28, 18:37
Medlem
4522s avatar
Man United erbjuder Ancelotti €300k i veckan för att komma till klubben. Jävlar i min lilla låda. Det är inte lite pengar ni.
2014-11-28, 18:50
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Man United erbjuder Ancelotti €300k i veckan för att komma till klubben. Jävlar i min lilla låda. Det är inte lite pengar ni.

Vad då, är de inte nöjda med Van Gaal?
2014-11-28, 20:09
Medlem
Glöm att Messi hamnar i PSG eller Chelsea. FFP kommer stoppa den övergången. Det är på allvar nu, annars skulle Di Maria spelat i PSG. Komma runt det med fantasisponsor avtal är bara att glömma, då åker man på bestraffning för man bryter mot något som kallas " fair value " eller dylikt.

Dom enda realistiska klubbarna för Messi är Bayern eller United.
2014-11-28, 20:17
Medlem
Skranks avatar
Citat:

Förkastligt om det stämmer. Enda rätta är att ge Van Gaal lite tid nu, tror inte Ancelotti hade gjort det bättre fram tills nu ärligt talat med den backlinjen och skadeläget.
2014-11-30, 19:55
Medlem
Nahibos avatar
Såg någonting om att united ska ha börjat tveka på att värva Falcao nu då han kanske inte kommer komma tillbaka till toppen igen och ska istället ha blivit intresserade utav Cavani. Ja jag vet då inte.

Cavani är väl yngre men Falcao i toppform är så snuskigt bra. Men han sitter väl på någon sjuk lön som är närmare 10miljoner i månaden?
2014-11-30, 20:05
Bannlyst
Citat:

Skitsnack förstås.

Har aldrig gillat Cavani. Men klart United tvekar om Falcao, för mycket skadad och inte visat mycket i United (pga skador dock...) Och han är ju väldigt dyr. Då står ju United faktiskt med lite anfallsproblem eftersom RvP mer eller mindre är slut och LvG ser - helt felaktigt ska sägas - Rooney mer som en mittfältare. Rooney är ju inte ung heller och har nog sett sina bästa dagar han också och Welbeck är ju såld. James Wilson kommer, om han får hålla sig skadefri, bli riktigt bra. Men det är mycket om eftersom han är junior också. Och skadad mycket. Men LvG tror mycket på honom och hade säkerligen tänkt att starta honom igår om han inte blivit just skadad.
2014-11-30, 20:10
Medlem
Giggsys avatar
Några rykten om Memphis Depay?
2014-11-30, 20:18
Medlem
IfIWereAGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Några rykten om Memphis Depay?

Ryktas väl till dom flesta lag, chelsea bland annat men inget konkret nej.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in