2014-08-25, 20:37
Medlem
boba fetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgIdiot
Liverpool är för mig formellt titelutmanare efter denna värvning. Rodgers är en genuin människokännare och kommer få ordning på Balotelli precis som han tyglade Suarez. Lägg till att det nu finns en slags beteendeklausul i Balotellis kontrakt så han kommer ju knappast ha råd med att spela pajas på plan. Gör han bort sig ännu en gång lär han vara brännmärkt likt Bendtner.

Har han på något sätt gjort bort sig på plan under sin tid i Milan? Att han gör skumma saker utanför plan är ju ingen nyhet, men har han skött sig i matcher och på träning?
2014-08-25, 21:16
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boba fett
Har han på något sätt gjort bort sig på plan under sin tid i Milan? Att han gör skumma saker utanför plan är ju ingen nyhet, men har han skött sig i matcher och på träning?
Inte vad jag vet men han är ju så ojämn, ibland en av de bättre anfallarna i världen och ibland väldigt usel. Rolig värvning ändå!
2014-08-25, 21:27
Avstängd
StojanVlatkovichs avatar
det behövs nog lite mer för att Liverpool ska ha chans på liga och champions leaguetitlarna men det är definitivt ett rätt steg på vägen. ska bli mycket intressant att följa utvecklingen. alla bra lag behöver en "bad boy".
Senast redigerad av StojanVlatkovich 2014-08-25 kl. 21:30.
2014-08-25, 21:53
Medlem
waikikiis avatar
Skulle ju hellre tagit Balotelli än Sanchez i alla fall.
2014-08-25, 22:45
Medlem
bannaintekalasfilms avatar
http://a.disquscdn.com/uploads/mediaembed/images/1250/8014/original.jpg

"Di Maria on his way to Carrington" - Daily Mail
2014-08-25, 23:16
Medlem
Spinnacers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boba fett

Han är rena cancern i omklädningsrummet, och utsågs som ledare för Milan (vilket han inte var och aldrig kommer bli i något lag).

För varje kanonmatch gjorde han 5 dåliga (under godkänt), som Milan-supporter är jag likgiltig om denna försäljning. Hoppas bara på en likvärdig ersättare och inte att de rotar i fyndlådan som alltid - ryktas om Torres.

Han passar nog bättre in i Liverpool, ett lag som är mer komplett än förra säsongens sunkiga Milan. Men jag tror aldrig han blir en stjärna på plan (saknar det mentala), han är en humörsspelare med dålig lägsta nivå - han är illa lämpad som ensam forward också.
Senast redigerad av Spinnacer 2014-08-25 kl. 23:18.
2014-08-25, 23:29
Medlem
Axezzs avatar
BBC Sport ‏@BBCSport 5 min

A British record £59.7m deal has been agreed between @ManUtd & Real Madrid for Angel Di Maria. More soon.

Säg att han får 200k i veckan och skriver på ett 5års kontrakt.

200k X 52 x 5 = £52M + £59.7 = £111.7M

Visst kommer han att förstärka United men med dom stora hål som det redan finns i truppen så kanske man skulle lagt pengarna på något annat, skriker desperat värvning på långt håll.
2014-08-25, 23:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Axezz

A British record £59.7m deal has been agreed between @ManUtd & Real Madrid for Angel Di Maria. More soon.

Visst kommer han att förstärka United men med dom stora hål som det redan finns i truppen så kanske man skulle lagt pengarna på något annat, skriker desperat värvning på långt håll.
United har pengar så det räcker och blir över, det som behövs - desperat - är kvalitetsspelare, och Di María är en sådan.

För övrigt förstår jag inte det förhållandevis nya fenomenet, som främst verkar förekomma på Flashback, som innebär att man inkluderar totallönen på hela kontraktsperioden i någon slags total transfersumma.
2014-08-25, 23:33
Medlem
xiderlemon94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axezz

Du är ju bara avis erkänn det
2014-08-25, 23:38
Medlem
Axezzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xiderlemon94
Du är ju bara avis erkänn det
haha

Klart jag skulle vilja ha honom i mitt lag, det ska jag inte sticka under stolen med!
2014-08-25, 23:53
Medlem
Går rykten nu att Arsenal är intresserade av yttern Alessio Cerci från Torino efter att det går rykten att Giroud har brutit foten och kommer vara borta i tre månader.
Senast redigerad av M.Jandelin 2014-08-25 kl. 23:58.
2014-08-25, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StojanVlatkovich
det behövs nog lite mer för att Liverpool ska ha chans på liga och champions leaguetitlarna men det är definitivt ett rätt steg på vägen. ska bli mycket intressant att följa utvecklingen. alla bra lag behöver en "bad boy".

Det dröjer nog ett tag innan Liverpool tar en titel som inte är Carling cup, i viss mån är FA cupen inom räckhåll den med. Balotelli tillför absolut något, han var ju absolut inte dålig i Milan. Ett Milan som hade en turbulent tid med mycket rykten om tränare och budgetvärvningar. I Liverpool kommer han för första gången till en klubb som det inte är kaos i och han har redan varit i England tidigare. Det är upplagt för succé här.

Man U värvning av Di Maria är ju sommarens kap. Han var den enskilt största faktorn till CL-titeln (jag står för det, och alla som inte i ser det är sämst) förra året. Att Real släpper honom är bara sjukt. Det måste va hänt något där. Han har absolut inget ansikte för att dra Ronaldos flickvän i tvåan så länge hon inte uppskattar fotbollsprestationer mer.

Om inte Benatia eller Pjanic säljs så är detta en klass 1 värvning. Balotelli och Sanchez en klass 2.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in