2014-12-13, 20:34
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Och Zaza hade kunnat få en sjua, plus ett avgörande kvitteringsmål om han blivit poängräddare där i slutet.

Både Sansone och Zaza ur leken, och den sistnämnde får nog inte mer än 5 i totalpoäng, medan Sansone bör få en sexa. 11 poäng från två forwards - det har börjat illa för Antico Arsenale.

Dock kan du nog skrapa ihop en 1-0 seger. Sen kanske det räcker, eller inte. Tror dock du vinner din match eftersom KFC har övergivit laget och saknar spelare på många positioner.
Citera
2014-12-13, 22:14
Medlem
Villons avatar
Citat:
Hur aktiva har folket varit på den öppna marknaden? Själv har jag kört med min trupp från start till mål.

Dessutom, alla har varit med och spelat in poäng - förutom långtidsskadade Strootman. En bedrift i sig.
Har ägnat halva säsongen åt att botanisera på andrhandsmarknaden. Både i försvaret och i anfallet. Hade Okaka, Herteaux och Belfodil på prov en veckan, valde Belfodil.

Ersatte sedemera Belfodil med Belotti, som varit bänkad sedan dess. Tills nu, när han plötsligt gör mål igen. Skitsäsong. Var är vinet.
Citera
2014-12-13, 22:25
Medlem
Ezzelinos avatar
Använde mercaton för att försöka få in ett par forwards, men Torres lyckades inte och Saviola får knappt med speltid, så de är bänkade sedan länge. Skador gjorde att jag hämtade Rugani och Pucciarelli från Empoli, den förstnämnde har varit stabil.
Citera
2014-12-14, 15:53
Medlem
Ferry31s avatar
Balle.

Luca Toni i målprotokollet. Svårt för mig att vinna nu.
Citera
2014-12-14, 21:28
Medlem
Ferry31s avatar
Jag kommer åka på en torsk den här omgången, Brilles lag är för starkt. Kan möjligtvis klara oavgjort om mina Empolispelare levererar imorgon, men det är inte heller bra nog. Hoppet nu står till KFC som måste hålla mot Antico Arsenale.
Citera
2014-12-14, 22:12
Medlem
Ezzelinos avatar
Det blir klar förlust mot Juvevaffanculo, ligger under med 66,5-78,5 med var sin spelare kvar som ska spela i morron. Fem mål av motståndarens elva, två av min, men de tre forwards jag hade gjorde släta figurer denna omgång.
Citera
2014-12-14, 22:14
Medlem
anteri17s avatar
Titeln hade varit nära med Gabbiadini i elvan... Men visst är jag i förarsätet ändå.
Citera
2014-12-15, 21:02
Medlem
Ferry31s avatar
Chievo-Inter kommer avgöra den här säsongens Serie A i Fantacalcio. Kom igen Inter, save my ass.
Citera
2014-12-15, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Chievo-Inter kommer avgöra den här säsongens Serie A i Fantacalcio. Kom igen Inter, save my ass.

Jag tror faktiskt att det kan lossna för Inter.
Citera
2014-12-15, 21:25
Medlem
anteri17s avatar
Grattis Ferry! Välförtjänt mästare.

Det ska till ett eller två Izco-mål för att vända på detta.
Citera
2014-12-15, 21:28
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Hur ser tabellen ut i tvåan inför sista omgången? Jag antar att det lutar åt att Gants, Ezzelino och Knugen37 flyttas upp till vårsäsongen?

I Serie A är det jag, anteri17, Brille68 och elem som säkrat platser. Vi får väl se sen vilka som återigen är med nästa säsong

Dramatiskt in i det sista i Serie A ser jag. Ja, det blir Gants, knugen37 och jag som tar de tre första platserna.
Citera
2014-12-15, 21:29
Medlem
Citat:
Grattis Ferry! Välförtjänt mästare.

Det ska till ett eller två Izco-mål för att vända på detta.

Jag tror du har rätt. Men det var en rafflande avslutning.

Och KFC verkar avsluta i stor stil, men åker ändå ned i Serie B.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in