2014-12-15, 20:04
Medlem
Tigerskotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jockey2
Sveas nysheter va redan klara i Maj så skulle inte tro det

Hej!
Vet du om Gold Bar är förbjuden i Sverige med? Hoppas inte
Citera
2014-12-15, 20:13
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tigerskott
Hej!

Det tror jag inte. MSB är ganska långdragna och det är ju bara en fråga om höjd här. Säg att skotten gått 5-10 meter högre, så hade dom varit som vilken 22mm tårta som helst.
Citera
2014-12-15, 20:19
Medlem
Citat:
Hej!

Bra mycket bättre knall i t.ex Bonnens Scorpion säger jag som dragit av båda denna veckan. Gold bar var inget att hänga i granen även om hyfsat häng för så små effekter
Citera
2014-12-15, 20:24
Medlem
Tigerskotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Det tror jag inte. MSB är ganska långdragna och det är ju bara en fråga om höjd här. Säg att skotten gått 5-10 meter högre, så hade dom varit som vilken 22mm tårta som helst.

Låter bra det!

Citat:
Ursprungligen postat av Mo
Bra mycket bättre knall i t.ex Bonnens Scorpion säger jag som dragit av båda denna veckan. Gold bar var inget att hänga i granen även om hyfsat häng för så små effekter

Jag vill också ha en "Bonnen" i närheten och hade inte tvekat att besöka honom och hans katt men blir alldeles för långt
Härligt med lite häng och för 99 kr så får den nog duga med tanke på omständigheterna
Citera
2014-12-15, 20:34
Medlem
Citat:
Hej!

Tjena
Nix den är inte olaglig i Sverige du kan vara lugn
Citera
2014-12-15, 20:49
Medlem
Tigerskotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jockey2
Tjena
Nix den är inte olaglig i Sverige du kan vara lugn

Tack! Skönt att veta
Brukar ni sälja Super Monster styckvis eller är det bara 6-pack som gäller? Vet att Svea sålde st med Viking Bomb förut men då var det väl bara 2 effekter så misstänker det är bara 6-pack som gäller?
Citera
2014-12-15, 20:50
Medlem
Citat:
Tack! Skönt att veta
Brukar ni sälja Super Monster styckvis eller är det bara 6-pack som gäller? Vet att Svea sålde st med Viking Bomb förut men då var det väl bara 2 effekter så misstänker det är bara 6-pack som gäller?

50 Super Monster säljs bara i 6-Pack.
Citera
2014-12-15, 20:59
Medlem
Jubileumsbombens avatar
Ni som har sett Akilles IRL, är det bra tryck i den? Är ute efter lite kaliber i år men har inte hur tjock plånbok som helst, eller är det Space inferno som gäller i sådnafall?

Tårtor som jag ansett haft bra tryck: Avantgarde, Kick off, Raptor, Dragonball (feta saluter i slutet, minns att den var bra men kommer inte ihåg smällarna). Medan typ PowerBox från hammargrens ansåg jag som rätt klen.
Citera
2014-12-15, 21:04
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jubileumsbomben
Ni som har sett Akilles IRL, är det bra tryck i den? Är ute efter lite kaliber i år men har inte hur tjock plånbok som helst, eller är det Space inferno som gäller i sådnafall?

Tårtor som jag ansett haft bra tryck: Avantgarde, Kick off, Raptor, Dragonball (feta saluter i slutet, minns att den var bra men kommer inte ihåg smällarna). Medan typ PowerBox från hammargrens ansåg jag som rätt klen.

Hur är det, bor du i Stockholm? Har för mig någon sa att det ska säljas där i år. Försök hitta dom isåfall och lägg vantarna på deras grovkalibriga grejor Såg nu att Charger verkar vara borttagen ur reklambladet. Kanske finns den ändå Här är film på Tempest för 499:- iallafall: https://www.youtube.com/watch?v=bPOCyszd0nQ

Köp några Thunder Flash och Salute om du vill ha några rör med go knall och fin effekt med.
Citera
2014-12-15, 21:08
Medlem
Ingen som vet vad bondens "bombpaket" faktiskt innehåller?
Citat:
Bombpaket, över 20 blandade bomber i olika storlekar Pris: 495:-
Är innehållet i de här paketen samma, och i så fall vad är det, eller är det mest slump, och god vilja som avgör vad man får?
B!
Citera
2014-12-15, 21:13
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -=Mr_B=-
Ingen som vet vad bondens "bombpaket" faktiskt innehåller?

Är innehållet i de här paketen samma, och i så fall vad är det, eller är det mest slump, och god vilja som avgör vad man får?
B!

Tydligen ska det vara:
7 st 50mm bomber EF
2 st 45mm bomber RP
2 st pack med thunder flash EF
2 st lösa thunder flash EF
3 st extreme bomb RP
2 st större 50mm bomber RP
1 pack multi shots RP
Citera
2014-12-15, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jubileumsbomben

Akilles är mycket finare irl än på film men har inte så jätte bra knallar...

Om du vill ha något med rejäla smällar så köp Thors Hammer där har du något som levererar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in