2014-12-15, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intoxicated
"Ytterligare ett skäl, som hon säger är den egentliga orsaken till att hon egentligen har svårt att våga gå ut, är att den person som tidigt utsatte henne för sexuella övergrepp, numera bor i Haninge. B uttrycker önskemål om en bostad i Stockholms innerstad."

assåååå frustade och skrattade rakt ut över denna helt befängda delen. typ alla kvinnor jag känner har varit med om nån typ av övergrepp, ofta är den som utför övergreppen någon som står en nära eller iaf i ens bekanskapskrets, sååå alla som varit med om det borde få chansen att flytta in till stan eller va?!

varför inte bara ge henne fin billig lägenhet i Märsta, helt motsatt håll från Haninge.
Nej just d Berny gick på Synthklubbar vid Slussen och var så jävla lat att hon inte ville ta pendel hem. asså hon är ju helt jävla dum i huvudet, samma nu med LLS-boende "en stor lägenhet mitt i City" snark Berny du är sämst och allt du rör vid blir till bajs.

dock hade nog de flesta i 17årsåldern velat bo i Stockholm innerstad.
Citera
2014-12-15, 19:44
Medlem
lah-mis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Redan då var det en jävla lista av droger LSD, heroin och allt mellan himmel och jord. Men varför neka drogtest om man ändå erkänt?

Börjar verkligen undra hur hennes drogmissbruk egentligen sett ut.

Funderar också på detta. Bläddrade i PDF-dokumentet och såg att hon hävdat att hon köpt Librium år 2001. Den aktiva substansen i det avregistrerades som läkemedel i Sverige år 1995. Visst, importerade mediciner säljs som knark, men att hon benämnt det som just Librium istället för "benso"...
Citera
2014-12-15, 19:53
Medlem
kupochans avatar
psst... Berny hade inte provat droger förrän efter Vingklippt Ängel blev publicerat. Men hon ville det kan jag säga. Plus är det skitsnack att hon tagit LSD. skit.snack.
Citera
2014-12-15, 20:02
Medlem
Denosynliges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kupochan
psst... Berny hade inte provat droger förrän efter Vingklippt Ängel blev publicerat. Men hon ville det kan jag säga. Plus är det skitsnack att hon tagit LSD. skit.snack.

Hennes föräldrar trodde inte på hennes lögner, så hon såg till att allt blev sant enbart för att minsann visa dem. Fy fan så jävla löjligt. Ja, hon har verkligen visat dem hur puckad hon är.

Det hon inte fattat är att hon kommer aldrig att kunna bli hel av att förstöra för sin familj, hon skadar bara sig själv på kuppen och förstör sin familjs rykte och till vilken nytta?
Citera
2014-12-15, 20:15
Medlem
William Hainess avatar
Ursäkta min extremt långsamma genomläsning och att jag spammar lite men:

"Utredd på Västeräng där man har avskrivit psykosdiagnos via Rödkind överflyttad till Kransens behandlingshem" (s. 31)

Detta är alltså papper som Berny tycker talar till hennes fördel.
Citera
2014-12-15, 20:31
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Ursäkta min extremt långsamma genomläsning och att jag spammar lite men:

"Utredd på Västeräng där man har avskrivit psykosdiagnos via Rödkind överflyttad till Kransens behandlingshem" (s. 31)

Detta är alltså papper som Berny tycker talar till hennes fördel.

Det är det som är så jävla märkligt. Jag förstår inte hur hon kan vara så fruktansvärt korkad att sprider sina journaler vind för våg på detta sätt när det enkom talar till hennes nackdel. Och inte så lite heller utan redan som ung tonåring uttrycker föräldrarna oro för hennes "fabulerande" och det framkommer att hon ljugit om att hon blivit både våldtagen och gjort abort. En annan sak jag finner anmärkningsvärt är den här storyn där hon enligt egen utsago blivit skuren på magen. I boken beskriver hon att snubben först skjuter i henne heroin och sen våldtar och skär henne. I journalen nämns inga droger, hon vägrar läkarundersökas och vid screening vid något tillfälle när hon påstått sig tagit droger finner man ingenting. Någon schizofrenidiagnos tycks aldrig ha getts heller, däremot står det att hon vid något tillfälle säger till läkaren att hon tror hon har borderline.

Kvinnan ska ha kudos för sin livliga fantasi om inte annat. Under hela min livstid har jag aldrig sett maken till någonting liknande, någonsin.
Citera
2014-12-15, 20:36
Medlem
Gafflens avatar
Kommer ni ihåg när B skulle skriva en barnbok och R's barn?
Citera
2014-12-15, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kraeksjuk
dock hade nog de flesta i 17årsåldern velat bo i Stockholm innerstad.

eh jo d fattar väl alla. det var ju anledningen till att hon tyckte de skulle fixa lägenhet i stan som var befängt.
Citera
2014-12-15, 20:59
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intoxicated
eh jo d fattar väl alla. det var ju anledningen till att hon tyckte de skulle fixa lägenhet i stan som var befängt.

Tyvärr så måste den cyniska Satan komma ut i mig (dock inte i form av demoner), men påminner inte den historien lite om denna:

Citat:
Och man kan inte lita på att myndigheterna hjälper. Socialen är nöjd med att ha en på ett härbärge där de kan kontrollera en och man är beroende av deras välvilja och krav.
De gjorde absolut ingenting för att hjälpa oss.
Inte ens när jag blev våldtagen på härbärget. Då sa de att de inte tänkte betala för något annat boende än just det härbärget.
Jag fick skrika och ställa till med en scen för att få dem att betala en plats på ett vandrarhem. Jag hotade med media och skällde ut chefen på socialen.

http://www.aftonbladet.se/debatt/article13883859.ab

Summering: Soc betalade endast för ett vandrarhem/härbärge. Berny blev då våldtagen och krävde ett bättre boende. Känns tendensen igen?
Citera
2014-12-15, 21:17
Avslutad
Det är ändå en skillnad på ett sätt nu. Idag när Berny provocerar för att få existensbekräftelse och uppmärksamhet, VET ju nästan alla att hon ljuger, undantaget fem-tio bernyaner på Fb. I dokumentet framgår att hon faktiskt fick äkta förståelse och empati (och resurser) från nästan alla runt omkring henne, trots helt otroliga historier. Det var ju det som gjorde att hon fortsatte.

Idag får jag känslan av att det med att provocera mest är lek från hennes sida. Att hon skriver löjliga saker enbart för denna tråds skull och reaktionerna härinne.

Tex:
Denonsynlige säger att hon ska berätta B:s hemligheter om B skaffar djur igen, vips så ska de titta på katt och har en Pitbull i knät.

Det är så genomskinligt vad hon håller på med. Men visst, vi härinne får vårt och B får vad hon vill.

Ha! Detta måste fan vara Fb:s konstigaste tråd, om man bortser ifrån vem den avhandlar.
Citera
2014-12-15, 23:24
Medlem
kupochans avatar
psstt.... berny "släpper" de här journalerna för A's skull. För han sitter i skiten på sitt jobb och hos sina ex. Rökridå... Berny "tar smällen" för att det ska pratas om annat... men...det A inte har förstått är hur Berny kan/kommer att bråka/gapa när/om det tar slut. båda leker på farligt vatten.
Citera
2014-12-15, 23:33
Medlem
Littlepaw13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kupochan
psstt.... berny "släpper" de här journalerna för A's skull. För han sitter i skiten på sitt jobb och hos sina ex. Rökridå... Berny "tar smällen" för att det ska pratas om annat... men...det A inte har förstått är hur Berny kan/kommer att bråka/gapa när/om det tar slut. båda leker på farligt vatten.

Oh. Mysteriet tätnar. Vad är det som händer med A egentligen?

Var inne på hans Facebook och höll på att garva läppen av mig åt en av konversationerna. Jag har en printscreen men kan inte ladda upp med mobilen.
Det hela är mellan A och hans dåvarande och det hela är typ
"Älskar dig mest min man!"
"Och jag älskar dig baby. Snart blir du min fru. Kanske barn också"
*systern kommer in* "äntligen. JAAAA!"

And so on and so forth. Har B bara hittat sig själv med kuk månne? Lika AMORE och like publikt uppvisande av densamma tills nästa böna (höhö) dyker upp. Detta kommer ta en publik ände med förskräckelse.

jag laddar med snacks.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in