2014-12-14, 23:18
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oboyglas
Står en lista på vad hon påstår sig ha tagit, men ingenting som visat sig på provtagning och flera gånger har hon nekat provtagning. Hon nekade ju även läkarundersökning vid den påstådda våldtäkten av M samt när hon var i gbg och någon skulle ha skurit henne i underlivet.

Redan då var det en jävla lista av droger LSD, heroin och allt mellan himmel och jord. Men varför neka drogtest om man ändå erkänt?

Börjar verkligen undra hur hennes drogmissbruk egentligen sett ut.
Citera
2014-12-14, 23:46
Avslutad
När jag läser dokumentet, är det ändå problem som kan drabba vilken familj som helst. Men shit vad det har spårat ur de senaste åren med Opus Dei-pratet, mystiska kidnappningar och herointvång, prislistor för hennes bordellverksamhet, tusen djur, hot om knivslagsmål, graviditeter hit och dit etc.

När jag läser får jag inte den där Gapiga GaphalsBerny-känslan som jag har idag om henne, utan hon framstår som blyg och tillbakadragen, inte särskilt pratsam.

Vilket misstag det var att publicera hennes böcker!
Citera
2014-12-14, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Eller så går han efter principen "stoppa i den och spring".

Stackars barn om det blir något. Jag vet inte om ett foster skulle överleva i Berny dock.

Men han måste väl ändå ha märkt att efter den förlånga korta stunden att hon är väldigt...annorlunda.
Hade jag börjat träffat någon som levde som henne och dessutom hugger en taxichaffis i kuken och skakar bort det med en axelryckning så hade jag börja fundera på att springa inte stoppa
Citera
2014-12-14, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Francine
Ah okej! Tänkte på tunnelbanestationerna som ligger en bit ifrån varandra, är inte ifrån Stockholm!

Edit: Det är ju Kungsträdgården, nevermind lol

Jaha! men då förstår jag precis hur du tänkte
Citera
2014-12-15, 03:14
Medlem
William Hainess avatar
Alltså. För all vård som Berny påstår sig inte har fått så har hon "vägrat" rätt mycket.

Bernys föräldrar fyllde 70 i år. Inte undra på att de inte haft koll på hennes internettokerier.
Senast redigerad av William Haines 2014-12-15 kl. 03:17.
Citera
2014-12-15, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
När jag läser dokumentet, är det ändå problem som kan drabba vilken familj som helst. Men shit vad det har spårat ur de senaste åren med Opus Dei-pratet, mystiska kidnappningar och herointvång, prislistor för hennes bordellverksamhet, tusen djur, hot om knivslagsmål, graviditeter hit och dit etc.

När jag läser får jag inte den där Gapiga GaphalsBerny-känslan som jag har idag om henne, utan hon framstår som blyg och tillbakadragen, inte särskilt pratsam.

Vilket misstag det var att publicera hennes böcker!

Håller med, tror att publicera henne var det var det sämsta någon kunde göra för hennes hälsa :/
Citera
2014-12-15, 09:31
Medlem
William Hainess avatar
Alltså, jag läser väldigt långsamt för att jag vill kunna ta in allt (är på sida 21), men det framkommer ju hur mycket hon ljuger. Hon ska redan vid 10-11 års ålder börjat ljuga om saker som att hon prostituerat sig och gjort påståenden om våldtäkter, bland annat.

Hennes syskon ska ha gått från stöttande till frånvarande mellan två dokument. Jag tror inte riktigt Berny tolkat vad som har skrivits om henne helt normalt.

(Ja, jag har läst mina senaste inlägg och märker att jag missbrukar ordet "alltså", men alltså.)

"Hennes längtan efter förståelse från omgivningen gjorde att hon ljög om saker som hon förstod väckte omgivningens sympati bl a att hon varit gravid och gjort abort"
Senast redigerad av William Haines 2014-12-15 kl. 10:16.
Citera
2014-12-15, 10:38
Medlem
motyls avatar
Fyfan, vad är det jag läser? Att B har MAGE att göra så här mot sin familj, efter allt de gjort för henne. Att de var ganska normala föräldrar som mitt i sina egna livskriser glömde bort att vara 100 % närvarande visade sig vara deras livs största misstag.

Utdrag ur dokumentet:
"Berny själv minns inte alls att hon var påverkad av morfaderns död utan menar att hennes vantrivsel berodde på missförhållanden på daghemmet."

"Hon beskriver hur hon blir föremål för skolans skvaller och också att hon njöt av uppmärksamheten och själv bidrog till att provocera fram nya rykten."

"Hon beskriver i brevet hur hon en eftermiddag i skolan hade börjat gråta hejdlöst och då blev tröstad av en lärare, men hur hon också tillsammans med honom nästlar in sig i lögner för att väcka hans sympati."

"Berny tycker att vi ska koncentrera oss på henne i stället för så mycket människor runtomkring."

"Ytterligare ett skäl, som hon säger är den egentliga orsaken till att hon egentligen har svårt att våga gå ut, är att den person som tidigt utsatte henne för sexuella övergrepp, numera bor i Haninge. B uttrycker önskemål om en bostad i Stockholms innerstad."

"Pat blir mycket otrevlig då u-t och ssk Maria Richard skall köra henne hem. Skriker och gapar och tycker att vi inte är tillräckligt snabbt på plats för att hämta henne."
Citera
2014-12-15, 12:56
Avslutad
Klart Prinsessan Berny är värd en lägenhet i innerstaden i sthlm.

Och trofan att Jonas hotade med att lämna henne med tanke på hur hon betedde sig.
Citera
2014-12-15, 13:02
Medlem
roewsvetts avatar
Motyl: bra val av exempel för att belysa det repetitiva beteendet där lögnerna på det stora hela är de samma år ut och år in. Patetiskt.
Citera
2014-12-15, 13:20
Medlem
Denosynliges avatar
Så det där ska föreställa bevisningen? Det är inte bevis för någonting bara för att någon annan har antecknat vad hon anklagar andra för. Det enda det är bevis för är att hon är en lögnaktig dramawhore. Jag hade också suttit och skakat och varit rädd när jag berättar påhittade historier för att någon ska avslöja att det bara är bluff.

Helt ärligt så tror jag att Berny far med dessa anklagelser för att straffa sin familj för att de inte gav henne tillräckligt med uppmärksamhet och bekräftelse. Hon är så jävla sorglig...
Citera
2014-12-15, 13:21
Medlem
Fan jag vill ju läsa allt smaskigt men kan av någon enormt störande anledning inte ladda ned pdf-filer. Grrr måste lösa detta. Det skriker i Berny-tarmen på mig. Geee miig!
Tack för att ni delat lite av innehållet. Redan här är hennes uppmärksamhets-störning tydlig. Ljuga började hon uppenbarligen tidigt med. Av det lilla jag sett tycker jag redan synd om familjen. Konstigt att det inte står mytoman i alla hennes papper. Eller det kanske är något hon själv klippt bort...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in