Citat:
Ursprungligen postat av
Gafflen
Ifall det är barn som planeras så skulle jag noh inte ens vara förvånad med tanke på vem hennes partner är.
Jag skulle inte bli förvånad om bönan är skendräktig, köper tid med Mannen som inte känner för att lämna ännu en gravid kvinna i sticket och således är fast, sen kommer en liten enmansföreställning i den sovande bloggen titulerad "Missfallet - Att förlora ett barn" där traumat av ett missfall förstärks tusenfalt av att barnet faktiskt var efterlängtat denna gången, folk kommer skicka blommor och brev och bloggen kommer startas upp på daglig basis igen för att Berny behöver en kanal för att ventilera sin stora sorg, Mannen kommer fortfarande vara fast eftersom han inte kan lämna en kvinna han gjort gravid som dessutom förlorat barnet och nu är helt trasig och behöver honom så jävla mycket. Hon kommer skriva saker som "Ingen som inte förlorat sitt barn kan förstå hur fruktansvärt ont det gör, ingen som inte förlorat sitt barn kan döma den mamma som har och väljer att bedöva sorgen med kopiösa mängder flödder och rosé". Tadaa, blå registreringsskyltar på missbruk, melodramatik och fittighet ytterligare några månader.
Observera att jag använder termen skendräktig. För jag tror inte hon är gravid. Gode gud, jag hoppas inte hon är det. Mycket med Berny är tragiskt men med en slöja av komik, men att på riktigt slänga in ett försvarslöst barn som hon har rätt till skulle göra det till en fruktansvärt mörk historia man inte kan fnissa bort. Hundarna är tillräckligt illa. Helvete.