2014-11-01, 08:35
Medlem
Denosynliges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Fy fan vad ni sprider skit...!

Berny har skrivit några böcker, o ni kartlägger hennes minsta rörelse! Känner henne ytligt, o ni snackar bara en massa skit om henne!

Skrivet av Berny själv.
2014-08-20 "Jag vill faktiskt ha en dialog med människorna i den här tråden" - Punkt.

Nu när vi fått det utrett så kan jag tala om att säkert 95% av "skiten" som snackas är om sånt som Berny själv väljer att dela med sig av. Vi sitter liksom inte här och hittar på en massa "skit" och gör vi det då skriver vi det också. De flesta brukar vara duktiga med att tala om ifall sanningshalten är tveksam eller om det bara är egna teorier. Så sluta nu, en gång för alla, med att anklaga oss för skitsnack. Hade inte Berny frivilligt basunerat ut allt drama och alla upptåg så hade vi inte haft något att snacka "skit" om från första början. Det är hon som kartlägger minsta rörelse för oss, inte tvärtom. Så bara lägg ner nu.

"...För att sammanfatta. Jag vågar ta fuck the world bilder och slappna av och garva om klänningen är för liten och ha kul ändå. Det finns dock alltid ett budskap i dessa bilder ja. Jag är och förblir kvinnan som tar kontrollen över förövaren. Jag vägrar behaga och jag vägrar anpassa mig och jag står för den jag är och slappnar av i det. Och det är det ni ser i dessa bilder helt upp och ner och rakt på sak..." - Berny.
Citera
2014-11-02, 22:39
Medlem
Och Berny försöker chocka igen??

http://tinypic.com/view.php?pic=t4u78y&s=8#.VFaklcn4KSo
Citera
2014-11-02, 22:48
Medlem
Imeldas avatar
Kan ingen bjuda henne på en sminkkurs? Hon sminkar sig som ett öststatsluder.
Citera
2014-11-03, 08:17
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nijichou
Och Berny försöker chocka igen??

http://tinypic.com/view.php?pic=t4u78y&s=8#.VFaklcn4KSo

Ifall det är barn som planeras så skulle jag noh inte ens vara förvånad med tanke på vem hennes partner är.
Citera
2014-11-03, 09:24
Medlem
habilgerbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gafflen
Ifall det är barn som planeras så skulle jag noh inte ens vara förvånad med tanke på vem hennes partner är.

Jag skulle inte bli förvånad om bönan är skendräktig, köper tid med Mannen som inte känner för att lämna ännu en gravid kvinna i sticket och således är fast, sen kommer en liten enmansföreställning i den sovande bloggen titulerad "Missfallet - Att förlora ett barn" där traumat av ett missfall förstärks tusenfalt av att barnet faktiskt var efterlängtat denna gången, folk kommer skicka blommor och brev och bloggen kommer startas upp på daglig basis igen för att Berny behöver en kanal för att ventilera sin stora sorg, Mannen kommer fortfarande vara fast eftersom han inte kan lämna en kvinna han gjort gravid som dessutom förlorat barnet och nu är helt trasig och behöver honom så jävla mycket. Hon kommer skriva saker som "Ingen som inte förlorat sitt barn kan förstå hur fruktansvärt ont det gör, ingen som inte förlorat sitt barn kan döma den mamma som har och väljer att bedöva sorgen med kopiösa mängder flödder och rosé". Tadaa, blå registreringsskyltar på missbruk, melodramatik och fittighet ytterligare några månader.

Observera att jag använder termen skendräktig. För jag tror inte hon är gravid. Gode gud, jag hoppas inte hon är det. Mycket med Berny är tragiskt men med en slöja av komik, men att på riktigt slänga in ett försvarslöst barn som hon har rätt till skulle göra det till en fruktansvärt mörk historia man inte kan fnissa bort. Hundarna är tillräckligt illa. Helvete.
Citera
2014-11-03, 10:32
Medlem
motyls avatar
Saker jag tror B ljuger om angående hennes barndom: Allt. Precis Allt. Kan ingen gå in i diskussionen på FB och försvara pappan?

Hon klarar inte av att sluta blogga utan minibloggar på FB istället. Det är så skadat att det finns inte. Hon brukar ju säga att de som skriver i den här tråden är beroende av henne men hon är som en katt man räddar från att bli våldtagen men likt förbannat går och drar kattröven över altandörren och vill ut igen efter fem minuter.

B är antagligen den enda personen i hela världen som skulle skaffa barn bara för att provocera, angående barndiskussionen. Det måste vara höjden av att vara självisk, B skulle inte ens bry sig om sin egen avkomma utan endast sitt eget borderline-jag.
Citera
2014-11-03, 10:34
Medlem
motyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imelda
Kan ingen bjuda henne på en sminkkurs? Hon sminkar sig som ett öststatsluder.

Nu ser det ut som hon hittat en ny grej; två ljusblå bollar i varsitt öga. Ser ut som hon spelat paintball.
Citera
2014-11-03, 10:41
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motyl
Saker jag tror B ljuger om angående hennes barndom: Allt. Precis Allt. Kan ingen gå in i diskussionen på FB och försvara pappan?

Jag tror det "värsta" som har hänt i hennes barndom är att hennes pappa hade problem med alkoholen under en period (perioder?) och att hennes föräldrar kanske inte hanterade situationen när hon började åka in och ut på BUP/psyk 100% korrekt. Men det är knappast unikt för Berny och inget som man kan basera tre (!!!) självbiografier på när man knappt fyllt trettio.
Citera
2014-11-03, 15:57
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av habilgerbil
Observera att jag använder termen skendräktig. För jag tror inte hon är gravid. Gode gud, jag hoppas inte hon är det. Mycket med Berny är tragiskt men med en slöja av komik, men att på riktigt slänga in ett försvarslöst barn som hon har rätt till skulle göra det till en fruktansvärt mörk historia man inte kan fnissa bort. Hundarna är tillräckligt illa. Helvete.

Senast hon var "gravid" så fick jag reda på genom någon att hon faktiskt medgav att hon ljög om det för att tjäna pengar på bloggen.
Självklart är hon inte gravid på riktigt.
Citera
2014-11-03, 19:39
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gafflen
Senast hon var "gravid" så fick jag reda på genom någon att hon faktiskt medgav att hon ljög om det för att tjäna pengar på bloggen.
Självklart är hon inte gravid på riktigt.

Tror faktiskt inte hon tjänade speciellt mycket pengar på bloggen, därmed att hon lade ned den (tillfälligt) och har gått över att uppmärksamhetshora på Facebook istället.

Jag gissar på att hennes "graviditeter" antingen beror på att hon tror att hon kan pressa ut lite pengar från den potentielle fadern för pengar till en abort eller att hon helt enkelt vill skriva inlägg om hur barn är heliga och hur hon är en ansvarsfull vuxen människa som minsann aaaldrig skulle ta ett barn till världen (och totalt ignorera det faktum att ingen som tycker barn var såpass värdefulla skulle ha ett stämpelkort hos abortkliniken).
Senast redigerad av William Haines 2014-11-03 kl. 19:46.
Citera
2014-11-03, 20:52
Medlem
Saxat från FB:

Andreas Norén En dag blir du min fru

Berny Pålsson Jag blir helt varm. Och den dagen kommer jag säga ja utan minsta tvekan

Alltså. De förtjänar ju faktiskt varandra.
Båda är lika verklighetsfrånvarande, hetsar fram relationer när ingen av dom städat upp i sina privatliv

Andreas, vilken catch alltså! Åtminstone vet vi att hans säd funkar.
Citera
2014-11-03, 21:34
Medlem
mittenskittens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Tror faktiskt inte hon tjänade speciellt mycket pengar på bloggen, därmed att hon lade ned den (tillfälligt) och har gått över att uppmärksamhetshora på Facebook istället.

Jag gissar på att hennes "graviditeter" antingen beror på att hon tror att hon kan pressa ut lite pengar från den potentielle fadern för pengar till en abort eller att hon helt enkelt vill skriva inlägg om hur barn är heliga och hur hon är en ansvarsfull vuxen människa som minsann aaaldrig skulle ta ett barn till världen (och totalt ignorera det faktum att ingen som tycker barn var såpass värdefulla skulle ha ett stämpelkort hos abortkliniken).

Abort är gratis i Sverige dock (om man bortser från läkarbesökskostnaden som kostar 350:- och sedan de 200:- som man betalar för piller om man gör medicinsk abort)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in