Citat:
Ursprungligen postat av
elizadeath
Nej nej, du hade rätt. Men hon har talat om för en vän till familjen att en nära vännina dött, vilket familjen inte alls visste om.
Senare ska en nära vän som omvandlas till pojkvän dött. Eller så har flera dött, det är lite rörigt..
My bad,förlåt att jag var otydlig!
Jo det är ju lite rörigt alltihopa - från dokumentet där vissa rapporter slutar mitt i och andra vidtar mitt i och inte alltid kronologiskt heller, till tråden här på fb, Bernys tidigare och aktuella historier och nuvarande liv. En enda soppa
Mitt råd till Berny: stäng ned alla dina sociala medier och börja med kundalini yoga. Just precis kundalini yoga tror jag kan hjälpa dig. Jobbigare men effektivare än psykiatrisk terapi. Då kanske du kan komma i kontakt med dig själv efter alla dessa år. Du verkar ha tappat dig när du började ditt uppmärksamhetssökande, vilket är förståeligt då du antagligen kände att den som du var, som verkligen var äkta du, inte räckte och dög för att få bli sedd. Men lyssna på gamla hippie-urwald; varje individ har sitt eget värde men för att se det måste man lära känna och låta sig vara sig själv. Det är
_det_ som gör en "stark". Inte hur mycket skit man har i ryggsäcken eller hur ofärsk man är.
edit: det räcker inte med att börja, en måste fortsätta också.