2015-08-14, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Sockersött!

Varför kommer inte våran Gudinna ihåg våra berättelser? Är det för att det är för erotiskt för överföring? Bör vi bara Liza våra åtaganden??

Om man talar sanning behöver man inte minnas vad man sagt.
Å andra sidan hjälper väl inte diverse drogande till heller..
Citera
2015-08-14, 16:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av transparent113
Vandrarhemmen?
När hon och Nicklas var hemlösa i Göteborg bodde de på massa vandrarhem och skickade fakturorna till bokförlaget. De stal en tv eller två också.
Citera
2015-08-14, 16:27
Medlem
Hydraheads avatar
Oj det var ett bra tag sedan jag kikade här.
Mycket har rullat på verkar det som.
Skämskudden är för liten och orden för få.
Som vanligt dvs...
Någon som sett Bernys helt underbara inlägg på tuben?
Haha, där har vi komik på hög nivå!

Underbart!
Citera
2015-08-14, 18:57
Medlem
accessoiress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mushaboom
http://www.sinnergirls.com/blogs/emma/posts/over-5-min-overhet-onani-video

På tal om Emma... wtf.

Men snälla nån varför gör man nått sånt här???
Förresten vad är historian mellan Emma o Berny?

Vet att Berny hade någon (bästa) vän som jag inte nu minns namnet på Angel star eller nått sånt kanske? Hon sjöng och var blond.
Har de ingen kontakt längre?

Någon som kan kort sammanfatta hennes vänkrets till mig?
Citera
2015-08-14, 20:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av accessoires
Men snälla nån varför gör man nått sånt här???
Förresten vad är historian mellan Emma o Berny?

Vet att Berny hade någon (bästa) vän som jag inte nu minns namnet på Angel star eller nått sånt kanske? Hon sjöng och var blond.
Har de ingen kontakt längre?

Någon som kan kort sammanfatta hennes vänkrets till mig?
Jennyfer Star, det verkar faktiskt gå rätt bra för henne. Hon och Berny har nog inte umgåtts på typ tio år.

Sen finns det ju Jhna, men de umgås nog inte heller längre.

Ingen av vännerna från böckerna är kvar i hennes liv. Vet inte vilka tjejerna som nämns i FUPen är, som hon och Andreas var på restaurang med.

Emma och Berny var ihop för ett par år sedan men de har ingen kontakt idag. Tydligen har Berny polisanmält Emma för misshandel så de är nog inte på sådär jättebra fot med varandra.
Citera
2015-08-15, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oboyglas
När hon och Nicklas var hemlösa i Göteborg bodde de på massa vandrarhem och skickade fakturorna till bokförlaget. De stal en tv eller två också.

Åfan, hade för mig att det var hotell! Ok, då hänger jag med
Citera
2015-08-15, 01:20
Medlem
Littlepaw13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oboyglas
Jennyfer Star, det verkar faktiskt gå rätt bra för henne. Hon och Berny har nog inte umgåtts på typ tio år.

Sen finns det ju Jhna, men de umgås nog inte heller längre.

Ingen av vännerna från böckerna är kvar i hennes liv. Vet inte vilka tjejerna som nämns i FUPen är, som hon och Andreas var på restaurang med.

Emma och Berny var ihop för ett par år sedan men de har ingen kontakt idag. Tydligen har Berny polisanmält Emma för misshandel så de är nog inte på sådär jättebra fot med varandra.

Det går ju riktigt bra för candy också som vann någon burlesktitel i London tror jag.
Dock hade jag missat att hon polisanmält Emma. När skedde detta?
Jag vet ju bara att tjejen (och fyfan vad jag lider med henen) är hemlös på insta med sin något äldre BF och slussas runt mellan vandrarhem, kvinnoboenden och härbärgen vad det verkar :/
Citera
2015-08-15, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProfessorSlusk
Ja, hon blev ju våldtagen på härbärget ty hon är varje kapabel karl och kvinnas dröm om sexuell fullkomlighet. Minns inte om hon högg någon i kuken den gången dock. Resultatet av den utsagan blev inkvartering på vandrarhem med påföljande bernyfiering av rummet om jag förstått det rätt.

Ja otaliga äro dessa trånande män och kvinnor som alla falligt för denna fagra mö.

Där friskade du upp minnet av ännu ett av hennes fantastiska uttalanden. "Jag knivhögg en taxichaufför i kuken med en bläckpenna". Inte alla som har en bläckpenna med inbyggd kniv. Det krävs en Berny till det, inte vilken färsking som helst!
Citera
2015-08-15, 01:44
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av transparent113
Där friskade du upp minnet av ännu ett av hennes fantastiska uttalanden. "Jag knivhögg en taxichaufför i kuken med en bläckpenna". Inte alla som har en bläckpenna med inbyggd kniv. Det krävs en Berny till det, inte vilken färsking som helst!

Med tanke på hennes aktuella rättegång så skulle jag gissa på att "högg taxi-chaffis i kuken"-historian snarare handlar om att Berny gjorde en springnota.
Citera
2015-08-15, 10:50
Medlem
Har det inte skett ett missförstånd här angående anmälan rörande Emma? Så som jag uppfattar det i FUP har Berny anmält någon annan (typ nån Daniel) för misshandel AV EMMA. Emma står som målsägande.
Citera
2015-08-15, 12:09
Medlem
Hydraheads avatar
Har läst alla tre fuppar, men helt missat
det är med misshandeln?
I vilken del finns denna?
Citera
2015-08-15, 12:21
Avslutad
Jag har för mig att de endast nämner incidenten med Emma för att påvisa att Berny har uppgett samma e-mail (samma i bedrägerierna på Blocket) när hon själv har gjort en anmälan. För hennes e-mail är markerad med penna. Berny ville ju hävda att någon annan skrivit från hennes konto och att hon hade flera e-mail och inte mindes vilken som hade använts för brotten.

Förmodligen lades Emma-grejen ner nästan direkt, oavsett vem som anmälde vem för vad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in