2014-10-24, 14:28
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LitenGulligPonny
Jaha, du har snygga bröst och Berny har fula. Vi fattar. Gå tillbaka till feministdelen av FB där du förpestade tillvaron för alla för sju år sedan och läs lite av dina egna gamla inlägg.

Läs gärna in fler saker i det jag skrev. Vidare förpestar jag tillvaron för folk precis vart jag vill. Och just nu gör jag det här. Det finns ignore om det är jobbigt.

Jag anser att Berny är en sunkig människa på samtliga plan. Du får gärna ha en egen åsikt i frågan dock.
Citera
2014-10-24, 15:45
Medlem
elizadeaths avatar
För mig är länkarna stendöda. Jag är ju nyfiken!
Citera
2014-10-24, 19:19
Medlem
Zebels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urwald
Jag själv tycker att det är sjukt hemskt hur du och andra skribenter här i tråden ger sig på Bernys bröst. Om hon är bekväm med att ha brösten fladdrande och hängande så är det bra tycker jag. Det enda ni gör är att förstärka en verklighetsfrånvänd bild om hur bröst BÖR ser ut medan Berny drar sitt strå till normaliserings-stacken med sina samtidigt på magen liggande och hängande bröst. Vanligtvis tycker jag att tråden kommer med vettig och konstruktiv kritik men det här är ju för fan bara trams?!

Det handlar inte om att ha bh för att vara politiskt korrekt; det handlar om en total avsaknad av någon som helst estetisk känsla för vad som inte ser ut som en tågolycka på bild samt att föra sig själv med någon slags grundläggande värdighet. Den känslan har inte Berny Pålsson.
Citera
2014-10-24, 19:19
Medlem
Zebels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imelda
Läs gärna in fler saker i det jag skrev. Vidare förpestar jag tillvaron för folk precis vart jag vill. Och just nu gör jag det här. Det finns ignore om det är jobbigt.

Jag anser att Berny är en sunkig människa på samtliga plan. Du får gärna ha en egen åsikt i frågan dock.

Oerhört sunkig.
Citera
2014-10-25, 03:53
Medlem
Droppade in på facebooksidan...är den lite mindre öppen nu? Eller händer det inget där längre?
Sist jag snokade där var det typ tio uppdateringar på en och samma dag.

OT. Kanske borde börja följa den där Kissie nu istället, eller vad ska jag nu göra av all dötid!? Tips..?
Citera
2014-10-25, 11:53
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elizadeath
För mig är länkarna stendöda. Jag är ju nyfiken!

Det är endast bilder från få, så du kan lika gärna gå in på fb och scrolla igenom.

En av bilderna var iaf när dom stod i hissen.
Citera
2014-10-25, 14:38
Medlem
Mianhadas avatar
Måste säga att det hittills gått över min förväntan både vad gäller bloggstoppets och förhållandets längd!

Var på Åhléns i dag. Tur att ingen fanns i närheten när jag såg denna kalender, brast ut i ett brutalt skrattanfall. Enda som saknas är att klippa ned håret lite
Citera
2014-10-25, 18:55
Medlem
gato12s avatar
Klyftiga Börny verkar ha problem med att lägga in foton rakt i Facebook.

Sen tycker hon förmodligen att det är lite jobbigt att skvallret om henne stannat av så hon känner sig tvungen att lägga in en bild på tidskriften "Vi Föräldrar". Fräscht. För föräldraskap är ju något man använder som en billig provokation.
Citera
2014-10-25, 19:00
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Klyftiga Börny verkar ha problem med att lägga in foton rakt i Facebook.

Sen tycker hon förmodligen att det är lite jobbigt att skvallret om henne stannat av så hon känner sig tvungen att lägga in en bild på tidskriften "Vi Föräldrar". Fräscht. För föräldraskap är ju något man använder som en billig provokation.

Hon vill väl att vi ska spekulera i hennes graviditet.
Citera
2014-10-25, 19:03
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imelda
Hon vill väl att vi ska spekulera i hennes graviditet.

Ehm, vilken av hennes graviditeter?

Jag tror mer att det är för att hon vill låta som värsta styvmorsan och fattar inte hur olämpligt hennes nya NORMALA pojkvän kommer uppfatta detta.
Citera
2014-10-25, 19:08
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Ehm, vilken av hennes graviditeter?

Jag tror mer att det är för att hon vill låta som värsta styvmorsan och fattar inte hur olämpligt hennes nya NORMALA pojkvän kommer uppfatta detta.

Herrn gör en liten tankevurpa, en NORMAL man blir inte ihop med Berny.
Citera
2014-10-26, 09:02
Medlem
Portias avatar
Åh, om en ändå fick älska så lätt och så enkelt som Berny! Min partner som jag ofrivilligt dragit in i "tittapåtågolyckanBerny", är fascinerad av att titta på hennes enormt självupptagna bilder. Hur Niclas ser ut som en "riktig" pundare och Berny en låtsas. Hur fan kan människor gå på all skit hon häver ur sig? Ok hon kan tydligen framstå som jävligt rak öppen och ärrlig men nog fan borde man kunna sticka hål på den ballongen utan att läst här? Ni som känner henne på riktigt hur skulle ni beskriva henne kort? Ja fattar bara inte hur folk kan blåsas av henne hela tiden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in