2014-11-24, 22:14
Avslutad
Feedback på idén om att förbättra forumet så att de 12 (exempelvis) inlägg som har flest postningar ligger överst i respektive forumdel?
Citera
2014-11-24, 22:52
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Feedback på idén om att förbättra forumet så att de 12 (exempelvis) inlägg som har flest postningar ligger överst i respektive forumdel?
Flest postningar?
Citera
2014-11-24, 22:53
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:

Tolv inlägg?

Du måste mena trådar.

Vore dessutom en otroligt dålig idé, då de "populära" trådarna skulle bli som mainstream-musik. De återupprapas om och om igen. Det är ju små udda alster man vill se.

EDIT: Var det där öht en fråga om var en dylik tråd skulle placeras, eller var det bara en fråga om vad man tycker om själva funktionen?
Senast redigerad av tempeZZt 2014-11-24 kl. 22:55.
Citera
2014-11-24, 23:39
Avslutad
Ja, det är en fråga om var tråden ska placeras om man vill diskutera ämnet.

Vad diskussionen handlar om:

Exempel: Kultur, Rubrik: Censur och yttrandefrihet där Tråden om Wikileaks har nästan 1500 inlägg och ligger på 8:e sidan. Det borde finnas ett allmänintresse att trådar med många inlägg är lättare att hitta än trådar med 20 inlägg.

Edit: Om varje rubrik börjar med exempelvis de tio ämnen som har flest inlägg, kan man därefter följa den ordning som är nu. Förstår ni min fråga?
Senast redigerad av Passepartout 2014-11-24 kl. 23:42.
Citera
2014-11-25, 08:18
Medlem
Louises avatar
Citat:
Det delforum du nu postar i verkar som en vettig placering.
(FB) Flashback
Citera
2014-12-09, 13:19
Bannlyst
Tjabba vart lägger jag en tråd om postförskott?
Citera
2014-12-09, 13:33
Medlem
Louises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RostadKanel
Tjabba vart lägger jag en tråd om postförskott?
På rak arm rekommenderar jag den här tråden:
(FB) Den stora tråden om posten, brev och andra fraktsätt
Citera
2014-12-11, 21:26
Medlem
Scraps avatar
Jag har en väldigt kort frågeställning som jag undrar var jag ska posta.

Om en majoritet av folket är deprimerade, är det då verkligen ett sjukdomstillstånd och inte så vi ska vara. Att de som per definition inte är deprimerade, det är de som är "sjuka". Förstår ni mitt tänk och var ska jag lägga den frågeställningen?
Citera
2014-12-11, 21:38
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scrap
Jag har en väldigt kort frågeställning som jag undrar var jag ska posta.

Om en majoritet av folket är deprimerade, är det då verkligen ett sjukdomstillstånd och inte så vi ska vara. Att de som per definition inte är deprimerade, det är de som är "sjuka". Förstår ni mitt tänk och var ska jag lägga den frågeställningen?

Jag skulle säga i Psykologi
Citera
2014-12-11, 22:27
Medlem
Scraps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .ZoeJane.
Jag skulle säga i Psykologi
Vi gör ett test så får jag se om den blir omplacerad. Tack.
Citera
2014-12-13, 01:23
Medlem
Iloveludas avatar
Kör windows och Firefox senaste versionen. Använder adblock+ och vill bli av med följande irriterande ruta längst upp på flashback.
Citat:
Annonsblockering skadar oss. Annonserna är forumets enda intäkt och är nödvändiga för att vi ska kunna finnas kvar. Om möjligt ber vi er därför att stänga av annonsblockeringen när ni besöker Flashback. Tack!
Var placerar jag denna fråga.
Citera
2014-12-13, 01:30
Medlem
Louises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iloveluda
Kör windows och Firefox senaste versionen. Använder adblock+ och vill bli av med följande irriterande ruta längst upp på flashback. Var placerar jag denna fråga.
Det finns en tråd om textrutan:
(FB) Annonsblockeringen skadar Flashback - Admin förklarar

Det finns också en tråd om det tekniska:
(FB) Slå av störande reklam texten på flashback och ide om att generara klick åt FB.

Läs igenom dem, det kan vara att det räcker för att du ska få svar på din fråga.
Senast redigerad av Louise 2014-12-13 kl. 01:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in