Citat:
Ursprungligen postat av
Gafflen
Kan sammanfatta bernys senaste inlägg på Facebook lite snabbt.
" Buhuhu tyck synd om mig för att min pappa inte står ut med att jag sprider falska rykten om övergrepp och sekter "
Tycker otroligt synd om hela familjen som behöver stå ut med någon som b.
Håller med dig! Fy fan vad hon har utsatt sin familj för mycket skit och de har trots detta fortsatt ha kontakt och hjälpt henne (främst ekonomiskt). Jag brukar vara väldigt ovillig att ifrågasätta om någon säger sig varit utsatt för övergrepp MEN med tanke på alla Bönans avslöjade lögner samt att hon påstår sig varit utsatt för en jäkla massa övergrepp och våldtäkter (allt från att hon hölls fången och tvångsinjicerades med heroin till att hon får hugga taxichaufförer i kuken för att freda sig) så har inte ETT ENDA av dessa fall tagits till rättegång eller uppmärksammats av media, vilket är mycket märkligt med tanke på hur extrema hennes påståenden är. När hennes lillebror hängde här på tråden så beskrev han ju en incident när B var 15 år och hon skulle blivit våldtagen av "äcklet". Hon hade bokstäverna MET inristat på magen men enligt brodern
trodde polisen inte på hennes historia om vad som hänt. Det behöver ju inte betyda att det inte är sant men att ingen av hennes anmälningar, varken då eller nu, har lett vidare till åtal är ju ganska märkligt. Inte ens fallet med B*ngt, där Berny hade fullt med inspelningar på sessioner av "onaniterapi", har gått vidare (inte än i.a.f.).
Jag tror att Börnys största (och kanske enda) problem under sin barndom var att hon inte fick sitt enorma uppmärksamhetsbehov stillat och därför lärde hon sig hur hon skulle bete sig för att få vara "center of attention".
Jag tror att beskrivningen av hennes förhållande till föräldrarna under barndom och tonår i "vingklippt ängel" är en beskrivning som kommer allra närmast sanningen.