2014-12-08, 19:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Denosynlige
Berny verkar ju inte bry sig om mina förmaningar, well tough luck then bitch.

Så nu släpper jag en bomb som utlovat.

Jonas blev aldrig anmäld av Berny, för något, överhuvudtaget.
Och det är inget jag hittar på, det är sant.
Så att utredningen blev nedlagd som hon påstod på den tiden var bara bullshit.

Så nu vet ni det!

Jag måste tillstå att det var ganska så tamt skvaller. En anmälan mer eller färre gör ju ingen skillnad i hennes fall. Jonas-historien kan väl sammanfattas med att de var, båda två, lika goda kålsupare.

Trodde faktiskt att ditt skvaller skulle vara way more juicy.
Citera
2014-12-08, 21:43
Medlem
Jag hittade den här tråden av en tillfällighet då Berny plötsligt uppenbarade sig i utkanten av min bekantskapskrets och jag tog mig före att googla henne. Kände inte till henne innan öht, men måste säga att hon är lika egendomlig som en konstinstallation av Anna Odell. (Kanske är det i själva verket det hon är? Det skulle ju vara riktigt roligt.) Har inte läst varje inlägg med lupp, men jag har en fundering:
Jag har tyckt mig märka att efter varje statusuppdatering i stilen ”Mums. Spaghetti med köttfärssås” (som renderar fyra ”gilla” och en lätt hjärndöd kommentar kring smaksensationen spaghetti och köttfärssås), eller niohundraarton lätt suddiga och identiska plutmunsbilder (tre gilla, noll kommentarer) så liksom MÅSTE hon få nån form av tourettes och säga att hon ska gå på hormonbehandling, skaffa barn i morgon, köpa en splitter ny Mercedez, adoptera hela Malmös katthem eller spendera 70.000:- på julklappar till ”mannen”. Det är ju helt omöjligt att ta på allvar? Hormonbehandling? Tillåt mig småle. Och det är ju dessa statusar som får folk att reagera (minst sagt, och med all rätt). Sen vägrar hon att gå i svaromål, och folk blir argare och argare. Och det måste ju vara det, och enbart det, hon går igång på.
Citera
2014-12-08, 22:11
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeonardHofstadter
Jag hittade den här tråden av en tillfällighet då Berny plötsligt uppenbarade sig i utkanten av min bekantskapskrets och jag tog mig före att googla henne. Kände inte till henne innan öht, men måste säga att hon är lika egendomlig som en konstinstallation av Anna Odell. (Kanske är det i själva verket det hon är? Det skulle ju vara riktigt roligt.) Har inte läst varje inlägg med lupp, men jag har en fundering:
Jag har tyckt mig märka att efter varje statusuppdatering i stilen ”Mums. Spaghetti med köttfärssås” (som renderar fyra ”gilla” och en lätt hjärndöd kommentar kring smaksensationen spaghetti och köttfärssås), eller niohundraarton lätt suddiga och identiska plutmunsbilder (tre gilla, noll kommentarer) så liksom MÅSTE hon få nån form av tourettes och säga att hon ska gå på hormonbehandling, skaffa barn i morgon, köpa en splitter ny Mercedez, adoptera hela Malmös katthem eller spendera 70.000:- på julklappar till ”mannen”. Det är ju helt omöjligt att ta på allvar? Hormonbehandling? Tillåt mig småle. Och det är ju dessa statusar som får folk att reagera (minst sagt, och med all rätt). Sen vägrar hon att gå i svaromål, och folk blir argare och argare. Och det måste ju vara det, och enbart det, hon går igång på.

Det roliga är att hon påstått sig ha blivit gravid ett x antal gånger i år men nu när hon faktiskt " vill " ha barn så behöver hon minsann ha en hormonbehandling SÅDESÅ!

Ingen här i tråden tror väl speciellt mycket på det hon säger då hon bara ljuger och ljuger men självklart finns det naiva människor på facebook som tycker att B är en glitterflikka <33 och tror på vartenda litet ord hon skriver.
Citera
2014-12-08, 22:22
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeonardHofstadter
Jag hittade den här tråden av en tillfällighet då Berny plötsligt uppenbarade sig i utkanten av min bekantskapskrets

Grattis att ha blivit med en Berny i din bekantskapskrets.

Undvik att ha med denna madam att göra. Du kommer i bästa fall endast gå med ekonomisk förlust.
Citera
2014-12-09, 07:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Grattis att ha blivit med en Berny i din bekantskapskrets.

Undvik att ha med denna madam att göra. Du kommer i bästa fall endast gå med ekonomisk förlust.

Att jag skulle börja hänga med Berny känns ungefär lika troligt som att jag skulle bli inbjuden till Påvens nästa Tupperware-party. Långt ner på sannolikhetslistan, alltså. Men tack för varningen!
Citera
2014-12-09, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fajerflaj
Jo A's ex som nyss fick hans dotter var gift och hade barn med A's bror, så den yngsta dottern är både kusin och halvsyskon med tvillingarna.

Och Berny borde väl frågat Jhna om hon ville vara tärna istället för ngn hon knappt träffats, är det bara för att reta U så bevisar hon ju att hon är "retarded" på riktigt!

kalla mej gammalmodig men jag skulle dock inte vilja ha mitt ex som tärna.
Citera
2014-12-09, 10:26
Medlem
motyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraeksjuk

Vi pratar om en person som påstår sig ha ätit bajs, knullat sitt syskon inför dennes fru, bor på ett gruppboende och som nu planerar barn med en fembarnsspermadonator (krävs lite för att bli kallad pappa) som hon känt i två månader.

Att B väljer bort exet Jhna av just den anledningen anser jag därför inte vara troligt.
Citera
2014-12-09, 12:16
Medlem
Fajerflajs avatar
Citat:

Nä förvisso inte. Fast jag trodde även J räknades som en av hennes äldsta och bästa vänner jag tänkte inte på att hon även var ett ex, my bad.
Citera
2014-12-09, 12:45
Medlem
Denosynliges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Trodde faktiskt att ditt skvaller skulle vara way more juicy.

Ahaa aha I hear ya. Ni kanske vill ha lite mer aktuell info.

Var det någon som hade beställt lite drama?

Vi säger såhär då, Bernys nya bff I är då inte särskilt hänförd av Bernys fjäsk.
Hon är kanske ingen färsking hon heller.
Tydligen har hon snackat ruskigt mycket skit bakom ryggen på Berny.
Men vem kan klandra henne?

Ha en bra dag!
Citera
2014-12-09, 13:22
Medlem
elizadeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denosynlige
Ahaa aha I hear ya. Ni kanske vill ha lite mer aktuell info.

Var det någon som hade beställt lite drama?

Vi säger såhär då, Bernys nya bff I är då inte särskilt hänförd av Bernys fjäsk.
Hon är kanske ingen färsking hon heller.
Tydligen har hon snackat ruskigt mycket skit bakom ryggen på Berny.
Men vem kan klandra henne?

Ha en bra dag!

Det är rätt smaskigt skvaller, med tanke på ryktet hon gett Jonas. Hela misshandelhistorien står och faller med att hon skulle gjort en anmälan. Har hon någonsin anmält, eller är hennes trovärdighet körd i botten?
Citera
2014-12-09, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motyl
Vi pratar om en person som påstår sig ha ätit bajs, knullat sitt syskon inför dennes fru, bor på ett gruppboende och som nu planerar barn med en fembarnsspermadonator (krävs lite för att bli kallad pappa) som hon känt i två månader.

Att B väljer bort exet Jhna av just den anledningen anser jag därför inte vara troligt.

när har hon ätit bajs?
Citera
2014-12-09, 14:58
Avslutad
Citat:
när har hon ätit bajs?

Hon påstår att i de religiösa rituella övergreppen hennes föräldrar och hela OD utsatte henne för när hon var liten ingick bajsätning i källaren som hon tvingades sitta i och skriva. De kom tydligen in där lite godtyckligt och tryckte i henne avföring.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in