Citat:
Ursprungligen postat av
fdbonde
Den politiken kunde varit framförd INNAN valet isf och fått det väljarstöd det behövde då..
Nej, kanske är din "mix" som förstört din Svenska, men det skulle inte ses som en investering utan snarare en NYINVESTERING eftersom investeringen redan skedde när skattebetalarna betalade kostnaden för valet för ett par mångader sen.
Om SD's s.k politik går ut på att hålla resten av svensk politik gisslan istället för att försöka foga sig till andras politik och arbeta för lösningar som faktiskt är gynnsamma anser jag inte det. Att resten av regeringen vägrar sammarbeta med SD är jag glad för. Facit av en sån politik kan du se här:
http://sv.wikipedia.org/wiki/Tredje_riket
Vilket makalöst blajande och helt ickekonkreta svar samt försök till härskartekniker.
Okej! Jag tar det kort i ordning.
Politiken var klar och tydlig innan valet men det förstod du tydligen inte.
Investeringar kan komma på rad. Var ditt livs första köp den enda investeringen du gjort och resten är nyinvesteringar?
Det här är ett extra val och att betrakta som en investering för en bättre framtid.
Du vill referera till min äkta hälft i varje inlägg. Syfte?
I ditt sista stycke så går du in i Godwins Lag som säger att en diskussion på nätet brukar alltid efter ett slag landa i att den som inte har argument längre anklagar eller refererar till Hitler eller nazistiska förtecken hos opponenten, den har skitit i det blå skåpet och har slut på förnuftsargument.
Det enda att göra när Godwins Lag kommer in i bilden är att skita fullständigt i den som har slut på argument och bara börjar tjafsa om nazism.
Sorry bonnläpp, slut i huvudet hos dig så gå ut och klipp får eller något istället.
Här har du inte kapacitet eller förmåga att reda ut en diskussion men tack för att du försökte.
Tack och hej!