Citat:
Ursprungligen postat av
mannenpamanen
Svaret på din sista fråga är, Självklart spelar det roll. Eftersom problemen hade kunnat förebyggas, genom en ansvarsfull invandringspolitik. Onödiga brott, till exempel våldsbrott, familjer hade haft sina döttrar kvar om våldsverkarna hade stoppats vid gränsen.
FT är knappast en pålitlig källa, låter som skvaller från nån på tingsrätten som ännu är obekräftat. Återstår trots allt att bevisa att alla dessa 11 kom av banan-båten under en tid då SD's politik kunde ha tvingat dom att stanna i sina hemland. När alla papper finns på bordet tror jag det kommer visa sig att så inte är fallet.
Citat:
Ursprungligen postat av
AlwaysAllIn
Skrål från en mycket öppensinnad man, som t.o.m är gift med en "mix"
SD har inget att vinna på ett nyval. Även den mest inskränkta SD-väljare inser nog att landet kommer stå still till den 22 mars och ett nyval kosta ytterligare 240milj bekostade med skattemedel, allt för att någon var tvungen att flexa partiets muskler. Var inte tanken att SD politik skulle GYNNA landet, snarare än att slita det i stycke för att påpeka dess undermåttliga kvalitiet?
Citat:
Ursprungligen postat av
Kristendom
Ingen vit med minsta självrespekt / frisk i huvudet skulle bosätta sig i samma hus/området som mena/negrer. Det är bara åka ut och titta på dessa områden.
Att hitta bostad i Sverige är inte att vraka och välja mellan lyxhus för gemene svensk. Har själv bott i en mängd getto när jag växte upp och det har inget med självrespekt att göra. Det har antagligen utvecklat min empati för människor som tvingas in i dessa getto och som sen ses som mindre värdiga av idioter med samma IQ som dig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Rondellneger
Titta på hur det ser ut i blattarnas hemländer, titta sen på hur det ser ut i förorterna de invandrat till, se likheterna, de gör sig hemstadda bara
Många länder dessa människor kommer från har bombats sönder och samma av svenska(inte embart så klart) trupper under USA's styre, med hjälp av Svenska kanoner, plan och styrsystem, så på ett sätt har vi nog format hur dom formar oss om vi ska följa din logik.