Citat:
Ursprungligen postat av
AlwaysAllIn
Vilket makalöst blajande och helt ickekonkreta svar samt försök till härskartekniker.
Härskartekniker var? Utveckla gärna.
Citat:
Ursprungligen postat av
AlwaysAllIn
Okej! Jag tar det kort i ordning.
Politiken var klar och tydlig innan valet men det förstod du tydligen inte.
Så ett omval bör därför ses som en förlust av båda parter om det inte kan tillföra nått nytt? Slöseri med skattemedel är alltså okay så länge man inte har utlänsk härkomst?
Citat:
Ursprungligen postat av
AlwaysAllIn
Investeringar kan komma på rad. Var ditt livs första köp den enda investeringen du gjort och resten är nyinvesteringar? Det här är ett extra val och att betrakta som en investering för en bättre framtid.
Precis så funkar det. Huset jag köpte var investeringen, och år senare när jag hade pengarna var renoveringen en NYinvestering. Det är inte den enda investeringen jag kommer göra, det kommer nog nya hus en dag. NYval = NYinvestering, så kort och enkelt att även du borde förstå det.
Citat:
Ursprungligen postat av
AlwaysAllIn
Du vill referera till min äkta hälft i varje inlägg. Syfte?
Är hon din äkta, du refererade till henne som "mix" nyligen.

Tyckte bara det var lustigt att du framhävde att din import-fru fått nog som nån form att äkthetsintyg som skulle göra dina svaga argument att på nått sätt få större tyngd. Hur ser frugan på att du kallar henne för "mix". Snackar du så till henne i hemmet med? "Hämta kexen är du söt, mixen".
Citat:
Ursprungligen postat av
AlwaysAllIn
Massa dynga om Godwins Lag, citera Götakanal för extra vikt...
Jag jämnför hur SD's partiprogram ser ut jämte Nasistpartiets under sin framfart där skuld för hur samhället ser ut läggs på en grupp och mängder av förslag binds till ett icke-faktum medan landet blir mer och mer facistiskt. Läs på dig och argumentera sedan SKILLANDERNA mellan dessa parti.