Citat:
Ursprungligen postat av
Quarrel
Om han ljög om sexet och inte trodde på åklagaren hade han invänt. Men oavsett om han ljög om sexet eller inte så trodde han troligen på åklagaren och försökte förklara varför han inte märkte messandet.
Vi kan konstatera att åklagaren inte ljög - utan att hon SMS:at vid den uppgivna tidpunket - och KJ då tvingades kreera en lögn (till) för att få det att passa in i sina fantasier om sexet.
Citat:
Han säger omkring kl 20, efter omkring en timme. Om fem minuter fel ingår i begreppet omkring kan sexet ha slutat kl 19:55 och börjat 18:50, vilket ligger helt inom hans historia i övrigt och inträffat efter sista SMS.
Han anger inte 19.00 som någon startid - utan när programmet börjat 18.00.
Tidsangivelsen 19.00 -- 20.00 har du själ kreerat eftersom det inte annars passar in i dina fantasier.
KJ säger att hon måste ha SMS:at under sexet - och att han då inte märkte det. KJ:s version är således att det påstådda/påhittade sexet skulle ha förevarit samtidigt med SMS skickande..
Du kan inte få din osanning till sanning hur krystat du än försöker - eftersom KJ jag har ljugit dit sig själv i den delen.
Citat:
Ja, och Wikipedia är lika uselt på svenska som jag.
http://sv.wikipedia.org/wiki/L%C3%B6gn
Nej, wikipedia är bättre på svenska än du - helt uppenbart.
Synonymer till osanning
lögn, påhitt, överdrift, dikt, saga, vals, ljug, båg, bluff, historia; fara med osanning ljuga
Citat:
Försöker du plantera trådsanning att det är knappast troligt?
Nej, jag uttalar en sund bedömning.