Citat:
Ursprungligen postat av
Melonpartiet
Jag tänker under morgondagen testa att skära mig i fingret och tappa ut en del blod i ett vattenglas.
Säg att jag tar 3-4cl vatten och sen tappr på tills vattnet är rejält rödfärgat.
Då är frågan hur länge det håller sig i sådant skick att jag utan problem skulle kunna hälla det på exempelvis en matta och genom det få till en skaplig blodfläck.
Blodet kommer givetvis vara något utspätt - men det måste det ju vara på många riktiga mordplatser också om en gärningsman exempelvis försökt städa?
Glöm inte förruttnelsevätskan också för den är med och Kyrö har inte lyckats eliminera likhunden Uno.
Inte heller har han eliminerat att föräldrars sk alibi för sonen inte har så högt värde. Kyrö har även missat att motiv är inget som domstolen behöver kommentera.
Det jag ser i resningsansökan är en massa utfyllnadspunkter som bara är till för att klaga på något som är lönlöst då domstolen värderar tex vittne.
Ju mer jag läser ju mer ser jag att det mesta är taget från tråden och får HD indikationer på det så kanske dom lägger resningsansökan i pappersförstöraren.
Som jag sa innan så är små fel inget man kommer rätta till. Kontamineringspladdret är hopplöst ointressant precis som planteringshysterin. I alla fall kan KJ söka resning om några år igen precis som Billy Butt gjorde en si så där 10 gånger.