Citat:
Ursprungligen postat av
NewDeer
Jag är imponerad över att hon kom dit frivilligt öht

Dock tror jag att fyran hade rätt så mycket med det att göra - ingen vidare bra teve om han bara hade skickat hem de andra två och enbart haft tele/internet-kontakt med Petra. Men vem vet, kanske är de "menade för varandra" som Sebastian sa. Efter två träffar. Suck, de är som fjortonåringar båda två. Eller så är det jag som är allt för cynisk

Eftersom jag själv är cynisk så kan jag bara säga att hellre cynisk än naiv
Sebastian kunde ju ha framfört sin fixering vid Petra i ett tidigare skede. Samtidigt så verkar han ha blivit rätt taskigt behandlad av produktionen.
Så här skriver han på TV4's BSF facebook:
Tack för alla fina stöttande kommentarer!
Ultimatumet jag fick när jag krävde att få berätta för Anna och Marie INNAN jag träffade Petra var att isåfall får jag inte träffa Petra.. Jag kom hem sent efter dejten med Petra och gick direkt och la mig eftersom jag inte heller då fick berätta något. Badade gjorde vi kvällen innan jag träffade Petra, det är bara klippt som det är efter dejten. Anledningen till att det är klippt så är att tv vill kunna väva in mina kommentarer i någonting och det finns inget annat att använda eftersom filmteamet slutade jobba efter dejten.
Vad som hände direkt på morgonen efter Petras och min dejt får man se på onsdag,..
Min åsikt är att Sebastian aldrig skulle ha medverkat i programmet, särskilt inte om produktionen redan på förhand visste att han hade känslor för en annan tjej. Det är bara ett totalt slöseri för alla inblandade.