2014-11-26, 17:08
Medlem
KalleXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissLycka
Men vad menar du nu? Hur ska deltagarna få lägesrapporter från anhöriga om vilka som dragit på andra gårdar? Jag förstår ingenting.

Ursäkta mig. Man lever sig in i serien och glömmer att det bara är ett inspelat program så det jag tänkte att man med mobilernas hjälp kunde få lägesrapporter fungerar inte.
Helt klart.
Citera
2014-11-26, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Anna berättade själv i en kvällstidning att hon inte hade några känslor för Sebastian, att det inte var så romantiskt i verkligheten och att hon också funderade på att lämna gården. Därför tror jag inte hon har några äkta känslor för Sebastian. Många saker framstår på ett sätt i programmet med i själva verket är det på ett helt annat sätt. Undrar varför det är så många som dömer Marie?

Aha, okej!
Jag dömer Marie då hon inte alls verkar vara en "lanttjej" utan mer en tjej som gillar att parta loss ute i Stockholms stadsliv (har kollat hennes Facebook). Hon var även med i... Mammor söker man? Mor söker..? Ehm, JA, Ensam mamma söker! Så var det ja Tycker hon verkar göra allt för att för att försöka ta sig in i kändisvärlden, och ja, jag måste erkänna att jag dömer henne även för hennes utseende.
Citera
2014-11-26, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djer
Aha, okej!
Jag dömer Marie då hon inte alls verkar vara en "lanttjej" utan mer en tjej som gillar att parta loss ute i Stockholms stadsliv (har kollat hennes Facebook). Hon var även med i... Mammor söker man? Mor söker..? Ehm, JA, Ensam mamma söker! Så var det ja Tycker hon verkar göra allt för att för att försöka ta sig in i kändisvärlden, och ja, jag måste erkänna att jag dömer henne även för hennes utseende.

Vad är det med hennes utseende som folk stör sig så mycket på? Jag förstår faktiskt inte, det där att blondiner skulle vara dumma trodde jag var en gammal utdöd fördom. Men om det stämmer så är jag lika korkad själv.
Citera
2014-11-26, 17:54
Medlem
Centipedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Den finska dubbla världsmästaren i Strong Man Jouko Ahola är 1.85 lång och vägde "bara" 125 kg när han tävlade.

Han har f.ö en liten roll i 'Vikings'.

Men det var ju längesedan utvecklingen går framåt.
Johannes Årsjö sa i en podcast att han är lättast på världstouren med sina 150 kg.
Citera
2014-11-26, 18:06
Medlem
Centipedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fitz-hume
Sebastian tröttnade nog efter de två andra tjejernas avhopp då Anna och Marie förmodligen inte var hans förstahandsval. Han började då att fantisera om en annan tjej som han ännu inte hade pratat med, och valde att ta en chansning och söka upp henne. Det verkade vara ett klokt beslut då känslorna verkade vara besvarade. Bara att gratulera honom. Vi får väl se om hon står ut med honom på gården också.
Det var nog det att i Petras brev så skrev hon att hon gillade att köra marklyft och han har ju också sagt från början att han skulle vilja haft någon tjej han kunde träna ihop med.

Det är nog det som är det bästa också för man ser ju vad många här som tjatar om att det visas för mycket när han tränar och att han dricker banan drink.
Även fast det bara har varit med en gång.
Jag hade gärna sett mer när han tränade och om tjejerna var med och tränade eller gjorde nåt annat.
Citera
2014-11-26, 18:16
Medlem
Centipedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anabolix
Har svårt att förstå varför han trycker i sig så jävla mycket bananer, det blir billigare och mycket mer protein om han dricker proteinpulver istället.

Sedan så ser hans kostschema väldigt konstigt ut, han har en del fett och det där schemat lär inte funka ihop då.
Det är nog det att han inte kunnat träna så mycket det sista för kolla denna filmen från i våras där har han ju magrutor.
https://www.youtube.com/watch?v=nNkT69JIEnM&list=UUFKdbbyOD1Kb7vlKu-vkucg
Citera
2014-11-26, 18:30
Medlem
ruccolesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Vad är det med hennes utseende som folk stör sig så mycket på? Jag förstår faktiskt inte, det där att blondiner skulle vara dumma trodde jag var en gammal utdöd fördom. Men om det stämmer så är jag lika korkad själv.
Hon har ju det typiska utseendet för "korkad blondin" Duckfaceläpparna och råsminkad och fakeväskan med sig överallt, t.om när det ska styckas torv..
Ja tyvärr besannas mina fördomar när det gäller henne, samt hon har väl inte heller genom sina kommentarer och uttalanden visat sig vara den vassaste kniven precis..
Senast redigerad av ruccoless 2014-11-26 kl. 18:33.
Citera
2014-11-26, 19:13
Medlem
Men tv 4 behöver väl inte lägga ner BSF för att bönderna inte får till det. Det finns ett egenvärde i att det är en freakshow tycker jag.
Citera
2014-11-26, 20:07
Medlem
Någon som sitter på info om varför dom månar så om att Sebastian ska ha det bra?

Har ju fått förmåner som ingen annan fått tidigare så något handikapp lär han ju ha!
Citera
2014-11-26, 20:19
Medlem
utan.att.stannas avatar
Yeeees Sara stannar!!
Han skickade hem rätt tjej i ett svårt val. Men fan Sara är en Keeper.
Senast redigerad av utan.att.stanna 2014-11-26 kl. 20:23.
Citera
2014-11-26, 20:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av utan.att.stanna
Yeeees Sara stannar!!
Han skickade hem rätt tjej i ett svårt val. Men fan Sara är en Keeper.

Gillar Sara med! Hon kommer inte ha problem att hitta någon om Jonte väljer bort henne.

Ogillar Ellens dialekt................
Senast redigerad av RagataChristie 2014-11-26 kl. 20:30.
Citera
2014-11-26, 20:34
Medlem
Admiral Krags avatar
Jag unnar inte gärna Sebastian att ha henne sovandes bredvid sig direkt sådär

Sedan tycker jag han är lite oflexibel som skickar hem dom andra två så drastiskt, dom kunde
ju få vara backup ifall det inte går som planerat med Petran
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in