2014-11-26, 21:04
Medlem
motyls avatar
Vad är blackkiller... head?
Citera
2014-11-26, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motyl
Vad är blackkiller... head?

Jag tror hon syftar på en svart ansiktsmask som tar bort pormaskar.
Citera
2014-11-26, 22:14
Medlem
Imeldas avatar
Den heter iofs blackhead killer. Men berny är ju bara "författare", hon behöver ju inte kunna skriva.
Citera
2014-11-26, 23:17
Medlem
Zebels avatar
Ja jag längtar fortfarande tills det går åt helvete för dem.
Citera
2014-11-26, 23:23
Medlem
William Hainess avatar
Ja, "blackheadkiller" betyder antagligen att hon vill bli av med pormaskar. Vilket är...
Citera
2014-11-26, 23:26
Medlem
Denosynliges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebel
Ja jag längtar fortfarande tills det går åt helvete för dem.

Men det gör det ju redan egentligen på ett sätt, så som Berny håller på och trakasserar mamman/mammorna till Andreas Barn. Det bådar ju knappast gott i längden. Hur han ens kan överväga att förlova sig med någon som håller på sådär är bortom min fattning. Men har man ingenstans att ta vägen så måste han ju hålla skenet uppe iaf...

Edit: Btw, Berny sa ju för ett tag sedan att hon skulle försöka bli klar / hade deadline med boken före jul.
Senast redigerad av Denosynlige 2014-11-26 kl. 23:29. Anledning: Edit
Citera
2014-11-26, 23:37
Medlem
Zebels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denosynlige
Men det gör det ju redan egentligen på ett sätt, så som Berny håller på och trakasserar mamman/mammorna till Andreas Barn. Det bådar ju knappast gott i längden. Hur han ens kan överväga att förlova sig med någon som håller på sådär är bortom min fattning. Men har man ingenstans att ta vägen så måste han ju hålla skenet uppe iaf...

Edit: Btw, Berny sa ju för ett tag sedan att hon skulle försöka bli klar / hade deadline med boken före jul.

Men berätta nu...du vet att du vill...
Citera
2014-11-27, 00:08
Medlem
Denosynliges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebel
Men berätta nu...du vet att du vill...

Jo jag vill, men jag kan inte. För jag vill verkligen inte att Berny ska missköta fler djur.
Hon borde haft djurförbud för längesen, men eftersom att de som hade kunnat göra något åt saken när dom hade chansen inte gjorde det, bara för att Berny kommer med sitt snick snack om att hon är en "kändis" som folk bara vill jävlas med, så får väl jag försöka se till att hon inte missköter fler djur åtminstone. Men jag vill heller inte att hon ska behöva känna sig trängd, allt annat hon gör nu när Theus är ute ur bilden skiter jag i. Men jag kan inte garantera att jag inte kommer att ha åsikter om det.
Citera
2014-11-27, 00:16
Medlem
OriginalDolls avatar
Undrar vad som händer när R-bubblan spricker, dvs om det hon påstår aldrig skett.

Vet faktiskt inte hur mycket jag själv stått ut med som förälder/syskon/anhörig utan att öppet tala om det.

Om nu någon är rädd för att något känsligt ska komma fram borde det vara enklare att bara säga det, ta konsekvenserna och sen är det ur världen. Hellre det än ständigt må skit och låta Berny ha makten över utöva ständig utpressning.

Eller - hur tänker ni?
Citera
2014-11-27, 00:16
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Vad är det som gör denne Berny Pålsson så intressant år efter år? Allt jag vet är att hon är ett psykfall och/eller knarkare - är det det som ni fascineras av och skvallrar om?
Citera
2014-11-27, 00:23
Medlem
OriginalDolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denosynlige
Jo jag vill, men jag kan inte. För jag vill verkligen inte att Berny ska missköta fler djur.
Hon borde haft djurförbud för längesen, men eftersom att de som hade kunnat göra något åt saken när dom hade chansen inte gjorde det, bara för att Berny kommer med sitt snick snack om att hon är en "kändis" som folk bara vill jävlas med, så får väl jag försöka se till att hon inte missköter fler djur åtminstone. Men jag vill heller inte att hon ska behöva känna sig trängd, allt annat hon gör nu när Theus är ute ur bilden skiter jag i. Men jag kan inte garantera att jag inte kommer att ha åsikter om det.

Jaha, "kändis-kortet". Det vore ju trevligt om någon anmälning blev tagen på allvar. Tror handläggarna att det bara finns Flashback-stalkers som vill B illa? Idioti i så fall.
Citera
2014-11-27, 00:36
Medlem
kiwibeavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Vad är det som gör denne Berny Pålsson så intressant år efter år? Allt jag vet är att hon är ett psykfall och/eller knarkare - är det det som ni fascineras av och skvallrar om?

Men snälla , denna fråga har kommit upp väldigt många gånger nu. Läs i tråden!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in