2014-11-27, 00:45
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiwibeaver
Men snälla , denna fråga har kommit upp väldigt många gånger nu. Läs i tråden!
Jo, men tråden är ju så väldigt lång, kan man få en kort sammanfattning av vad som är så intressant med Pålsson?
Citera
2014-11-27, 00:46
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Vad är det som gör denne Berny Pålsson så intressant år efter år? Allt jag vet är att hon är ett psykfall och/eller knarkare - är det det som ni fascineras av och skvallrar om?

För att hon får uppmärksamhet trots att hon kanske inte borde uppmärksammas.

Varför blir någon känd över huvud taget? Nu blir det ju en slags meta-diskussion.
Citera
2014-11-27, 00:50
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
För att hon får uppmärksamhet trots att hon kanske inte borde uppmärksammas.

Varför blir någon känd över huvud taget? Nu blir det ju en slags meta-diskussion.
Är hon intressant för att hon egentligen inte är så intressant..? Hon måste väl vara lite intressant utöver att hon får för mycket uppmärksamhet, från er här bl.a.
Senast redigerad av hvita.nhegrer 2014-11-27 kl. 00:52.
Citera
2014-11-27, 00:52
Avslutad
Citat:
Jo, men tråden är ju så väldigt lång, kan man få en kort sammanfattning av vad som är så intressant med Pålsson?
Samma fråga ställdes för några dagar sedan och fick svar. Är du så jävla lat att du inte kan kolla ett par sidor bak i tråden ens tänker jag inte lägga ner energi på att förklara.
Citera
2014-11-27, 01:03
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Är hon intressant för att hon egentligen inte är så intressant..? Hon måste väl vara lite intressant utöver att hon får för mycket uppmärksamhet, från er här bl.a.

Det där blir ju väldigt meta.

Varför är Berny intressant? För att hon är otroligt ointressant.

Hela den här tråden är egentligen jävligt korkad då det bara göder hennes uppmärksamhetsbehov.

Och hon tvångsmatar oss om vi blir tysta.
Citera
2014-11-27, 01:07
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oboyglas
Samma fråga ställdes för några dagar sedan och fick svar. Är du så jävla lat att du inte kan kolla ett par sidor bak i tråden ens tänker jag inte lägga ner energi på att förklara.
Nu har jag läst; hon är alltså som en våldsam "bilolycka" som man inte kan slita blicken från - tragisk, dum och helt utan självinsikt.. Eller en dokusåpa som aldrig tar slut..

Har hon några sexuella avvikelser på sin digra reportoar?
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines

Hela den här tråden är egentligen jävligt korkad då det bara göder hennes uppmärksamhetsbehov.

Och hon tvångsmatar oss om vi blir tysta.
På vilket sätt "tvångsmatar" hon er?
Senast redigerad av hvita.nhegrer 2014-11-27 kl. 01:15.
Citera
2014-11-27, 01:23
Medlem
Denosynliges avatar
Citat:
Nu har jag läst; hon är alltså som en våldsam "bilolycka" som man inte kan slita blicken från - tragisk, dum och helt utan självinsikt.. Eller en dokusåpa som aldrig tar slut..

Har hon några sexuella avvikelser på sin digra reportoar?På vilket sätt "tvångsmatar" hon er?

Kort och gott - hon slänger upp allt sitt drama på internet och sen blir hon sur när folk reagerar.

Varje gång tråden håller på att självdö så ska hon liva upp den igen. Hon matar alltså "trollen" med flit.

Det som jag upplever som värst är att hon haft otaliga djur som blivit misskötta i hennes ägo, i sin framfart skadar hon både sig själv och andra. Hon löper amok och ingen gör något.

Inom vården har hon varit en besvärlig patient, får hon inte som hon vill skriker hon och ställer till med en scen, vilket resulterat i att de i vården tystat ner henne med mediciner istället för att itu med varför hon skriker och gormar in the first place. Så imo inte så konstigt att hon beter sig som hon gör många gånger när hennes belöningssystem i hjärnan blivit "belönat" med meds så fort hon bestämmer sig för att vara besvärlig. Och inte blir det bättre när alla bernyaner daltar med henne och rättfärdigar vartenda snedsteg bara för att hon är så "stark". Hon är stark som ställer sig upp om och om igen men hon är samtidigt svag för att hon aldrig lär sig av sina misstag.
Citera
2014-11-27, 01:27
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
På vilket sätt "tvångsmatar" hon er?

Hon förser oss med skvaller så fort tråden tystnar.

Berny vet precis vad hon sysslar med. Vi göder henne och hon ger oss mer foder. Som sagt: tråden är korkad.
Citera
2014-11-27, 01:45
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Tack för svaren.

Blir väl att följa tråden av och till då, den lär väl knappast dö ut..

Är hon inte flata också förresten?
Citera
2014-11-27, 01:54
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Är hon inte flata också förresten?

Berny är "bisexuell". Eller ja, hon gillar nog inte fitta egentligen utan tar det hon kan få. Typ.
Citera
2014-11-27, 02:29
Avslutad
Berny är nog inte flata egentligen utan använder det som ännu ett sätt att provocera. Liksom alla hennes "riktiga" relationer har varit med män.

Berny är mer en festflata, hon som hånglar med sina tjejkompisar inför killar för hon tror hon blir populär då och att alla män blir askåta av att se. Sen gråter hon inne på toaletten och undrar varför ingen tycker om henne som hon är.

Och ja, denna tråd är fan idiotisk, och fyller ingen riktig funktion längre. Det var mycket roligare när hon kukade ur för "att hon är sån" och inte som nu när hon medvetet provocerar den så att alla här blir skogstokiga. Nu för tiden avhandlas mest hennes utseende blandat med arghet över djuren (Dock skitbra att hunden är borta från henne.) Jag saknar skvallret och yttranden från de som känner henne eller har gjort. Trådens början och fram till ett-två år sedan är fan guld. Som en störd och stökig dröm. (:
Citera
2014-11-27, 12:40
Medlem
Jag retar mig bara på hennes "falska" autismspektrum/asberger diagnos. Satt av en läkare som hon idag anklagar för onaniterapi. När allt bara gick ut på att hon skulle få ett boende, en LSS bostad. Där "älskade" A så gärna bor, då han inte hade någonstans att ta vägen. Men du kan "GE DIG FAN PÅ "att han älskar sin "baby"! Tycker att de båda förtjänar varandra väldigt bra, samma nivå på intelligens = nada!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in