2014-11-23, 17:52
Medlem
Har aldrig testat denhär Benson, vilken sort är den mest lik? Vilka doser? Har hög tolerans på diazepam
Citera
2014-11-24, 07:17
Medlem
Vattenspridares avatar
Gjorde blodprov på sjukhuset i lördaga efter att jag hade tagit 5sr 1,2mg. Gav inget utslag.

Och snart sväljer jag nog 70-8å st 1,2mg ihopp om att ta slut pp detta elände till "liv"
Citera
2014-11-24, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vattenspridare
Gjorde blodprov på sjukhuset i lördaga efter att jag hade tagit 5sr 1,2mg. Gav inget utslag.

Och snart sväljer jag nog 70-8å st 1,2mg ihopp om att ta slut pp detta elände till "liv"

Ge inte upp! Livet är en kamp för alla. Ta 5mg och gå en promenad, kolla film, laga mat...

Temesta på 1-2mg hjälper oerhört mot GAD, social fobi. Föredrar denna över xanor som är överskattat som fan.

Får tyvärr inte denna utskrivet tyvärr får diazepam och pregabalin vilket funkar bra - tills skiten är slut. Tack och lov förser mig vårrden med detta så jag får en fungerande vardag även om en nyas av grå finns där.
Citera
2014-11-24, 17:12
Medlem
Spliffmeisters avatar
Tycker dessa är för starka.. totalt känslomässigt självmord. Men vissa kanske är i behov av att inte känna nånting.. Mina är Loram 2,5 och kom i blister. Tar jag en så är jag FUCKED hela dagen Bull och sitta på en hel hög som man inte vet var man ska göra av... vill knappast slänga dem.

Kanske bra och spara ändå om nåt riktigt överjävligt skulle inträffa och man behöver bli som en sten..
Citera
2014-11-24, 18:23
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spliffmeister
Tycker dessa är för starka.. totalt känslomässigt självmord. Men vissa kanske är i behov av att inte känna nånting.. Mina är Loram 2,5 och kom i blister. Tar jag en så är jag FUCKED hela dagen Bull och sitta på en hel hög som man inte vet var man ska göra av... vill knappast slänga dem.

Kanske bra och spara ändå om nåt riktigt överjävligt skulle inträffa och man behöver bli som en sten..

Prova att ta en halv 2.5 mg's då? Det är en rätt stark dos, vanligtvis kör vi väl på 1 mg'are här i sverige om jag inte minns fel. Så prova med en halv eller t.om en fjärdedel och se om du blir lika slö.
Citera
2014-12-13, 08:34
Medlem
limE86s avatar
Hej! Min kran påstår att jag köpt Lorazepam 5mg. Finns dom i så hög styrka? Dom kommer från Galenika i Polen
Citera
2014-12-19, 20:26
Medlem
Första gången jag provat denna Benson äter 30mg stess/Dag åt 7,5 mg lorazepam och 10mg diazepam och mår bättre än jag gör på 30mg stess känner mig nöjd ingen abs lr nått gillar denna starkt!
Citera
2014-12-19, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blorgh
Första gången jag provat denna Benson äter 30mg stess/Dag åt 7,5 mg lorazepam och 10mg diazepam och mår bättre än jag gör på 30mg stess känner mig nöjd ingen abs lr nått gillar denna starkt!

Lorazepam e mkt starkare än diazepam.
Citera
2014-12-21, 00:22
Medlem
1876randoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hero.
Lorazepam e mkt starkare än diazepam.
Tagit 7.5mg för 2 timmar sedan av de blå 2.5mg's som finns på nätet. Visst mår man bra. Men jag hade hellre tagit 40mg diazepam.

Ute efter att missbruka medicinen och bli lite flummig, så kanske slänger in 3 till nu

EDIT: Skippade att ta 3 st till p.g.a. den långa påslagningstiden. Så jag slängde i mig fem mg xanor istället.
Senast redigerad av 1876random 2014-12-21 kl. 00:26.
Citera
2015-02-13, 04:20
Medlem
Getbiggers avatar
Tänkte slänga i mig 1-2st Lorazepam nu, kommer jag va människa imorgon runt 12 snåret?
Citera
2015-02-13, 17:56
Medlem
Hamprs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Getbigger
Tänkte slänga i mig 1-2st Lorazepam nu, kommer jag va människa imorgon runt 12 snåret?

Om du inte är en kärring på 30 kg så ja.

Edit: Tycker för övrigt att Temesta är helt värdelöst. Både för att flumma på och som hjälp mot ångest.
Citera
2015-02-13, 19:19
Medlem
Getbiggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hampr
Om du inte är en kärring på 30 kg så ja.

Edit: Tycker för övrigt att Temesta är helt värdelöst. Både för att flumma på och som hjälp mot ångest.

Får nog hålla med dig, inte mycket att hänga i granen..
Får testa lite högre dos innan jag förkastar den helt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in