2014-09-17, 17:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hero.
Varför tycker du att den är så pass bra? Jag själv uppskattar den hypnotiska effekten men den ångestlindrande effekten är inte jättebra.

Mvh

Vad kan du jämföra den ångestlindrande effekten av annan benzo??

mvh
Citera
2014-09-17, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenzLife
Vad kan du jämföra den ångestlindrande effekten av annan benzo??

mvh

Jag fick ingen speciell ångestlindring av den. Som sagt är det ju individuellt. Min polare dock fick samma ångestlindring som på ikto. Jag tror överlag att de flesta får samma om inte starkare ångestlindring av Temesta som på Ikto.

Den största skillnaden på denna benzo är ju den hypnotiska effekten.

Mvh
Citera
2014-09-30, 08:41
Medlem
Har fått tag i dessa blåa där det står med stor text 2,5. Har precis ätit 2st med en kopp kaffe här på morgonen, ska det räcka med 2st (5mg)? Känner ingenting och det har gått över en kvart nu. Har även en påse med valium, xanax, iktrovil och nån sömn benso kommer inte på namnet just nu.

Hjälp mig
Citera
2014-10-12, 09:52
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenzLife
Så du skulle rekommendera ett pack med dessa loram2,5mg?

mvh

helt klart!
Citera
2014-10-16, 14:19
Medlem
Strongmanx2s avatar
Ligger inne på tvångsvård igen, fick 1mg temesta. Hände inte mkt, och jag har ingen tolerans.
Ska tjata till mig fler.
Citera
2014-10-22, 12:33
Bannlyst
10mg laram2,5 mg lorazepam.

plus 7 st stark ,kan man fixa detta lätt ,har tolerans.

Är det mycket hypnotisk effekt ,lugnande bryr jag mig om stess och xanor e som godis ,men Lorazepam 2,5 har jag ej koll på alls

tack för alla svar ,B
Citera
2014-10-22, 14:11
Medlem
Jag har fått tag på lorazepam 2,5 mg. Jag har ingen direkt tolerans, förutom att jag äter imovane. Hur många bör jag ta för att må lite lagom mysig?
Citera
2014-10-22, 14:18
Medlem
Jag har fått tag på lorazepam 2,5 mg. Jag har ingen direkt tolerans, förutom att jag äter imovane. Hur många bör jag ta för att känna mig lite lagom mysig?
Citera
2014-10-22, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dreamavalon
Jag har fått tag på lorazepam 2,5 mg. Jag har ingen direkt tolerans, förutom att jag äter imovane. Hur många bör jag ta för att må lite lagom mysig?

Ta 2 st
Citera
2014-10-22, 20:16
Medlem
Jag upplever lorazepam som väldigt lik ikto. Själv är jag ute efter stark ångestdämpande effekt så det är inte en av mina favoriter men den är mycket muskelavslappnande, lång halveringstid och lite hypnotisk.

För övrigt används den i mycket större utsträckning i staterna än i Sverige, främst för att stanna av ep-anfall då den muskelavslappnande effekten är mycket stark (precis som de använder stesolid-sprutor i röven i sverige för ep-anfall så använder de lorazepam istället).
Citera
2014-11-21, 01:55
Medlem
MrKirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dreamavalon
Jag har fått tag på lorazepam 2,5 mg. Jag har ingen direkt tolerans, förutom att jag äter imovane. Hur många bör jag ta för att känna mig lite lagom mysig?

Börja med en hel. Det borde räcka utan tolerans. Får du inte någon tillfredsställande effekt efter en timme ungefär, så släng i dig en till och på den dosen bör du vara rätt flöddrig

Underskatta inte dessa piller (2,5) dom är riktigt starka tycker jag och många andra. Blanda inte med alkohol. Inte ens några öl för du kommer att vingla som ett svin efter bara lite grann dricka. Och typ spy
Citera
2014-11-21, 06:46
Medlem
kattrackans avatar
Tycker mina lorazepam inte har funkat ett skit. Tyvärr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in