2021-12-21, 20:52
Medlem
Thraxxs avatar
Lorazepam är enligt min mening den mest sederande benzon jag har ätit iallafall. Nu tog jag 2.5mg Lorazepam efter 3 veckors uppehåll, och gud så mysigt man mår alltså! All ångest stress och spänningar i kroppen bara rann av mig totalt, har en fin eufori nu med ett väldigt avslappnande sederande rus och en go eftersmak av Lorazepam.

Dom som klagar på (Hemofarm) har nog inte testat dom själva eller vet så mycket, för dom är det absolut inget fel på överhuvudtaget.
Citera
2021-12-22, 13:15
Medlem
Bigboybadasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thraxx
Lorazepam är enligt min mening den mest sederande benzon jag har ätit iallafall. Nu tog jag 2.5mg Lorazepam efter 3 veckors uppehåll, och gud så mysigt man mår alltså! All ångest stress och spänningar i kroppen bara rann av mig totalt, har en fin eufori nu med ett väldigt avslappnande sederande rus och en go eftersmak av Lorazepam.

Dom som klagar på (Hemofarm) har nog inte testat dom själva eller vet så mycket, för dom är det absolut inget fel på överhuvudtaget.

Precis tagit 2 st 2,5 mg lorazepam hemofarm och jag skulle säga att min tolerans till beno är väldigt hög, och det är inget fel med dessa riktigt bra grejer.
Citera
2021-12-23, 03:12
Medlem
Thraxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigboybadass
Precis tagit 2 st 2,5 mg lorazepam hemofarm och jag skulle säga att min tolerans till beno är väldigt hög, och det är inget fel med dessa riktigt bra grejer.

Absolut dom är väldigt bra även för den vana brukaren. Har haft just Lorazepam 2.5mg Hemofarm i 5+ år och nu och aldrig varit missnöjd med deras benzos. Även när min tolerans varit hög på just benzo så har dom alltid hjälpt. Härligt med en som äter samma & håller med. Simma lugnt
Citera
2021-12-24, 05:13
Medlem
Bigboybadasss avatar
God Jul på er alla! Påbörjar morgonen med två koppar kaffe och 2x2,5 mg lorazpam hemofarm, en stund efter detta havregrynsgröt en full tallrik, man måste käka ordentlig annars växer man inte. Sedan noga rakning av ansikte och utstyrsel av kläder för att med chaufför bli hämtad runt 10 tiden för årets Julfirande.

God jul!
Citera
2021-12-25, 14:01
Medlem
Vill bara säga att lorazepam är en grymt stark benzo och ska själv beställa ett 100 pack för dom är en av den bästa benzo som finns men ger även en jävla avis. Nästan värre än alprazolam men nu får jag 100 clonazolam och 100 flualprazolam plus 200 ikto så klarar mig nån månad men sen blir det 2,5mg lorazepam för dom är helt fantastiska men inte som flualprazolam dom är helt sjukt bra. Räcker med 1st så får man värdens eufori plus ångestlindring som inte går jämföra med nått.
Clonazolam har jag läst är den starkaste eller mest dospotenta benzo som tillverkats och att 0,5mg räcker för att tappa all kontroll men fick 10st och visst dom kickade men åt 5st utan tappa kontrollen men var väldigt sköna.
Blev lite off men men älskar lorazepam och kommer inhandla 200st så fort han som säljer 100st för 500 kommer tillbaka efter nyår.

Ha det fint och benzo lugnt
Citera
2021-12-31, 12:46
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropex
Fick du tag på nån steril lösning, fått på sjukhus eller krossade du tabletter och sköt i muskeln? Det senare lär vara ganska farligt, jag har injicerat i vener innan (andra substanser) men muskeln har ju inte samma cirkulation... Kanske om man filtrerar förvisso.
Sjukhus! Hade inte vågat krossa tabletter och Preppa själv! Hade dock kunnat trycka steril lösning själv om jag kom över sådan! Tvär bra benzo im!
Citera
2022-01-07, 21:11
Medlem
Mrallknowings avatar
Köpte precis 15 ST lorazepam 2.5mg för att testa.

Läste att lorazepam har ganska kort halveringstid, hur snabbt försvinner ett intag på 1-3 tabletter för en genomsnittlig person?(urin)

Har inte ätit Benso mer än en gång på 8 månader nu så vad bör man börja på? Vill helst slippa blackout
Senast redigerad av Mrallknowing 2022-01-07 kl. 21:22.
Citera
2022-01-07, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrallknowing

Läste att lorazepam har ganska kort halveringstid, hur snabbt försvinner ett intag på 1-3 tabletter för en genomsnittlig person?

Har inte ätit Benso mer än en gång på 8 månader nu så vad bör man börja på? Vill helst slippa blackout
Har du typ noll tolerans så kommer du väldigt långt på endast en 2,5 mg Lorazepam. Funkar inte det så ta två men inte mer än så.

5 mg Lorazepam är ganska mycket och den har en sederande och sömngivande effekt också

Känner till en snubbe som de tryckte i 5 mg på psyket för att få honom att varva ner lite. Det blev dock motsatt effekt och han sprang runt och hittade på all möjlig skit, utan att minnas något alls efteråt.
Senast redigerad av WhiskeyTango84 2022-01-07 kl. 21:24.
Citera
2022-01-07, 21:24
Medlem
Mrallknowings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Har du typ noll tolerans så kommer du väldigt långt på endast en 2,5 mg Lorazepam. Funkar inte det så ta två men inte mer än så.

5 mg Lorazepam är ganska mycket och den har en sederande och sömngivande effekt också

Känner till en snubbe som de tryckte i 5 mg på psyket för att få honom att varva ner. Det blev dock motsatt effekt och han sprang runt och hittade på all möjlig skit, utan att minnas något alls efteråt.

Haft ett gediget benso missbruk innan men ej ätit på en åtta månader nu, innan var jag immune, gick på upp emot hundra xanor om dagen och fick bara ångest ju mer jag åt, fick även problem med bukspottkörtelin pga mängderna.

Mvh
Citera
2022-01-07, 21:29
Medlem
Citat:
Haft ett gediget benso missbruk innan men ej ätit på en åtta månader nu, innan var jag immune, gick på upp emot hundra xanor om dagen och fick bara ångest ju mer jag åt, fick även problem med bukspottkörtelin pga mängderna.

Mvh
Hmmm har du käkat sådana mängder Xanor tidigare så tål du säkert mer än 5 mg Lorazepam, men ta det lugnt iallafall.

Knaprar du i dig en för hög dos så kan man hitta på samma typ av sattyg som på en överdos Stilnoct tex.
Citera
2022-01-09, 07:12
Medlem
Tropexs avatar
Citat:

Läste att lorazepam har ganska kort halveringstid, hur snabbt försvinner ett intag på 1-3 tabletter för en genomsnittlig person?(urin)

Börja med 5 mg/2 tabletter. Om det är de rätt hårt pressade blå från hemofarm.

Själv hade jag runt 50 sådana över jul och det räckte i två veckor, det blev 3-6 stycken om dagen. Riktigt bra vardagsbenso faktiskt, xanor tenderar att ge en viss baksmälla och kort halveringstid (6-12) medan lorazepam har typ det dubbla, 12-20 timmar halvering... matten överlåter jag till dig hur länge det kan sitta. Svårt att jämföra potensen med xanor då de slår rätt olika, denna är mer lik diazepam (räkna 2.5 mg med 10 mg äkta stesolid). Två likheter har denna med iktorivil också; vissa tål ämnet mycket mer än andra samt upp till 2 timmar för peak plasma-koncentrationer, så fyll för all del inte på för tidigt! Det är därför vissa rekommenderar 1-2 mg men jag kan lätt ta 10 mg och bli nöjd utan att göra bort mig. Det hände 1 gång på dessa två veckor/50 tabletter att jag faktiskt gjorde det, vilket får ses som en prestation i sig!

Om jag återkommer till det där med att det är en bra vardagsbenso är att jag bara hade mardrömmar i två nätter efter upphört intag, och nerverna var lite som innan. Medan det kan räcka med att käka xanor i 5-7 dagar för att tro att ett blåmärke är cancer (true story).
Citera
2022-01-09, 10:44
Medlem
Mrallknowings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropex
Börja med 5 mg/2 tabletter. Om det är de rätt hårt pressade blå från hemofarm.

Själv hade jag runt 50 sådana över jul och det räckte i två veckor, det blev 3-6 stycken om dagen. Riktigt bra vardagsbenso faktiskt, xanor tenderar att ge en viss baksmälla och kort halveringstid (6-12) medan lorazepam har typ det dubbla, 12-20 timmar halvering... matten överlåter jag till dig hur länge det kan sitta. Svårt att jämföra potensen med xanor då de slår rätt olika, denna är mer lik diazepam (räkna 2.5 mg med 10 mg äkta stesolid). Två likheter har denna med iktorivil också; vissa tål ämnet mycket mer än andra samt upp till 2 timmar för peak plasma-koncentrationer, så fyll för all del inte på för tidigt! Det är därför vissa rekommenderar 1-2 mg men jag kan lätt ta 10 mg och bli nöjd utan att göra bort mig. Det hände 1 gång på dessa två veckor/50 tabletter att jag faktiskt gjorde det, vilket får ses som en prestation i sig!

Om jag återkommer till det där med att det är en bra vardagsbenso är att jag bara hade mardrömmar i två nätter efter upphört intag, och nerverna var lite som innan. Medan det kan räcka med att käka xanor i 5-7 dagar för att tro att ett blåmärke är cancer (true story).

Exakt det jag vill, inte flippa ur och göra bort mig. Men ändå bli extremt mysig. Är de en mer mjukkänsla till skillnad på xanoren? Har ätit lorazepam förut men blandat och haft mig, hög tolerans m.m.

Haha känner igen mig på hypokondri saken.

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in