Citat:
Du kanske märkte att jag skrev att feminister uttrycker sig klumpigt? Det är klumpigt att gå emot sin egen ideologi för att förolämpa sin motståndare. Antifeminister har fördelen att de slipper klumpigheten, av den enkla anledningen att de motsäger sig jämställdhet. Det är inte svårare än så, sen kan man klaga på att de använder sig av grövre personangrepp förstås.haha jösses det var den mest konstiga bortförklaringen jag någonsin läst…va?
Är det en "fördel" att "kunna" förespråka ojämställdhet? Hur tänkte du där?
Att sitta och kalla människor för horor är så maxat klumpigt som det bara går an att vara ÄVEN om man sitter och anser att halva befolkningen är horor på 2 ben enkom till för att andra halvan att förlusta sig med för att sen slängas på sopptippen.
Är som att påstå att det vore mer ok om en rasist använder n-ordet än om en antirasist skulle göra det…exakt samma förnedrande ord i vilken vit mun den än trillar ut.
Och feminsiter kan visst sitta och hävda att män borde vara på visst sätt. vi tenderar dock sätta icke framför…icke våldtäktsbenägen, icke matchogris, icke ta till nävarna före han tänker, icke ta allt syre i rummet, inte sitta och tycka kvinnor är värda skiten på hans skor….get it?
Oki så du hittade en "fjolla" som en kvinna skrivit…fantastiskt…har du 9 till? annars är det ju knappast en "trend"
eller är det bara 1 inlägg av 1 kvinna du stört dig på?
För som sagt ska man sitta och störa sig på just "klumpigheter" oförmåga att uttrycka sig vettigt på detta forum så är ju knappast Micro eller andra feminister som sagt de som förtjänar kritiken bäst.
Är det en "fördel" att "kunna" förespråka ojämställdhet? Hur tänkte du där?
Att sitta och kalla människor för horor är så maxat klumpigt som det bara går an att vara ÄVEN om man sitter och anser att halva befolkningen är horor på 2 ben enkom till för att andra halvan att förlusta sig med för att sen slängas på sopptippen.
Är som att påstå att det vore mer ok om en rasist använder n-ordet än om en antirasist skulle göra det…exakt samma förnedrande ord i vilken vit mun den än trillar ut.
Och feminsiter kan visst sitta och hävda att män borde vara på visst sätt. vi tenderar dock sätta icke framför…icke våldtäktsbenägen, icke matchogris, icke ta till nävarna före han tänker, icke ta allt syre i rummet, inte sitta och tycka kvinnor är värda skiten på hans skor….get it?
Oki så du hittade en "fjolla" som en kvinna skrivit…fantastiskt…har du 9 till? annars är det ju knappast en "trend"
eller är det bara 1 inlägg av 1 kvinna du stört dig på?
För som sagt ska man sitta och störa sig på just "klumpigheter" oförmåga att uttrycka sig vettigt på detta forum så är ju knappast Micro eller andra feminister som sagt de som förtjänar kritiken bäst.
Och? Du bad om ett exempel, så jag länkade ett inlägg skrivet av Flashbacks allra mest ihärdiga feminist, med nära 45.000 inlägg, varav säkerligen hälften är skrivna i detta forum.
Nej, orsaken till att jag skrev mitt inlägg var att jag såg ditt inlägg i tråden om pengar till genusvetenskapen, där du fick kritik mot genusvetenskap till "lättkränkthet".