2014-11-23, 01:23
Medlem
SUPREMEallahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robotboyoo
tjena, skulle tjack eller någon slags amfetamin vara bra för pluggande o så? har svårt att koncentrera mig och lära in saker osv.
Som andra säger, på en låg nivå. Mitt stora problem om jag ska plugga på tjack är att jag helt för lätt kan snöa ut på en annan sak. T.ex. ska gå och hämta boken i bokhyllan jag ska läsa igenom, slutade med att jag organisera om hela bokhyllan (5timmar). Andra gånger har jag givetvis haft bättre självdisciplin och hittat en perfekt nivå, då är det verkligen till att rekommendera.
Citera
2014-11-23, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattrackan
Tog ett par linor och de övriga i sällskapet verkade inte besvikna. Men hade druckit innan och tagit benso (fast rätt långt innan), kanske det spelade in? Kan typ inget om tjack.

Nja kanske har du funnit svaret redan där

Men om det blir en nästa gång dra i dig mer
Citera
2014-11-23, 01:49
Medlem
SUPREMEallahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miche87
Är det nån som kör ett race nu?
Nu ja, körde Torsdags kväll till 07 imorse. Och börja nu igen vid 21 ca.
Citera
2014-11-23, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUPREMEallah
Nu ja, körde Torsdags kväll till 07 imorse. Och börja nu igen vid 21 ca.

Hej
Välkommen haha.
Citera
2014-11-23, 03:46
Medlem
Kallekanons avatar
Har en liten funderting, har under kvällen indragit kanske 500 mg amfetamin och tänkte försöka somna nu så fort som möjligt.

Det jag har att tillgå är 10 mg stesolid, 1 mg Temesta och en jäkla massa Stilnoct.

Hur ska jag fördela detta, min tanke är att ta temestan nu i kombination med stilnoct för att säkerställa sömnen, och sen spara stesoliden till imorgon.

Åsikter?
Citera
2014-11-23, 03:49
Medlem
SUPREMEallahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miche87
Hej
Välkommen haha.
Haha men tack som fan!
Citat:
Ursprungligen postat av Kallekanon
Har en liten funderting, har under kvällen indragit kanske 500 mg amfetamin och tänkte försöka somna nu så fort som möjligt.

Det jag har att tillgå är 10 mg stesolid, 1 mg Temesta och en jäkla massa Stilnoct.

Hur ska jag fördela detta, min tanke är att ta temestan nu i kombination med stilnoct för att säkerställa sömnen, och sen spara stesoliden till imorgon.

Åsikter?
För jag ska somna behöver jag som högst ta 2 Xanor, kvittar nästan vad jag kört. Prova med en eller två stilnoct, du märker fort om du inte kan somna liksom.
Citera
2014-11-23, 03:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallekanon

Åsikter?

Kör den blandningen, stesolid är bra dagen efter.
Efter du har tagit tabletterna lägg dig direkt och blunda.
Sweet dreams.
Citera
2014-11-23, 19:15
Medlem
Hur snabbt ökar toleransen av tjack och hur länge måste man vänta mellan gångerna man tar tjack tills man är tillbaka på noll igen? Vilka doser brukar ni köra på? Jag tycker 150-200 mg är ganska lagom för mig.
Citera
2014-11-23, 20:57
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jackedd
Hur snabbt ökar toleransen av tjack och hur länge måste man vänta mellan gångerna man tar tjack tills man är tillbaka på noll igen? Vilka doser brukar ni köra på? Jag tycker 150-200 mg är ganska lagom för mig.

Den ökar djävligt fort må jag säga! Redan efter 5-7 timmar så känner man ju att man borde käka och sova också måste man fylla på oftare och ta större doser.

Ingen aning, en vecka räcker iaf inte för att tolleransen skall gå tillbaks till noll.

Jag orkar inte mecka med vågen varje gång det skall dras lina! Ögonmått is the shit!
Citera
2014-11-23, 23:44
Medlem
kört i 48 timmar, tog sista linan för 4-5 timmar sedan och tryckte precis i mig 200mg tramadol retard för att kunna slappna av o sova lite. tappad som man är efter att inte ha sovit eller ätit något på 2 dygn så tänkte jag inte på kramprisken. är det någon fara? vill kunna somna med ''gott samvete'' haha
Citera
2014-11-23, 23:45
Medlem
SUPREMEallahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamichula
kört i 48 timmar, tog sista linan för 4-5 timmar sedan och tryckte precis i mig 200mg tramadol retard för att kunna slappna av o sova lite. tappad som man är efter att inte ha sovit eller ätit något på 2 dygn så tänkte jag inte på kramprisken. är det någon fara? vill kunna somna med ''gott samvete'' haha
Tramadolen kan jag inte svara på, men kan svara på detta. Ät och drick, annars kommer du må skit imorgon.
Citera
2014-11-24, 14:11
Bannlyst
I mitten av oktober tills första veckan i november så snortade jag dagligen tills nu för en vecka sen, tar jag en lina så börjar jag nysa 3 minuter efter intag och sedan nyser 10-15 gånger med 10-25 sekunders mellanrum. Vad beror det på? (Det är fortfarande samma pulver som sist). Och lägg märke till de där med att jag klarade mig finfint i ca 3 veckor innan de börja hända.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in