2015-03-25, 20:53
Medlem
The foxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwz
Haha, fan vad dum jag är som testar det här. Jag är född med att lätt få ångest och vara orolig, utan att jag kan göra nåt åt det. Ja, precis jag har GAD. Nä, bara neråt grejer hädanefter.
Nere ett bra tag efter? Hur många dagar pratar vi? Fan jag som just kom ur en riktigt tung period.

Kände att jag ville dra mer under ett par timmar, sen kände jag mig någorlunda nere under kanske en halv dag, sedan var det som vanligt igen, inga större problem.

Som sagt, sov, drick mycket och försök käka något, speciellt dem två första funkade perfekt för mig, och är något jag kommer ha I åtanke nästa gång. Speciellt under ruset, iallafall att få I sig vätska.
Citera
2015-03-25, 21:00
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ångest har jag alltid om jag inte medsar. Jo, jag har imovane och vallar. Tog en 7,5mg imovane, hjälpte föga. Ska ta mer. Har dock fattat man ska få i sig lite näring så tagit kosttillskott och dricker mjölk.

Sista biten handla om att jag vet vad jag tagit. Läst lite, jag tog 0,4g och det är första gången. Verkar ligga lite mitt i mellan på om det är en bra ide eller inte av vad jag googlat... Återstår att se! Börjar må lite dåligt tror jag, inte ätit mycket... Men egentligen borde man köpa en pizza? Om man kan få de att stanna i magen... eller om man ens får ner det.

Läs på innan nästa gång du provar en drog...

Käka klassikern banan och yoghurt. Brukar slinka ner någorlunda enkelt. Drick tills du börjar kissa ut överskottet (genomskinligt urin) - då vet du att vätskedepåerna är fyllda. Juice (Riktig, ingen plastig juice med massa tillsatser) är att föredra, men vatten är bra nog. Juice innehåller vitaminer och det är ju en bonus.

Tryck mer benso och acceptera faktumet "Upp som en sol - ner som en pannkaka"
Citera
2015-03-25, 21:00
Medlem
Kan intag av Oxycontin påverka ett amfetaminrus om det intogs tre dagar innan amfetaminet? Tog tjack idag och fick typ helt uteslutande effekt. Det va köpt från Malvax som annars har superbra grejer. Äter ingen annan medicin, utan det var Oxy ca 80 mg för tre dagar sen. Kan det ha spelat in idag med utebliven tjack-effekt?
Citera
2015-03-25, 21:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av The fox
Kände att jag ville dra mer under ett par timmar, sen kände jag mig någorlunda nere under kanske en halv dag, sedan var det som vanligt igen, inga större problem.

Som sagt, sov, drick mycket och försök käka något, speciellt dem två första funkade perfekt för mig, och är något jag kommer ha I åtanke nästa gång. Speciellt under ruset, iallafall att få I sig vätska.

Okej, om det handlar om en dag eller två (vilket de nog blir för mig) så är det ju lugnt. Well, jag vart rekommenderad att ta 0,2g, men kände ingen effekt så jag tog, 0,1g till... sen en till. Orkar inte försöka sova än. Dricker lite åt gången. Känns som jag ändå är lite påverkad, men ändå är påväg ur? Finns det nåt sånt man kan känna?
Citera
2015-03-25, 21:09
Medlem
The foxs avatar
Citat:
Okej, om det handlar om en dag eller två (vilket de nog blir för mig) så är det ju lugnt. Well, jag vart rekommenderad att ta 0,2g, men kände ingen effekt så jag tog, 0,1g till... sen en till. Orkar inte försöka sova än. Dricker lite åt gången. Känns som jag ändå är lite påverkad, men ändå är påväg ur? Finns det nåt sånt man kan känna?

Drog själv runt en 1g, grovt räknat, och jag satt uppe hela natten med hallucinationer. Kände ingen direkt AT dagen efter, även om jag var jävligt lättirriterad och fortfarande hade hallucinationer. 0.2g låter som en bra dos att börja på. När du väl känner dig trött kommer du mer eller mindre kollapsa, och att dricka är bra, kände fortfarande av att något inte var helt riktigt mer än 15 timmar efter jag hade intagit min dos, det kommer gå över, inget att oroa sig för.

Kan så klart bara prata för mig själv, och jag är ingen reguljär användare av affe, så kommer säkerligen någon som slår mig på fingrarna och har något bättre att föreslå.
Citera
2015-03-25, 21:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Läs på innan nästa gång du provar en drog...

Käka klassikern banan och yoghurt. Brukar slinka ner någorlunda enkelt. Drick tills du börjar kissa ut överskottet (genomskinligt urin) - då vet du att vätskedepåerna är fyllda. Juice (Riktig, ingen plastig juice med massa tillsatser) är att föredra, men vatten är bra nog. Juice innehåller vitaminer och det är ju en bonus.

Tryck mer benso och acceptera faktumet "Upp som en sol - ner som en pannkaka"

Trodde jag hade bättre koll på vad jag skulle stoppa i mig, men du har rätt. Jag trodde dock effekten skulle var "starkare/intensivare" av det jag vart rekommenderad, därför det vart mer. Men ja får nog ta och pallra mig till ica...
Citera
2015-03-25, 21:21
Medlem
FastestIndians avatar
Citat:
Natten som var sov jag ungefär 18 timmar. Men jag känner mig fortfarande lika tom och orkeslös. Egentligen så vill jag bara dra en lina, för då vet jag att jag blir pigg och glad. Men jag tänker vänta i alla en vecka innan jag gör det igen.

Nu till min fråga. Hur länge kommer jag känna mig såhär tom och nere? Jag har ätit ganska bra och druckit en jävla massa. Jag vill veta hur länge ni brukar känna er nere? För just nu så kan jag knappt en le och orkar knappt gå upp ur sängen. Får panik, vill inte må såhär.

Innan jag började med Sertalin så satt "bakruset" i ca 2 dagar från intaget.
Nu för tiden behöver man bara se till att stoppa blodflödet från kuken ibland.
Och spända käkar.

Skriver det jag tror du vill höra: Är du så jävla dum att du nu väntar 1 vecka igen?
Du ska inte ta tjack. Lägg pengarna på körkortet sen istället.
Det varar inte länge, acceptera att du mår dåligt just nu. Hör till livet!
Citera
2015-03-25, 21:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av The fox
Drog själv runt en 1g, grovt räknat, och jag satt uppe hela natten med hallucinationer. Kände ingen direkt AT dagen efter, även om jag var jävligt lättirriterad och fortfarande hade hallucinationer. 0.2g låter som en bra dos att börja på. När du väl känner dig trött kommer du mer eller mindre kollapsa, och att dricka är bra, kände fortfarande av att något inte var helt riktigt mer än 15 timmar efter jag hade intagit min dos, det kommer gå över, inget att oroa sig för.

Kan så klart bara prata för mig själv, och jag är ingen reguljär användare av affe, så kommer säkerligen någon som slår mig på fingrarna och har något bättre att föreslå.

Grejen är att jag har ganska stora sömnbesvär även om jag är dödstrött, men jag hoppas du har rätt! Har ju sömnisar i alla fall...

Nä, va fan du verkar ha koll på affe ändå. Tackar för all hjälp och info. Ska bli kul att se hur timmarna går...
Citera
2015-03-26, 00:19
Medlem
Har funderingar på att påbörja en Testo-kur, en mild sådan.

Hursomhelst så gillar amn ju att festa. Brukar som oftast köra alkohol med en svag dos tjack för att få bäst effekt enligt mig. Moderate intag av alkohol och lite tjack, så småfull men ändå vaken så att säga.

Hursomhelst. Vet ju att man inte bör dricka under en testo kur, men hur står det till sig med amfetamin? Eller kombon testo, alkohol och tjack? Är det en big nono, även i små doser? Vill fortf kunna gå ut, men helt nykter är ju uteslutet. Bara tjack kanske? Vad tror ni? någon med erfarenhet?
Citera
2015-03-26, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Har funderingar på att påbörja en Testo-kur, en mild sådan.

Hursomhelst så gillar amn ju att festa. Brukar som oftast köra alkohol med en svag dos tjack för att få bäst effekt enligt mig. Moderate intag av alkohol och lite tjack, så småfull men ändå vaken så att säga.

Hursomhelst. Vet ju att man inte bör dricka under en testo kur, men hur står det till sig med amfetamin? Eller kombon testo, alkohol och tjack? Är det en big nono, även i små doser? Vill fortf kunna gå ut, men helt nykter är ju uteslutet. Bara tjack kanske? Vad tror ni? någon med erfarenhet?

Amfetamin är katabolt, vilket bör vara din största rädsla
Citera
2015-03-26, 07:20
Medlem
Kan intag av Oxycontin påverka ett amfetaminrus om det intogs tre dagar innan amfetaminet? Tog tjack idag och fick typ helt uteslutande effekt. Det va köpt från Malvax som annars har superbra grejer. Äter ingen annan medicin, utan det var Oxy ca 80 mg för tre dagar sen. Kan det ha spelat in idag med utebliven tjack-effekt?
Citera
2015-03-26, 07:33
Medlem
Utebliven effekt av tjack, orsak?

Intog igår en rätt stor mängd tjack. Inhandlat från en rätt känd säljare från darknet. Men jag fick verkligen ingen effekt, lite mer vaken och svårt att sova men i övrigt ingen eufori eller insnöande eller liknande som det brukar vara.
Jag intog ca 40 mg oxy för ca 2-3 dagar sen, kan detta göra att ruset av tjacket dämpades?

När jag fick tjacket va det rätt kletigt, men har nu torkat och blivit mer sockeraktigt och har vissa stenar i sig som man får krossa med kniv, påminner lite om MDMA i det hänseendet. Kan det ha tappat nästan all potens vid torkning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in