2015-09-11, 00:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Det kan mycket väl vara dunder, rosa tjack har också varit helt sjukt på den gamla goa tiden. Men de finns bara ett sätt att få reda på fall de är goa grejjer

Hehe jag är sjukt nöjd! Då har jag testat mycket affe innan men det här var fint! trodde jag skulle förgiftas ett tag först men nej det är riktigt jävla bra faktiskt. får se hur det går över natten här
Citera
2015-09-11, 07:09
Medlem
Har bara tillgång till Stilnoct/Imovane, fungerar det till AT på tjack? behövs det högre dosering i så fall än traditionell benzo, vill inte somna utan bara landa fint utan ångest osv
Citera
2015-09-11, 07:24
Medlem
Sichtis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wiljm00
Har bara tillgång till Stilnoct/Imovane, fungerar det till AT på tjack? behövs det högre dosering i så fall än traditionell benzo, vill inte somna utan bara landa fint utan ångest osv

För mig fungerar inte imovane på tjack om jag inte blandar det med alkohol. Men det kan ju bli rejält snurrigt bortom småtimmarna.

Sen så fattar jag inte det här med AT. När jag tog tjack i unga år fick jag himmelsk AT men nuförtiden får jag ingen som helst AT. Lite småsliten av att inte ha ätit och sovit och inga psykiska besvär som ångest eller liknande.

Och jag har inte ADHD. Jag kanske är lyckligt lottad. Fan vet jag.
Citera
2015-09-11, 08:02
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fralleee
Hehe jag är sjukt nöjd! Då har jag testat mycket affe innan men det här var fint! trodde jag skulle förgiftas ett tag först men nej det är riktigt jävla bra faktiskt. får se hur det går över natten här

Okaj, härligt då
Citera
2015-09-11, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wiljm00

imovane funkar.
Citera
2015-09-11, 23:36
Medlem
knapratimigs avatar
Hej,jag har fått tag på brunt tjack ser jättekonstigt ut.
Vad är det för nåt?

EDit : har även en anna påse där det är vit/gult som verkligen gör skit ont att dra in i nosen..
Alldrig varit med om att det gjort så ont nångan och då har jag ändå hållit på väldigt mycket just med tjoet men aldrig känns nå sånt här...
Senast redigerad av knapratimig 2015-09-11 kl. 23:46.
Citera
2015-09-12, 04:17
Medlem
mikeljungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knapratimig
Vad är det för nåt?

EDit : har även en anna påse där det är vit/gult som verkligen gör skit ont att dra in i nosen..
Alldrig varit med om att det gjort så ont nångan och då har jag ändå hållit på väldigt mycket just med tjoet men aldrig känns nå sånt här...

Det bruna chansar jag är CS 3,4-dimethoxy-a-php.
Klicka dig in och kolla ifall pulvret stämmer överens med detta.

Det gula/vita kan vara 4F-php! In och läs i den tråden med.

Med anrika hälsningar Mike.

Citera
2015-09-12, 04:44
Medlem
Danebrogs avatar
Hej på er,
Skulle bara prova en pasta jag fick hem idag, slickade i påsen vid 1430-Vilket drag

Nu vill jag verkligen sova, har mycket att göra i morgon, har tryckt i mig 2*2 Iktorivil och bälar i mig öl.
Men fortfarande pigg som en mört, ögonen stora som tennisbollar.

Har någon "nödbenzo" som ska användas vid AT. Alprazolam och någon Ikto till

Några råd??

Sömlös tjackad idiot
Citera
2015-09-12, 04:49
Medlem
Danebrogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danebrog
Hej på er,
Skulle bara prova en pasta jag fick hem idag, slickade i påsen vid 1430-Vilket drag

Nu vill jag verkligen sova, har mycket att göra i morgon, har tryckt i mig 2*2 Iktorivil och bälar i mig öl.
Men fortfarande pigg som en mört, ögonen stora som tennisbollar.

Har någon "nödbenzo" som ska användas vid AT. Alprazolam och någon Ikto till

Några råd??

Sömlös tjackad idiot

Kan tillägga att jag bara doppade tungan, inte meningen att bli på det, men det var bra drag i grejorna. Luktade i hela kvarteret
Citera
2015-09-12, 05:25
Medlem
Mushishis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knapratimig
Vad är det för nåt?

Hur ser det bruna ut? Pulver eller "pasta" form? Jag hat själv haft brunt "pasta" aktigt Amfetamin som enligt langaren legat "nergrävt" i lite över två år, om jag kommer ihåg rätt. Haha, det var iallafall väldigt potent och gav ett "rent" Amfetaminrus när man bombade.

Det skulle som mikeljung säger, kunna vara CS 3,4 dimethoxy-a-php. Brunaktigt pulver som luktar och smakar som jag vet inte vad, iallafall inte som Amfetamin. Den är dock väldigt, väldigt potent och ruset liknar Amfetaminruset. Åndå så känner man att det är ett väldigt annorlunda rus. Obs! Doser ligger på runt 10-30mg. Så ta det försiktigt om du är osäker. Du kanske kan ladda upp en bild?

Det vit/gula är jag mer osäker på, säkert någon som kanske kan identifiera med hjälp av en bild.

Som sagt ta det lugnt ifall du är osäker, du råkat få hem någon potent rc drog son sagt.
Eventuella stavfel skyller jag på mobilen.

Mvh
M
Citera
2015-09-12, 05:29
Medlem
Calogeros avatar
Tjenare.

Skall göra en operation om lite mindre än en vecka, en ögonoperation. Är det en jättedum idé att ta en liten dos amfetamin imorgon eller borde det vara lugnt?
Citera
2015-09-12, 05:38
Medlem
Mushishis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danebrog
Kan tillägga att jag bara doppade tungan, inte meningen att bli på det, men det var bra drag i grejorna. Luktade i hela kvarteret

Förstår ditt problem, har också varit där. Men slickade du påsen 14:30 så måste det varit för jävla potent. Enda rådet jag kan ge dig om du verkligen vill somna är att först och främst äta något(om du inte gjort det) och ta benzo:n och försök ge dig fan på att sova.

Kan nog inte ge något bättre råd än så, någon annan gammal räv kanske har något tips?

Mvh
M
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in