Citat:
Ursprungligen postat av knapratimig
Hej,jag har fått tag på brunt tjack ser jättekonstigt ut.
Vad är det för nåt?
EDit : har även en anna påse där det är vit/gult som verkligen gör skit ont att dra in i nosen..
Alldrig varit med om att det gjort så ont nångan och då har jag ändå hållit på väldigt mycket just med tjoet men aldrig känns nå sånt här...
Hur ser det bruna ut? Pulver eller "pasta" form? Jag hat själv haft brunt "pasta" aktigt Amfetamin som enligt langaren legat "nergrävt" i lite över två år, om jag kommer ihåg rätt. Haha, det var iallafall väldigt potent och gav ett "rent" Amfetaminrus när man bombade.
Det skulle som mikeljung säger, kunna vara CS 3,4 dimethoxy-a-php. Brunaktigt pulver som luktar och smakar som jag vet inte vad, iallafall inte som Amfetamin. Den är dock väldigt, väldigt potent och ruset liknar Amfetaminruset. Åndå så känner man att det är ett väldigt annorlunda rus. Obs! Doser ligger på runt 10-30mg. Så ta det försiktigt om du är osäker. Du kanske kan ladda upp en bild?
Det vit/gula är jag mer osäker på, säkert någon som kanske kan identifiera med hjälp av en bild.
Som sagt ta det lugnt ifall du är osäker, du råkat få hem någon potent rc drog son sagt.
Eventuella stavfel skyller jag på mobilen.
Mvh
M